Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Ötletláda kialakítása MiniCRM-mel

Ár:
14.900 Ft + ÁFA ( 18.923 Ft )
Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

Mi ez az Ötletláda?

  • Vészhelyzetben a vezetőknek át kell lépni a középvezetők felett, legalább információ áramlási szempontból.
  • Magyarul kell egy kommunikációs csatorna, ahol akár a portás/sofőr is le tudja adni az ötleteit és az általa megszerzett információkat.
  • Az Ötletláda egy vélemény / információ begyűjtő rendszer.

Akkor vedd meg, ha

  • Gyorsan akarsz begyűjteni nagy mennyiségű információt a munkatársaidtól, alvállalkozóidtól, vagy ügyfeleidtől és rendszerezett formában megjeleníteni.
  • Kellene segítség a beállításához, vagy elemzéséhez
    és nincs MiniCRM rendszered!

Elvárt eredmény:

  • Tedd össze a kampány kérdéseket és hirdesd meg a kampányod.

Mennyibe kerül? Technikai háttér és/vagy beállítás.

  • Az ára 14.900 Ft + 27% ÁFA.
  • Plusz díjmentes segítség a felméréshez.
  • A kitöltés és az űrlap reklámozása a Te házi feladatod.
Miért ilyen olcsó?
  • Üzleti tanácsadó vagyok. Ez csak az eszköz.
  • Vedd meg, kezdd el kitölteni és várlak barátsággal a RendszerÉpítő workshopon.
  • Az a célom, hogy majd hozzám fordulj segítségért.

Üdv, Juhász Attila, RendszerÉpítő

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Ötletláda videó:



Elméleti alapok:

1. Vészhelyzetben a vezetőknek át kell lépni a középvezetők felett, legalább információ áramlási szempontból.

  • Magyarul kell egy kommunikációs csatorna, ahol akár a portás/sofőr is le tudja adni az ötleteit és az általa megszerzett információkat.
     

2. Ez lehet egy egyszerű A4-es formalap, sok helyre kirakva az irodában, akár az ügyfél térbe is, hogy az ügyfelek is üzenhessenek a cégvezetésnek.

  • MiniCRM-ben nyilván űrlapon fogják beküldeni, mert azt minden vezető látja, akár egyből témák szerint listázva (és olvasható lesz).

3. Ehhez kell egy mini-tréning a munkatársaknak, ahol elmondjátok, hogy most minden ötlet és információ számít és 3 fő témában várjátok az üzeneteket:

  • - Mit mondanak/kérdeznek/kérnek az ügyfelek és mitől aggódnak?
  • - Mit csinálnak/nem csinálnak a versenytársak?
  • - A te munkakörödben TE mit tudnál jobban/hatékonyabban csinálni?

Hangsúlyozni: MINDEN ÖTLET SZÁMÍT, ne foglalkozz vele, ha hajmeresztőnek, furcsának tűnik.

4. A Brainstorming (ötletvihar) szabályok szerint semmit nem szabad leállítani, semmilyen ötletre nem szabad olyasmit mondani, hogy "hülyeség", de minél nagyobb körben dicsérni kell mindenkit, aki kicsit is értelmes ötletet hozott - és akár pénzjutalommal, vagy egyéb módon megköszönni, amit meg is lehetett valósítani sikeresen.
 


Miért jó ezt MiniCRM-mel csinálni, miért nem elég mondjuk az email?

  1. Az emailt csak te olvasod, nem látja a többi vezetőd (feleséged)

  2. ráadásul egyenként, ez elvonja a figyelmed

  3. a küldő még abban sem lehet biztos, hogy egyáltalán elolvastad-e?

  4. Nem látod összesítve, tömbösítve, akár szűrhetően rendezve

  5. A MiniCRM összegyűjti, és akár egy táblázatban kidobja neked automatikusan, amit bárkivel meg tudsz osztani, akit be akarsz vonni.


Ötletláda technikai megvalósítása MiniCRM-ben:
  1. Hozz létre egy új (Projekt típusú) modult - így ez a projekt nem zavarja meg a normál folyamatokat.

  2. Hozz létre egy nagyon egyszerű űrlapot, mezők: 

    1. Név (keresztnév)

    2. Email cím (ez műszaki okból kell)

    3. Nagy méretű szabadszavas mező. (NEM a teendő szövege mező, hanem egy másik! Nem szabad, hogy teendő legyen vele, mert akkor egyenként kell foglalkoznod a beírásokkal, pont az a lényeg, hogy blokkosítva tudjad kezelni.)

    4. NE legyen hozzá teendő (majd elolvasod összesítve)
       

  3. Egyéb űrlap beállítások: 

    1. Köszönő oldal URL: az Ötletláda oldal saját linkjét add meg, vagy semmit. 

    2. Státusz = Befejezett (nem okozzon plusz feladatot a bejelentés)

    3. Válasz email: beállíthatod, de úgyis tudják, hogy megkaptad

    4. Azonosítást követő esemény = Minden alkalommal új Projekt

    5. Értesítés - nem javaslom használni (az egyedi emailek elvonják a figyelmed, ezzel hátba lövöd a teljes projektet)
       

  4. Az űrlap kódját két módon használhatod: 

    1. Tedd be egy erre a célra kialakított aloldalra (ez az elegánsabb), minta: www.moderator.hu/otletlada-minicrmmel

    2. Az űrlapot önállóan is használatod, így:
      https://r3.minicrm.hu/Form-
      + emeld ki a script-ből a számsor kódot (ami pirossal ki van emelve)

       

  5. Alakítsd ki a szűrőt a bejelentésekre, ami csak a nevet + az email címet + az ötlet szövegmezőjét mutatja.
     


Küldd körbe munkatársi hírlevélben - vagy ügyfeleknek rendes hírlevélben ezt a linket, kb ezzel a szöveggel:

Kedves Munkatársam, a jelenlegi helyzetben kiemelten fontos, hogy naprakész információink legyenek. Nem tudok 10 percenként körbe szaladni, ezért kérlek hogy ide küldj be minden ötletet, információt, amit megszerzel! 3 fő témában várom az üzeneteket:

    - Mit mondanak/kérdeznek/kérnek az ügyfelek és mitől aggódnak?

    - Mit csinálnak/nem csinálnak a versenytársak?

    - A te munkakörödben TE mit tudnál jobban/hatékonyabban csinálni? 

Köszönöm! + űrlap
 


Valósítsd meg a jó ötleteket!

  • Az egész semmit sem ér, ha nem adsz visszajelzést a munkatársaidnak. Ez sohasem lehet negatív - mert akkor abbahagyják az ötletelést. 

Kérlek, itt küldd el nekem, ha bármilyen ötleted van!

Köszönöm! Juhász Attila

 

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!
DANUBIUS play