Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

M.I. - Mesterséges Intelligencia szoftver webáruházaknak

Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

 -

Az M.I. - a webáruházra fejlesztett Mesterséges Intelligencia szoftver olyan eredményesen követi a vevőket, amire élő marketinges nem képes! A világ legnagyobb webáruházai már hasonlót használnak:

 

Görgess tovább, nézze meg referencia eredményeinket!

Regisztrálj most egy díjmentes bemutatóra és kérd Surányi Feritől a Moderator.hu egyedi kedvezményét! 

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!

Surányi Ferenc a Marketing Commandó vendége:


Miért érdemes Mesterséges Intelligencia szoftverrel követni a vevőket? 


Nézd meg élőben Magyarország első Mesterséges Intelligencia szoftverét, kötelezettség nélkül! 
 

Az M.I. garantáltan jó eredményt tud hozni, ha az alábbiak igazak:
  • legalább 1 éve működő webáruház
  • legalább napi 500 egyedi látogató van a webshopban
  • legalább 1%-os az értékesítési konverzió
  • legalább 400-500 különböző termék van az áruházban, vagy több.

Ha ez a Te webáruházadban megvan, akkor az M.I. valószínűleg komoly növekedést tud hozni.



Amikor valaki érdeklődik az M.I. iránt, általában két pont van, amin szinte mindenki rágódik egy kicsit. Az egyik az M.I. ára, ami mondjuk ki, hogy nem olcsó - ugyanúgy, ahogy egy BMW-t sem azért vesz az ember, mert olcsó.

A másik pedig az a bizonytalanság, amit akkor érezhetsz, amikor belegondolsz, hogy innentől kezdve egy program fog helyetted "beszélgetni" az ügyfeleiddel.

Éppen ezért arra gondoltam, hogy bemutatom, mi történne akkor, ha rákötnénk az áruházadra egy M.I.-t, illetve beszéljünk néhány szót az árakról is.

Amikor az M.I. elindul az áruházad alatt, az praktikusan annyit jelent majd, hogy

 

  • először kiépítjük az integrációt a webáruházad és az M.I. között. Itt mindent mi csinálunk, neked semmi (azaz SEMMI) feladatod nincs,
     
  • ezt követően az M.I. rendszeredben profi szövegírók elkészítik a szükséges szövegmintákat (ezt fogja majd használni az M.I. a hírlevelekben), és elkészül az email sablon is, ami teljesen a te igényeid alapján épül fel. Amikor ez megvan, akkor elküldjük neked jóváhagyásra, azaz látsz mindent az indítás előtt. Ha jóváhagysz mindent, akkor START (ez kb. 5-8 munkanapot vesz igénybe),
     
  • elindul a levelezés a korábban feliratkozottak listájára,
     
  • tájékoztató levelet küldünk neked, amiben leírjuk, mit-hol találsz az M.I. rendszeredben, és mit érdemes nyomon követned (nálunk nincsenek oktató videók, mert egyrészről nagyon egyszerű az admin felület, másrészről úgysem kell csinálnod semmit),
     
  • kiküldjük a rendszerbe való belépésedhez szükséges adatokat,
     
  • miközben megérkeznek az első látogatók az áruházadba az M.I. rendszeren keresztül,
     
  • érzésre meg átülsz a Trabiból egy BMW-be (csak hogy az autóknál maradjunk).
Az M.I. aktivitási előzmények (viselkedés - böngészés, kattintások, megrendelés)
alapján kezdi el a leveleket küldeni
a nap 24 órájában,
az év 365 napján.


Az M.I. egy tanuló algoritmus.

A szoftver folyamatosan tesztel, elemez, tanul, és egyre jobb eredményeket ér el az egyre nagyobb tapasztalata alapján.

Az első 1-2 hétben a különböző kommunikációs módokat teszteli. Ekkor a hatékonyságot figyelni még nem érdemes, mivel a legfontosabb, hogy a rendszer minél több lehetőséget feltérképezzen és azok közül megértse, hogy minek lehet eredménye és melyik az a mód, aminek kevésbé.

Az ezt követő 1-1,5 hónapban a hatékonyság folyamatosan emelkedni szokott, és egyre jobb eredményeket ér el az M.I.

Tipikusan a 3. hónapot követő időszaktól lehet beszélni az M.I.-nek a tesztelési időszakon túli teljesítményéről, ahol folyamatosan, magas szinten kell tudnia termelni.

