Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Videós MiniCRM könyvtár - használd a KERESŐT is! ↑↑↑


MiniCRM videók felhasználók és adminisztrátorok részére


Regisztráció nélkül megnézhetőek! Használd a keresőt is!

MiniCRM felhasználói videók (alapszint) MiniCRM felhasználói videók (alapszint)
MiniCRM alapszintű technikai videók felhasználóknak
MiniCRM adminisztrátori videók (haladó) MiniCRM adminisztrátori videók (haladó)
MiniCRM haladó technikai videók
MiniCRM technikai bevezetés MiniCRM technikai bevezetés
MiniCRM technikai bevezetés videók
Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel? Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?
Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?
Vállalkozóból Cégvezető Vállalkozóból Cégvezető
Vállalkozóból Cégvezető program
Rendezés:
Nézet:

A rendszer bemutatkozik

Egy átlagos kis-és közép vállalkozás átlagosan heti 40-60 munkaórát veszteget el az ügyfélkezelés átláthatatlan teendőivel, és az ismétlődő feladatokkal. Ha valaki kiesik a munkatársak sorából, akkor a feladatait senki sem tudja ellátni? Egy jól működő rendszer segítségével ezek a feladatok átláthatóak és ütemezettek! Ön elmondhatja, hogy a vállalkozásában minden munkatárs egy és ugyan az a személy, aki a céget bármikor képviselheti a feladatok terén? Gondolt már arra, hogy milyen lenne, ha minden vezető munkatárs minden munkatárs feladatát át tudná venni egy rendszer segítségével?

Mire jó a MiniCRM?

A rendszer segít a beérkező megkeresésekben, hogy az értékesítők kihozhassák a legtöbbet magukból!  A MiniCRM kiosztja a feladatokat, és rögzíti az elvégzésüket, hogy az érdeklődők fizető vásárlókká váljanak! A munkatársakat automatikus utánkövető emailek, célcsoportok és naptár integrációk is segítik a hatékonyabb értékesítésben.

Rendezetlen email halmazok, és excel táblázatok helyett a MiniCRM-ben kezelni tudja központilag a teendőket és a potenciális ügyfeleket. A beépített figyelmeztetések és automatizációk gyakorlatilag minden felmerülő hibalehetőséget megszüntetnek.

Itt pedig a második rész:

Itt a folytatás: 

https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kezpes_3_ertekesitesi_folyamat

Az értékesítési folyamat átláthatósága

Az Ön értékesítése hogyan épül fel? Eléggé szervezett? Tudja minden kolléga, hogy egy adott ügyfél éppen hol tart, mi a teendő vele, közülük ki az, aki prioritást élvez?

Átlagosan az a tapasztalat, hogy egy KKV-ba, ha bekerül egy kapcsolat, akkor gyakran szétterülnek az információk. Szóval ha nincs egy zárt RENDSZER, ahová bekerül az összes információ, kontakt, feladat, akkor előfordulhat, hogy a kollegák sajátos módon próbálják meg rögzíteni a dolgokat, és valljuk be, ez nem egy hatékony megoldás! Ön is vesztett el ügyfelet, mert éppen egy megbeszélt információt elfelejtettek később adminisztrálni és tovább vinni? Ez oda vezet, hogy ez a sok adat szétszóródik, és nem fér hozzá a többi munkatárs, nem tudja más megoldani a feladatot. A legtöbb ilyen mulasztás, hibalehetőség nem is tudatosul a vezetőben, teljes kontroll nélkül folynak körülötte az események. Ez a teljes zűrzavar állapota, még mérni sem lehet a problémát, vagy éppen az eredményeket az elvégzett munka után.

Tegye átláthatóvá és mérhetővé az értékesítési folyamatot, a strukturális működést!

Itt pedig a harmadik videó:

Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_4_ugyfelminosites

Ügyfélminősítés

A MiniCRM-ben hogyan érhet el több sikeres lezárást az értékesítésben? Hogyan lehetséges a nagyobb megtérülés a marketingben az ügyfélminősítés révén? A hatékony értékesítés és az ügyfélkezelés első és egyik legfontosabb eleme érdeklődőink és ügyfeleink minősítése. Miért, és milyen szempontok szerint tegyük ezt? Hogyan és hol tudjuk hasznosítani az eredményt?

Valóban a legtöbb jelöltet hozó marketing csatorna a legideálisabb? Melyik ügyfelek visszajelzései fontosabbak, mely érdeklődőkre pontosítsanak az értékesítők?

Miért fontos a kvalifikáció? Ön az értékesítésnél minden ügyfélre ugyan annyi energiát fordít? Azt veszi észre, hogy komoly vevőket vesztegetett el, mert érdektelen ügyfeleken volt a fókusz?

Ahol RENDSZERBEN dolgoznak, ott ez nem fordulhat elő! A MiniCRM pontosan segít az ügyfélminősítés rögzítésében, és az adott csoportokat optimálisan kezelni! Minden szintet, a szükséges feladat prioritásában kezel, így az értékesítők csakis jó helyen kopogtatnak ezután!  

Itt pedig a negyedik videó:

Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_5_ertekesitoi_tipusok

Értékesítői típusok

Most hogy már kirajzolódott az ügyfélminősítés, és használjuk a kvalifikációt, tudni kell, hogy alap szinten nem optimális esetben az értékesítők három csoportba sorolhatóak tevékenység szerint:

  • "kisbolti eladó" -nagyon sok energiát nem fektet az értékesítésbe, csak azzal foglalkozik, aki vásárlási céllal jelentkezik. Aki figyelmet, utánkövetést, klasszikus sales tevékenységet kíván, azt el fogja engedni, nem foglalkozik vele. Ő nem fogja behozni a vásárlókat és nem vezeti el őket az értékesítés szintjéig. 

Görgess le a folytatáshoz!