Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Az Értékesítés 10 szintje


Az Értékesítési Vezető felelős a bevételért. Itt találsz segítséget.

Az "Értékesítés" alá sorolunk minden olyan tevékenységet, amelynek a célja a TÖBB BEVÉTEL elérése, technikailag mindent, ami PR (jó hírnév), marketing és értékesítés régi és új vevőknek.

A TÉL KÖZELEG. Milyen szinten áll az értékesítési rendszered?


1. szint - TOTÁLIS zűrzavar az értékesítésben 1. szint - TOTÁLIS zűrzavar az értékesítésben
Teljes zűrzavar - nincsenek pontos adatok, statisztikák, mérőszámok. Lépj feljebb, segítünk!
2. Szint: Bizonytalan cég - Nagy vevők, kevés bevétel 2. Szint: Bizonytalan cég - Nagy vevők, kevés bevétel
2. Bizonytalan cég - Néhány nagy vevő van, vagy 20% alatti lezárási arány, kevés a bevétel, rossz, vagy rosszul fizető ügyfelektől szenved. Lépj feljebb, segítünk!
3. szint - OLCSÓ ÁRAS ELADÁS, mindenkinek eladunk 3. szint - OLCSÓ ÁRAS ELADÁS, mindenkinek eladunk
Olcsó ÁRAS értékesítés - 80-100%-os lezárás, “mindenkinek eladunk”. Az értékesítő látszólag elsöprően sikeres, valójában túl olcsón szolgáltat.
4. szint - Korrekt értékesítés, 10-30%os lezárási arány 4. szint - Korrekt értékesítés, 10-30%os lezárási arány
Korrekt értékesítés - 10-30% körüli lezárási arány. Ez egy közepes szintű termék/szolgáltatás értékesítésére, vagy egy korrekt értékesítőre jellemző.
5. szint - Ügyes értékesítés, 30-50%os lezárási arány 5. szint - Ügyes értékesítés, 30-50%os lezárási arány
30-50%-os lezárási arány - gratulálunk! Ez általában azt jelenti, hogy elég jó a termék, rendszerben működik az értékesítés, de a piac nem tekinti a céget szakértőnek. Innen könnyebb feljebb lépni!
6. szint - PROFI értékesítés, 50-70%os lezárási arány 6. szint - PROFI értékesítés, 50-70%os lezárási arány
Profi értékestés - Lezárási arány: 50-70%. Az ajánlat lezárási arány azt jelenti, hogy 100 ajánlatból 50-70 megrendelés születik, és ami fontosabb, kb. 30%-át elutasítják, elsősorban az ár miatt. A kövekező lépés a szakmai tekintély emelése!
7. szint - Szakértő, képes elmozdulni az ár kérdésről 7. szint - Szakértő, képes elmozdulni az ár kérdésről
Szakértő - Képes kimozdítani az ügyfelet az árajánlat kérésről a szakmai kérdések és a magasabb igényszint felé. A fő kérdés a hatás többszörözés csapatépítéssel!
8. szint - Specialista, aki meghatározza, mi a probléma 8. szint - Specialista, aki meghatározza, mi a probléma
Specialista - Aki egy szűk szakterületen meghatározó szaktekintély. Nem szokott ajánlatot adni, őt kérik fel jól fizetett szaktanácsadóként a probléma meghatározásához. Lépj feljebb!
9. szint - PIACVEZETŐ az lesz, akiről elhiszik a vevők, hogy az 9. szint - PIACVEZETŐ az lesz, akiről elhiszik a vevők, hogy az
Piacvezető - aki a legtöbb réspiacot elfogalja egy szakterületen, vagy egy földrajzi területen. Hová tud fejlődni egy Piacvezető?
10. szint - Abszolút Piacvezető - Franchise értékesítési rendszer 10. szint - Abszolút Piacvezető - Franchise értékesítési rendszer
Abszolút piacvezető / sikeres franchise - ahol már a partnerek is precízen kidolgozott rendszerben értékesítenek és fejlődnek. Egyszerűen csak: gratulálunk!
Rendezés:
Nézet:

A céged nagypályás népszerűsítésére nagyon kevés alkalom adódik az életben. 


Szeretnél nagyobb térben hódítani a termékeddel?

Több újságban, média felületen, rádióban is megjelenni?

De NEM HIRDETÉSSEL, hanem szakmai alapon! Ez a PR cikk.

Ne hidd! 

Igazi médiasztárrá válhatsz most általunk.

Az ötlet forrása onnan jött, hogy az egyik ügyfelünk hirdetni akart és 3 médiától kért árajánlatot.
Az ajánlatok egy cikk megjelenítésére 300.000 Ft, 250.000 Ft, 125.000 Ft -ba kerültek volna.

