Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Termelési Tábla - termékek elemzéséhez


Elemezd, melyik terméked a leginkább nyereséges


A Termelési Tábla egy egyszerű EXCEL tábla, előre programozva és hozzá egy videós oktató anyag a kitöltéséhez és főleg az elemzéséhez.

Rendeld meg, töltsd ki értelemszerűen, tedd bele egy-két hónapig a termékeidet.

Ára: 14.900 Ft.

Ingyenes: ha Vállalkozóból Cégvezető program résztvevő, Moderátor Klubtag, vagy VIP ügyfelünk vagy, akkor csak kérned kell és elküldöm.

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Hogyan fejleszd a meglévő termékeidet? (Kvalifikációs Tábla alapján)

Szerelem Projekt

  • Ismerd fel, hogy ez szerelem termék/projekt és emeld meg az árát, vagy állítsd le a forgalmazását!
  • Ezek tipikusan a vállalkozó saját kreatív ötletei, amit sehogyan sem akar piac megszeretni, illetve nem akar beindulni.
  • Találj meg és elemezz pár szerelem projektet! 
  • Mitől/mikor lett szerelem projekt?
  • Hogyan/mikor kellett volna felismerned, hogy nem lesz rajta profit?
  • Mikor kellett volna kiszállni belőle?


Ajándék Termék/Projekt (sok melóval) 

  • Ezt már veszik, de te nem keresel rajta (annyit, amennyit szeretnél).
  • Látszólag keresel rajta, de olyan sok a munka / probléma vele, hogy igazából Ajándék Termék lett belőle.
  • Ismerd fel, hogy ez Ajándék Termék/projekt és/vagy állítsd le a forgalmazását,
  • szigorítsd a feltételeket, emeld meg az árát, 
  • Az ok lehet az is, hogy annyira rosszul szervezed a szolgáltatást, hogy a végére Ajándék Termék lesz belőle (sok melóval).
  • Ilyenkor kell szigorítani a feltételeket és/vagy erősíteni a belső munkaszervezést.
     
  • Találj meg és elemezz pár “Ajándék” projektet! 
  • Mitől/mikor lett ajándék projekt?
  • Hogyan/mikor kellett volna felismerned, hogy nincs rajta profit?
  • Mikor kellett volna kiszállni belőle?


Fő Termék

  • A Fő Termék az, amiből most is a legtöbb bevételed és profitod származik.
  • Itt a legfontosabb fejlesztés, hogy megtaláld az Ajánlat Bombát, ami az ajánlataidat egyedivé és ellenállhatatlanná teszi.
  • Erről még lesz szó.
  • Tehát a Fő Termék fejlesztésénél a kulcs az ajánlatok lezárási aránya, ami egyben segítség az optimális át kihasználásához.

Sláger Termék

  • A legfontosabb, hogy felismerd, hogy egy átlagos Fő Termékből valamiért SLÁGER TERMÉK lett.
  • Lehet, hogy a versenytársak kifogytak a készletből/kapacitásból,
  • lehet, hogy az objektív piaci helyzet változott (lásd maszk/tisztítószer gyártási kapacitás).
  • Itt a legfontosabb, hogy ne állj az eladás útjába, legyen kapacitásod és oldd meg, hogy könnyű legyen rendelni tőled.
  • Ha lehetséges, akkor óvatosan emelj árat.
  • Tehát a két kiemelt feladat:
  • Értékesítés: Tipikusan a webshop-ban vásárlást, a kártyás fizetést, CRM támogatást és/vagy a landing oldalt érdemes mögé tenni.
  • Termelés: azonnal keress új beszállítókat, akikkel együtt elbírod a forgalom növekedést.

Újítás, Kreatív Termék

  • Az újítás fontos, hogy a vevőidnek legyen miért visszatérnie és újra vásárolnia.
  • Ha saját fejlesztésű a termék, akkor erre figyelj:
  • Legyen fejlesztési költségkeret. A világ minden pénzét el lehet költeni, ha ezen nincs kontroll.
  • Legyen határidő - ha addig nem készül el / indul be, akkor kuka.
  • Legyen konkrét üzleti cél, ezen belül halálvonal és ideális bevételi terv, amihez ugye a kapacitást is hozzá kell igazítani.
  • Ha nincs elég tőkéd / időd a saját fejlesztésre, akkor inkább teszteld, vezesd be egy másik partner termékét.
  • Ilyenkor arra figyelj, hogy eleve csak Sláger- , vagy Fejőstehén Terméket keress,
  • és ügyelj rá, hogy a partner kapacitás oldalon is felkészült legyen.
  • Ugye már megvan a PartnerProgram Kézikönyv?
  • www.moderator.hu/partnerprogram-kezikonyv

Fejőstehén, sok melóval

  • Végre találtál egy Fejőstehenet, amit elég jól vesznek és te sokat keresel rajta - csak még sokat kell melózni vele, vagy maga a termék sok személyes aktivitást igényel.
  • Itt a legfontosabb, hogy készülj fel a TERMELÉSRE, szolgáltatásra.
  • Kevés annál frusztrálóbb van, amikor találsz egy húzó terméket és nem tudsz elég mennyiséget szállítani/szolgáltatni.
  • Ebből a termékből kell online terméket fejleszteni, viszonteladói vagy franchise rendszert indítani rá, 
  • vagy új stratégiai tervet készíteni hozzá.

Fejőstehén

  • A fejőstehén az, amikor amikor valamibe tényleg nagyon beletenyerelsz és/vagy már automatizáltad a szolgáltatást
  • (pl. befutott online képzés).
  • A Fejőstehén már eleve feltételezi, hogy nem állsz az eladás útjába, van kapacitásod és megoldottad, hogy könnyű legyen rendelni tőled.
  • Itt a három kiemelt feladat:
    • Védd meg a Fejőstehenet, ameddig lehet. Itt elsősorban a jogvédett termékek védelmére, másolásra gondolok.
      • Szerezz egy ügyvédet és védj le mindent, amit lehet: márkanév, stratégia, technológia!
      • Készülj rá jogi szempontból, hogy valaki, akár munkatárs is keményen betámad, feljelent, lemásol, plágiummal vádol, stb.
         
    • Vedd ki a tőkét! Tipikus vállalkozói hiba, hogy a Fejőstehén Termékbe még mindig nyomják befelé a pénzt.
      • Fontos! Ha nem tudod kivenni a tőkét belőle, akkor az NEM Fejőstehén.
         
    • Készülj a kiszállásra!
      • Tervezz előre, ügyelj rá, hogy ne ragadjon be az árukészlet, szolgáltatási kapacitás.
      • Mindenki Fejőstehénre vadászik, előbb-utóbb lemegy az ára,
      • vagy túl sok lesz a versenytárs, illetve a piaci/jogszabályi helyzete megváltozhat.

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!