Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Pénzügyi nyilvántartások és eszközök


Pénzügyi nyilvántartások és eszközök


A Pénzügyi vezetőt segítő excel tábla, módszerek, sablonok és partnerek

Rendezés:
Nézet:
290.000 Ft

A Moderator RendszerÉpítő klub pénzügyi tanácsadója vagyok.

Küldetésem:

Pénzügyi Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Az a célom, hogy segítsek másoknak fejlődni, pénzügyi rendszert építeni.

  • A pénzügyi rendszerépítés díja: 290.000 Ft + 27% ÁFA.
  • Technikailag 3-4 konzultáció + házi feladatok.
  • 100% elégedettségi és "bullshit mentes" garanciával.


Technikailag 3 x 2 óra Skype-on / Zoom-on, ahol

1. Meghatározzuk a pénzügyi elosztási célokat (1. konzultáció)

2. Adok hozzá egy EXCEL táblát (házi feladat kitölteni)

3. Együtt elemezzük az adatokat (+2 konzultáció)


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a pénzügyi rendszerépítés célját.
  • Díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy Zoom-on tudjuk tartani
  • és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok,
    ha az első konzultáció után úgy érzed, hogy nem érte meg, akkor visszautaljuk a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Itt rendeld meg a szolgáltatást! Köszönjük a bizalmad.

»»» Ára: 290.000 Ft + ÁFA

»»» Online / VERA.CRM klubtagoknak: 145.000 Ft + ÁFA

»»» VIP ügyfeleink részére: díjmentes


90.000 Ft

Nagyvállalati marketing eszközök kisvállalkozói költséggel


Mikor elkezdted a vállalkozásodat biztos láttad már magad előtt, ahogy az emberek kígyózó sorokban várják, hogy kiszolgáld őket vagy épp tele naptárral már egy új munkatárs felvételén gondolkodsz.

De jött a 2020-as év és az emberek behúzódtak a lakásaikba.

Az ügyfelek jobban megnézik, hogy mire költik a pénzüket. A marketing eredményei bizonytalanok, a hirdetések csak viszik a pénzt.

Felesleges körök nélkül, szélsebesen kellene nagy tömegeket elérni, de a TV-ben reklámozni irgalmatlanul drága, országos óriás plakátról pedig álmodni sem mersz.

Vannak vevőid, de az új vevőket nehezen éred el,
a régi ügyfeleket nehéz visszahozni...


Olvass tovább a részletekért!


A Benefit Program egy könnyen használható, forgalom alapú hűségprogram, a legfejlettebb informatikai eszközökkel támogatva.


Ügyvezetői eszköz: Statisztika lap - A4-es méretű sablon


A statisztikát a kijelölt időszakonként (általában hetente) kell kitölteni.

Hogyan írd be az értékeket? (a nyomtatható sablon üres, értékek nélkül)

  • A függőleges oszlop alsó értéke a minimálisan elvárt szám,
     
  • a felső értéke a reálisan elvárható maximális mennyiség - akár titkos is lehet, így csak a vonalakat rajzoljuk be.

Hogyan töltsd ki?

  • A növekvő statisztikát kék vonallal rajzoljuk be, a stagnáló, vagy csökkenő statisztikát piros vonallal.

Fontos utasítás a munkatársaknak és a vezetőknek!

  • a statisztikát nem kritizáljuk, nem magyarázzuk, hanem
  • FOLYAMATOSAN JAVÍTJUK.
  • A statisztikákat a munkatársak által jól látható helyre tedd ki, ez javítja a morált

A statisztika kitöltése a munkatárs feladata, az elemzés a vezető felelőssége.

  • Üzleti tanácsadó csak a kitöltött statisztika elemzésében segíthet.

Kérem a nyomtatható statisztika lapot!

790 Ft 0 Ft

Mi ez?

  • Részletes összegzés az uniós (közösségi) adószám kiváltásáról és használatáról

Kinek ajánlom?

  • Induló vállalkozásoknak, valamint olyan vállalkozásnak aki külföldi cégnek akar számlázni, vagy ilyen cégtől terméket, szolgáltatást rendelni

Elvárt eredmény:

  • Kevesebb fejfájás. Pontosan tudni fogod, hogy a cégednek kell, vagy nem EU adószám?