A példa nem elrugaszkodott: mindegyik híroldal jól felépített tartalommal bír, hosszú évek óta a piacon vannak, és jó áron kínálják ezeket a megjelenéseket, azaz nem olyan példákat ragadtam ki, ahol a lehúzás a legfontosabb.

Gyorsan kiderült, hogy van jobb ötletünk.

Összeállítottunk egy PR-csomagot,
 

amiben 30.000 Ft-os áron kínálja az egyedi megjelenéseket a médiában.

Garantáljuk, hogy 5 eltérő felületen láthatod majd a cikkeidet, köztük akár olyan nagy neveknél, mint a Karc FM vagy a Bors Extra.


Hogy is néz ki ez az egész?

  • A PR-csomag díja 5 megjelenés esetén 150.000 Ft. ( Megjelenésenként 30 000 Ft )
     
  • Ha jól csináljuk, akkor 10 helyen is elérjük, hogy legyen megjelenésed, ennek a díja 300.000 Ft.
     
  • Amennyiben eszméletlen jó a hír, és 15 megjelenést is elérünk vele, akkor 450.000 Ft-ot (15 db x 30.000 Ft = 450.000 Ft) fizetsz nekünk. Pukkanhat a pezsgő, jöhet a torta, sztárrá váltál egy csapásra!

Mit ad számodra egy médiamegjelenés? 

A cégedbe vetett bizalom növekszik a nagyobb ismertséggel.

Ezzel párhuzamosan növekszik a szerzett média - az ajánlók - száma is. A bizalomnövekedéssel növekszik a forgalom, és nem fog fájni a fejed az év végi számok miatt.

A PR-szolgáltatásunk jó pár ügyfelünknek sikersztorit hozott.

 

Ilyen például Bacsa Hédi Lélekfogadója, amely 16 médiamegjelenéssel büszkélkedhet, köztük a Glamour online felületén történő megjelenéssel. De ott a Tökéletes randi története is, ami PR-cikkünknek köszönhetően 24 óra alatt 20 felületen jelent meg, többek között a blikk.hu oldalon is, ahol egy megjelenésnek 650.000 Ft a listaára...

 

Erről kár lenne lemaradni...
 

Ha a céged jó hírnevét szeretnéd szétkürtölni a nagyvilágba, mindezt potom áron, akkor töltsd ki az űrlapot, és használd ki ezt a nem mindennapi ajánlatot! Elküldjük neked a díjbekérőt az előlegről, és az utalás beérkezését követően felkeresünk, hogy egyeztessük az interjúidőpontot.


Elszámolás a tényleges megjelenések alapján.

Szuper kiscsoportos tréning helyszínt, vagy tárgyalót keresel?

A XVIII. kerületben találod A Másik Hely nevű, professzionális tréning és tárgyaló helyiséget.

Csendes, nyugodt környezet, ingyenes parkolás, erős wifi, projektor, kulturált környezet és kávéfőző vár - és egy szimpatikus, megbízható tulajdonos.

Mi itt tartjuk a Hétfői Rendszer Építő Workshop-ot: www.moderator.hu/hetfoi_workshop

Ahogy a képeken is látod, van 20-25 fős tréning terem és kisebb szobák tárgyalni és mentor, vagy coach foglalkozásokat szolgáltatni.

Kattints ide és tájékozódj! https://a-hely.com

Sőt, itt egyből időpontot is foglalhatsz! https://ahely2.skedda.com/booking

Cím: Budapest, XVIII. kerület, Szent Lőrinc sétány 6.

Így találsz oda:

És így tudsz parkolni:

- Hogyan aktiváljuk a marketing listát? 

- Hogyan derítsük ki automatikusan, hogy melyik régi vevőnk akar éppen vásárolni? 

- Hogyan fogadtassuk el automatikusan a "szabályzatot", vagy pl egy kreatív tervet?

A megoldás a "Kattintós e-mailek". Nézd meg, hogyan működik! Ha klubtag vagy, díjmentesen igényelhetsz egy sablont, akár a VERA, akár a saját MiniCRM rendszeredben. 

Ha nem boldogulsz vele, vagy komolyabb aktiválási kampányt szeretnél, akkor kérj konzultációt! »»»»»

Itt a MiniCRM saját videója:


Ki keres külsős partnert a szövegíráshoz?


Ma már egyre több cég keres megbízható partnert a szövegírási feladatok elvégzésére. Ennek oka, hogy az üzleti kommunikáció szélsebesen változó világában naprakész tudásra van szükség a szövegírás terén is.

Egy kimagasló eredményeket produkáló vállalatban elvárás, hogy az üzleti kommunikáció támogassa a marketing és az értékesítési folyamatokat, miközben Google barát szövegekkel kommunikáljuk az erősségeket.


Elakadtál a tartalomfejlesztéssel, könyvírással, weboldal szövegekkel? Kérj ajánlatot ma!


Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?