Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Értékesítés 4/1. PR - reklám workshop videó tanfolyam

Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

Hogyan szerezz HATALMAS reklámot, hírverést?



Ez a szakértői értékesítési rendszer tematika első része. 

Szerezz nagyobb reklámot, hírverést és ajánló partnereket! Végig vesszük a gyakori - és pár ritkán használt PR és reklám eszközt. Kiemelten a gyorsan elindítható eszközökre, mint a hideghívás és a partneri együttműködések.  Folyamatosan gyűjtjük az eszközöket, találni fogsz néhány egészen különlegeset is :)

A workshopon találkozhatsz Pinterest / apróhirdetési / Facebook és egyéb szakértőkkel és gerilla kampány példákat is mutatunk. A PR - reklám workshop teljes felvétele elérhető.

 



PR - média - reklám workshop témák és videók:

  1. Mi az a PR / reklám valójában? 
    1. Tudatos reklám eszközök
    2. Spontán PR eszközök
       
  2. FONTOS TÉMA! S.W.O.T. analízis, avagy hogyan mérd fel és használd a céged erősségeit és gyengeségeit, illetve alkalmazkodj a külső, piaci veszélyekhez és lehetőségekhez? 
     
  3. Milyen fő reklám üzeneteid lehetnek? 
     
  4. Kinek akarsz üzenni? Célcsoport meghatározás alapok.
    1. "Hol lakik" / mit olvas az ideális ügyfeled? 
  5. Mi a céged FŐ üzenete?
    Fogalmazd meg 3 szóban! RendszerÉpítő: rendszer - növekedés - szabadság

     
  6. Hol van a PR helye a cégedben és az értékesítésedben? 
     
  7. Hogyan kezdd el a RendszerÉpítést?
     
  8. PR és marketing felelős feladatai - hogyan mérhető a PR (MiniCRM-ben)?
     
  9. Ügyfélszolgálati feladatok a marketingben.
     
  10. PR / reklám eszköz Ellenőrző Lista, kiemelten:
    1. Hogyan kerülj be az újságokba, egyéb média felületekre szakértőként?
    2. Érdemes a Pinterestre menni? 
    3. Működik még az apróhirdetés?
    4. Kinek való a networking (kapcsolatépítő klubok)
    5. Gerilla marketing
    6. Telemarketing, hideghívás
    7. PartnerProgramok, Professzionális Ajánlói Partnerség
    8. MyWorld - a kulcsrakész B2C törzsvásárlói program
    9. Offline (fizikai) reklám eszközök
    10. Onlline (internetes) reklám eszközök
       
  11. Hogyan találj üzleti, marketing és ajánló partnereket?
    ​ 
    • Ez a legerősebb téma - külön programot indítunk idén, hogy a rendszerben működő vállalkozók másodlagos vevőkre - ajánló és egyéb B2B partnerekre - találjanak. 
       



Növekedésben lévő kisvállalkozóknak segítünk


A növekedés akkor jön el, amikor megtalálod az ideális terméket / szolgáltatást, illetve a piacod szakértőként tekint és keres.

Elvileg minden oké, ezért küzdöttél, nem?

Itt jön a "nincs időm" elakadás. Neked tudnánk legjobban segíteni a RendszerÉpítő Mentor programmal, de kérdés, hogy lesz-e IDŐD kiállni a munkából és egy napot / délutánt rátenni a tervezésre?
 


A “NINCS IDŐM” betegség számos cégvezető infarktusért,
elhalt álmokért, szétesett családokért felelős.
Elfonnyadt hobbik és el-nem-olvasott könyvek kísérik az útját.

 



És a legrosszabb rémálom, amikor nincs kinek / nincs hogyan átadni a céget
és a nyugdíjas cégvezető szó szerint halálig dolgozik, mert nélküle nem működik semmi.

Ez a következő üvegplafon - hogy NÉLKÜLED működjön a céged, de legalább az értékesítés.


Fektess be 4 órát és garantáltan 40 órát kapsz vissza! 


És lehet, hogy visszakapod az életed… a családod… a hobbid... a könyveid...

NE halogass! Rendszer - Növekedés - Szabadság vár rád.
 


Vedd meg a RendszerÉpítő PR / reklám workshop videós tananyagát!


Az ára 25e Ft (+ÁFA) de tudom, hogy az ára nem számít, ha nincs időd.

üdv, Juhász Attila és a RendszerÉpítő csapat

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!



Részletes éves program terv:

1. lépés:
PR - reklám eszközök 

Szerezz nagyobb
reklámot, hírverést és
ajánló partnereket! 


2. lépés:
Marketing adatbázis 

Építs profi
hírlevél listát, hogy
legyen kinek értékesíteni!


3. lépés:
Értékesíts ajánlatokkal 

Tervezd újra az ajánlat
adást és követést, mert
itt veszíted el a bevételt!

________________________   ________________________   ________________________
         


4. lépés:
Termékfejlesztés 

Többféle ügyfeled van,
nem tudod mindegyiknek
ugyanazt eladni!


5. lépés:
Termelés fejlesztés

Legyen annyira elégedett a
vevőd, hogy lelkesen adjon
referenciát és ajánlást!


6. lépés:
Pénzügyi rendszer 

Javult az értékesítés -
tartsd is meg a bevételt,
legyen végre tartalékod is! 

________________________   ________________________   ________________________
         


7. lépés:
Hr - automata toborzás 

Növekszik a cég. Hogyan
vegyél fel új embereket,
már teljesítmény alapon?

 


8. lépés:
Partner Programok 

Nos, már fel vagy készülve.
Találj komolyabb marketing
és ajánló partnereket! 

 


9. lépés:
Szervezet és szoftverek  

Hogyan kezeld a szervezeti
projekteket és milyen
szoftvereket használunk?

________________________   ________________________   ________________________
         


10. lépés:
Ügyvezetői munkakör 

Milyen riportokat és
statisztikákat kell néznie a
cégvezetőnek - és hogyan
használja döntésekben?

 


11. lépés:
Franchise rendszer 

Már fel vagy készülve az
igazi nagy dobásra.
Minden cégnek franchise
rendszerként kellene
működnie. 

 

12. lépés:
Kapcsolatépítés, ünneplés 

Ha végig csináltad
a programot,
vannak partnereid
és növekedő céged.
Ideje ünnepelni! :)

         


Kérlek, hogy a workshop előtt nézd meg ezeket a videókat!

 

A felvétel a BVK előadásán készült. Jobban meg fogod érteni, mire való valójában a CRM:

1. Kvalifikáció, avagy az ügyfelek csoportosítása (Nem célcsoport - Célcsoport - VIP) - 24 perces videó



2. Termék Piramis
- mit adsz el az ügyfeleidnek? (Terméklétra, portfólió) - 15 perces videó


Van még kérdésed? Tedd fel! :)

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!