Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Help - Termék kép alatti űrlap


Az űrlap kitöltésével feliratkozol a Moderator.hu ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles


Workshop, Marosvásárhely, 04.19., csütörtök

Szeretne 30%-kal több eredményt, ugyanannyi erőforrással? 
"Elhavazott" cégvezetőknek KÖTELEZŐ!!!!

Váltsa ki/újítsa meg gyorsan RMKT éves klubtagságát! »»»»»

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!

Ki az előadó? - Juhász Attila, a Rendszer Építő


Juhász Attila, a Rendszer Építő

Az Ipari Fórum alapítója és vezető tanácsadója vagyok. 

Ipari munkaruha gyártással és védőeszközök nagykereskedelmével foglalkoztam sok évig. Amikor rátaláltam a MiniCRM-re, akkor egy kész eszközt kaptam, amivel kihozhattam a cégemet a kisvállalkozásokra jellemző teljes káoszból. Édesapám nyugdíjazása után két évig voltam a MiniCRM vezető tanácsadója, és most az egyetlen ipari cégekre szakosodott, szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok. 

A siker titka, hogy a CRM bevezetésekor már VOLT RENDSZEREM. Egyszerű, fapados, papír alapú - de egyértelműen folyamat alapú működésünk volt, és ez fejlesztettük profi értékesítési szintre, 70%-os lezárási aránnyal, és egy piacvezető üzleti modellel. 

A küldetésem, hogy Ön ezt az utat gyorsabban járja be. 


Miért workshop?

  • Mert minimális elmélet mellett az Ön marketing és értékesítési folyamatain dolgozunk. Az előadó Juhász Attila, aki virtuóz módon improvizál, kreatív ötleteivel már több cég stratégiai irányát segített kidolgozni.
     
  • "Attila, köszönöm neked a Reklámtárgy Expressz üzleti ötletet. Azóta is ebből élünk."
    Üdv, Jónás Dániel, www.reklamtargyexpressz.hu


1. Téma: a marketing rendszer - hogyan szerzünk ügyfeleket? 

  • Megmutatom az Ipari Fórum és más cégek működő marketing rendszerét, együttműködési módszereit, elő példákkal. Megnézzük az Ön eszközeit, honlapját, és azonnal használható, megvalósítható feladat listát állíthat össze. Konkrét példékat és módszereket mutatok, hogyan tud egy ipari jellegű vállalkozás információs terméket, E-book-ot fejleszteni. 
     

2. Téma: az adatbázis kezelés és kvalifikáció  

  • Milyen adatbázisokra van szükség, és azok hogyan épüljenek fel? Miért fontos ez, hol van ebben az érték? A workshop-hoz ingyenesen jár egy EXCEL alapú adatbázis minta az induláshoz. A kvalifikáció pedig azt jelenti, hogy koncentrálunk a JÓ VEVŐKRE, és megtanuljuk udvariasan elutasítani az idő-, és/vagy energiavámpír érdeklődőket.
     
  • "Az értékesítés automatizálása után AZONNAL 30%-kal megnőtt az árajánlatok lezárási aránya." - Kalapos János, UGP Raktártechnikai Kft.

 

3. Téma: az Ajánlat Bomba, ami közepes értékesítőt is profi szintre emeli

  • Mi a kulcs kérdés, amiből tudjuk, hogy az ügyfélre érdemes koncentrálni?
  • Átnézzük az ajánlat adás folyamatát, eszközeit, és példákat mutatok, hogy mit és hogyan lehet automatizálni a lépések közül. Ez az egyik legnépszerűbb téma, ami önmagában képes meghozni Önnek a 30%-os hatékonyság növekedést. 
  • Egyébként Juhász Attila az Ajánlat Bomba előadással nyerte meg az Év Marketingese díjat Wolf Gábor marketing konferenciáján. 

 

4. Téma: a Termék Piramis

  • A Termék Piramis lényegében az árazás témája. Mit adunk el, milyen sorrendben és ami a fő: hogyan védjük meg a termék árát, hogyan mutassuk meg az értékét?
  • Hogyan növelhetjük a cég profitját, ha a kapacitásunk már 100%-on pörög? Kimeríthetetlen példa tárral rendelkezünk - és konkrét együttműködési ajánlatokat hozunk!

 

5. Téma: hogyan lesz ezekből RENDSZER?

  • Ahogy Ön most dolgozik, az egy MÓDSZER. Rendszer akkor lesz belőle, ha részekre bontja, és meghatározza a mások által elvégezhető feladatokat.
  • Az utolsó téma blokkban példékat mutatok az automatizálásra, a szervezeti felépítésre, munkaköri leírás mintákra, vagy ami még felmerül. Ha minden elemet kidolgozott és/vagy automatizált, akkor az Ön rendszere képes lesz a korlátlan növekedésre. Minden szinten mutatunk megoldásokat, működő módszereket, eszközöket.


"Elhavazott" cégvezetőknek KÖTELEZŐ!!!! 

Szeretne 30%-kal több PROFITOT, ugyanannyi erőforrással? 

Egész napos képzés ára: 260 RON - RMKT tagoknak 50% kedvezmény (130 RON)

A belépődíj CÉG-re vonatkozik, max 3 fő / cég, az ajánlás, hogy az ügyvezető, a marketinges és az értékesítési vezető jöjjön el, hiszen a cég rendszerén közösen érdemes dolgozniuk. 

Tartson velünk! Marosvásárhely: április 19.-én, csütörtökön.

A Regisztráció lezárult.

Szervező, támogató:

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!