Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Videós MiniCRM könyvtár - használd a KERESŐT is! ↑↑↑


MiniCRM videók felhasználók és adminisztrátorok részére


Regisztráció nélkül megnézhetőek! Használd a keresőt is!

MiniCRM felhasználói videók (alapszint) MiniCRM felhasználói videók (alapszint)
MiniCRM alapszintű technikai videók felhasználóknak
MiniCRM adminisztrátori videók (haladó) MiniCRM adminisztrátori videók (haladó)
MiniCRM haladó technikai videók
MiniCRM technikai bevezetés MiniCRM technikai bevezetés
MiniCRM technikai bevezetés videók
Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel? Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?
Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?
CRM bevezetés CRM bevezetés
VIP/ személyes CRM bevezetési szolgáltatások
Rendezés:
Nézet:
3.500 Ft

Szeretnél problémamentes CRM szoftver bevezetést?


Ideje automatizálni a teendőket és a folyamatokat, valamint alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS, az értékesítési és céges rendszer építés:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.


Az ár tartalmazza a postázási költséget is!


E-mail és sms sablonok használata a teendő kvalifikációban.

Ez itt a feladatok csoportosítása fontossági sorrend szerint:

Hogyan legyél hatékonyabb MiniRM-ben? E-mail és sms sablonok és teendő kvalifikáció


Hogyan valósítsd ezt meg MiniCRM-ben? Teljes videó a témáról:


VERA.CRM értékesítés automatizálási rendszer 1-3 fő részére



Ha elméletileg már tudod, hogy mit kellene csinálnod, de kellene az ESZKÖZ az automatizáláshoz, akkor a VERA.CRM egy teljes funkciókkal működő MiniCRM szoftver 1-3 fős kisvállalkozásoknak.

Fontos! KIZÁRÓLAG RendszerÉpítő tagsággal elérhető!
https://moderator.hu/mentorprogram
 



Eljött a megvalósítás ideje, vagy még csak tervezgetsz?

Mennyibe kerül az értékesítés automatizálás?

   

VERA.CRM 

értékesítés
automatizálás

Tagság: 75.000 Ft + ÁFA / hó

vagy 12 x 49.000 (588.000) Ft + ÁFA / év

Plusz technikai felhasználók:

25.000. Ft + ÁFA / hó / fő

(saját) MiniCRM

VIP bevezetés

+ fejlesztés

290.000 Ft + ÁFA / hónap

MiniCRM technikai költsége

kb. 20-25.000 Ft + ÁFA / hó

   

Mit tartalmaz a projekt díj?

Olvass tovább!


Az értékesítési folyamat átláthatósága

Az Ön értékesítése hogyan épül fel? Eléggé szervezett? Tudja minden kolléga, hogy egy adott ügyfél éppen hol tart, mi a teendő vele, közülük ki az, aki prioritást élvez?

Átlagosan az a tapasztalat, hogy egy KKV-ba, ha bekerül egy kapcsolat, akkor gyakran szétterülnek az információk. Szóval ha nincs egy zárt RENDSZER, ahová bekerül az összes információ, kontakt, feladat, akkor előfordulhat, hogy a kollegák sajátos módon próbálják meg rögzíteni a dolgokat, és valljuk be, ez nem egy hatékony megoldás! Ön is vesztett el ügyfelet, mert éppen egy megbeszélt információt elfelejtettek később adminisztrálni és tovább vinni? Ez oda vezet, hogy ez a sok adat szétszóródik, és nem fér hozzá a többi munkatárs, nem tudja más megoldani a feladatot. A legtöbb ilyen mulasztás, hibalehetőség nem is tudatosul a vezetőben, teljes kontroll nélkül folynak körülötte az események. Ez a teljes zűrzavar állapota, még mérni sem lehet a problémát, vagy éppen az eredményeket az elvégzett munka után.

Tegye átláthatóvá és mérhetővé az értékesítési folyamatot, a strukturális működést!

Itt pedig a harmadik videó:

Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_4_ugyfelminosites


Hogyan termel TÖBB PÉNZT a MiniCRM egy építőipari projekt menedzsment cégben?


Díjmentesen letölthető, nagyon értékes e-book. 


Alapvető problémák egy építőipari projekteket kezelő cégben:

 


ÉRTÉKESÍTÉS fő problémája

- Eladás / Ügyfél élettartam érték. A munkatársak rövid távon megrendelésekben, projektekben gondolkodnak és nem ügyfél élettartam értékben. Nincs kapcsolati tőke érték növelés.

- Ügyfélszolgálat hiánya. Ha nincs központi ügyfélszolgálat (olyan munkatárs, aki a NEM SZAKMAI feladatokat, hívásokat elvégzi) akkor a nagy értékű szakmai munkatársak drága óradíjjal kergetnek szerződéseket, egyeztetnek és rögzítenek adatokat.


TERMELÉS fő problémája

- Értékesítés / szakmai feladatok. A legtöbb Építőipari Projektmenedzsment cégben nincs szétválasztva az Értékesítői és a termelés szervezési, ténylegesen a projektmenedzseri feladat. 

- A szakmai munkatársak egyedül küzdenek a teljes ügyfélkezelési folyamattal, gyakran az első ajánlatkéréstől kezdve a beszállítókkal való egyeztetésen át a teljes logisztikai lezárásig.

Ez így egyszerűen nem hatékony. Az emberi társadalom a munkamegosztáson alapul - miért éppen egy építőipari projekt kezelésben ne használnánk az elosztott feladatok erejét?


ADMINISZTRÁCIÓ fő problémái

- Mindenki külön dolgozik, így nincs összesített pénzügyi riport, összesítő. A cégvezető egyszerűen nem látja, hogy áll az értékesítés és a projektek pénzügyi szempontból milyen eredményeket hoznak?

- HR probléma: mivel nincs munkamegosztás, ezért “szupersztárokat” kell felvenni, akiket rendkívül nehéz betanítani, hatékonytalanul dolgoznak és ha elmennek, hatalmas szakmai szellemi tőkét visznek magukkal. 


Vezető fő problémája: 

- Mindenki saját email fiókjában dolgozik, így a vezető nem látja, hogy ki mivel foglalkozik, mennyire van leterhelve, milyen hatékonyan dolgozik - és melyik kapcsolatfelvétel lett elhanyagolva. Mivel nincs összesített, elemzésre alkalmas adatbázis, ezért nem tudni, hogy melyik munkatárs milyen típusú ügyfelet, projektet képes hatékonyan kezelni. 
 


Részletes elemzés területek szerint az e-book-ban. Töltsd le most!