 
Az M.I. az érdeklődőkből vásárlót konvertál úgy, hogy tevékenységének minden elemét (megnyitás, kattintás, rendelés, hatékonyság) nyomon tudod követni.
Hadd mutassuk meg ezt neked egy működő rendszerben! 
REGISZTRÁLJ  60 PERCES, INGYENES, ONLINE BEMUTATÓNKRA!

Gyakran ismételt kérdések:

Mennyibe kerül az M.I.?

Erre nehéz válaszolni, mert minden áruház más és még az sem biztos, hogy ajánlani fogjuk neked az M.I.-t (Ha úgy véljük, hogy nálad az M.I. nem lenne eredményes, akkor természetesen nem), de hogy legyen némi elképzelésed:

Telepítés: Áruházmotortól függően a "néhány százezer" forinttól" a "néhány millió" forintig. Ha Shoprenter, Unas, vagy Woocommerce áruházad van, akkor szinte biztosan a "néhány százezer" forintos sáv lesz az érvényes. Ha teljesen egyedi áruházad van, akkor szinte biztosan a "néhány millió" forintos kategóriában kell gondolkozni.
Havi működési költség: Több csomagunk van, amik között segítünk eligazodni. A havi költség erősen függ a hírlevél listád méretétől, de nagy általánosságban kijelenthető, hogy ha pici listád van (1-2-3 ezer fős), akkor egyértelműen a "belépő" csomagot érdemes választani, ahol a havi költség várhatóan 40-80 e Ft nagyságrend környékén alakul. Ha egy közepes méretű listád van (mondjuk 5-10 ezer fős), akkor az M.I. havi költsége (választott csomagtól függően) valahol 80 - 130 e Ft környékére várható). Ha nagy listád van (mondjuk 10- 50 ezer fős), akkor az M.I. havi költsége (csomagtól függően) valahol 150 - 500 e Ft körüli.

Az én áruházamra érdemes lehet rákötni az M.I.-t?

Ha Shoprenter, Unas, vagy Woocommerce áruházad van és  napi szinten minimálisan 300-400 látogató érkezik, az áruházad tudja a minimálisnak mondható 1% értékesítési konverziót és van legalább egy minimális hírlevél listád, akkor már érdemes lehet jelentkezned bemutatónkra - ahol láthatsz egy működő M.I. rendszert belülről, a tanácsadóddal mindent átbeszéltek és őszinte visszajelzést fogsz kapni, hogy javasoljuk-e az M.I.-t, vagy sem.
Ha PrestaShop, vagy Opencart áruházmotort használsz, akkor számolnod kell azzal, hogy a telepítési díj várhatóan magasabb lesz, és szükséged lesz egy programozóra is.
Ha a fentiektől eltérő, esetleg egyedi áruházad van, akkor szinte biztosan igen erős telepítési díjjal kell számolnod, ami logikusan csak akkor fog megtérülni, ha az áruházad látogatottsága és pénztermelő képessége is jóval magasabb, mint a fent említett 300-400 látogatóval bíró áruházak esetében.

Az űrlap kitöltésével Ön NEM iratkozik fel a Moderator Üzleti Klb hírlevelére. Technikai hátterünk a MiniCRM. 
Ha úgy dönt, bármikor kérheti az adatai törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. 
Itt találja az Általános Szerződési Feltételeket, az Adatvédelmi Szabályainkkal: 
www.ipariforum.hu/aszf


Ki az a Moderátor?

 

A nevem Juhász Attila, a Moderator Értékesítési Rendszer alapítója vagyok. 

Ipari munkaruha gyártással és védőeszközök nagykereskedelmével foglalkoztam sok évig. Amikor rátaláltam a MiniCRM-re, akkor egy kész eszközt kaptam, amivel kihozhattam a cégemet a kisvállalkozásokra jellemző teljes káoszból.

Édesapám nyugdíjazása után két évig voltam a MiniCRM vezető tanácsadója, és most az egyetlen gyártókra, nagykereskedőkre szakosodott értékesítési rendszer építő vagyok. 

Hiszek a Rendszerben, hiszek az automatizálásban, és hiszek az együttműködésben.

Az M.I. is a MiniCRM ügyfélszolgálati rendszerét használja. 


Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!