TermékPiramis, termékfejlesztés, áremelés workshop
Végre-végre megjelent: TermékPiramis, avagy az áremelés művészete. Fő témánk a termékfejlesztés, áremelés, szakértői pozíció elfoglalása, kilépés az árversenyből. Juhász Attilával dolgozhatsz a Legdrágább Magyar Üzleti Könyv tematikája alapján :) Kinek ajánlom a TermékPiramis workshop-ot?
Kinek NEM ajánlom?
Készülj fel! - Gondolatébresztőként: hányféle terméked lehet(ne)?
EXTRA: kifejezetten támogatjuk a partneri együttműködéseket!
Mi fog történni, ha regisztrálsz a Zoom workshopra?
Technika: a Zoom workshop-hoz kamera, mikrofon és stabil wifi kell - és zavartalan környezet.
TermékPiramis workshop dátumok Juhász Attilával (többször is beregisztrálhatsz!)
Szóval mikor jössz?
|
Érdemes elolvasni a részletes leírást is!
Miért kell RENDSZER? Nem elég jól ÉRTÉKESÍTENI? Nézd meg ezt a videót!
Miért Céges Rendrakás workshop?
"Attila, köszönöm neked a Reklámtárgy Expressz üzleti ötletet. Azóta is ebből élünk."
Üdv, Jónás Dániel, www.reklamtargyexpressz.hu
1. Téma: Kvalifikáció - ügyfelek csoportosítása + Termékpiramis
![]() |
Megmutatom a Moderator.hu saját példáját és kidolgozzuk, ki neked a SZUPER VEVŐ. Konkrét példákat és módszereket mutatok, hogyan tud egy tanácsadó, vagy ajánlatokkal értékesítő vállalkozás információs terméket fejleszteni.
A Termék Piramis lényegében a termék választás és árazás témája. Mit adunk el, milyen sorrendben és ami a fő: hogyan védjük meg a termék árát, hogyan mutassuk meg az értékét? Hogyan növelhetjük a cég profitját, ha a kapacitásunk már 100%-on pörög? Kimeríthetetlen sztori példa tárral rendelkezem. |
2. Téma: Értékesítési Rendszer fejlesztés (MiniCRM-mel)
![]() |
Milyen adatbázisokra van szükség, és azok hogyan épüljenek fel? Miért fontos ez, hol van ebben az érték? A kvalifikáció pedig itt azt jelenti, hogy koncentrálunk a JÓ VEVŐKRE, és megtanuljuk udvariasan elutasítani az idő-, és/vagy energiavámpír érdeklődőket. Ahogy most értékesítesz, az egy MÓDSZER. Rendszer akkor lesz belőle, ha részekre bontod, és meghatározod a mások által elvégezhető, vagy automatizálható feladatokat. A példák a MiniCRM-re és a webáruházra köthető M.I.-re épülnek.
|
3. Téma: Szervezeti felépítés minta - kiemelten ajánlott téma, ha elérted az üvegplafont!
![]() |
Ha úgy érzed, hogy sehogyan sem tudsz növekedni, vagy nem hatékonyak az munkatársaid, azért van, mert teljes a káosz a fejükben, hogy valójában mi a feladatuk - és kihez lehet fordulni más problémákkal? A Munkafüzetben konkrét mintákat adok és megbeszéljük a főbb elemeket. |
4. Téma: Egyedi kérdésekre konkrét válasz.
![]() |
Egyedi kérdésekre csak Moderátor Klub tagoknak válaszolok, nyilván ők kiemelt figyelmet és konkrétabb segítséget tudnak kapni. Most már van - ezért van a workshop és ebben segít Juhász Attila. |
5. Téma: ELÉG ennyi sok témára EGY délután?
Találkozzunk az Értékesítési Rendszer Építő Workshop-on! Már nagyon várom :)
|
Ki tartja a workshop-ot? A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM üzleti szintű bevezetése során. Több típusú értékesítésben gyakorlott vagyok, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig. Hivatásos, szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja, hanem használja is. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal. A MiniCRM egy tanácsadó, szolgáltató vállalkozásnál akár vállalat irányítási funkciókat is ellát. Erre mutatok példákat a Céges Rendrakás workshop-on. |
Az űrlap kitöltése feliratkozást jelent Juhász Attila Moderátor hírlevelére. Technikai hátterünk a MiniCRM. Bármikor le lehet iratkozni, vagy kérni az adatok törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély, a Moderator Értékesítési Rendszer alapítója. Itt található az Általános Szerződési Feltételek: www.moderator.hu/aszf és az Adatvédelmi Szabályzatunk: www.moderator.hu/adatkezeles