Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

6. szint - PROFI értékesítés, 50-70%os ajánlat lezárási arány


5. szint - Ügyes értékesítés, 40-50%os lezárási arány  

Gratulálunk! A céged/értékesítőd PROFI szinten áll!

Profi értékestés - Lezárási arány: 50-70%. Az ajánlat lezárási arány azt jelenti, hogy 100 ajánlatból 50-70 megrendelés születik, és ami fontosabb, kb 30%-át elutasítják, elsősorban az ár miatt.

Ez azt jelenti, hogy ideálisan magas az árszint és az előkészítő marketing gépezet képes kiszűrni a nem ideális ügyfél-jelölteket.

Az értékesítési rendszer rendben, szerezz szakmai tekintélyt!

Az alapok már rendben vannak, jöhetnek a magasabb szintek: elérni, hogy a céget szakértőnek, vagy egyenesen specialistának tekintsék 


Gratulálunk, ez egy haladó Értékesítési Rendszer szint! Dolgozzunk azon, hogy a szakértői szintre emeljük?

 

Mit nevezünk "Profi" értékesítésnek? 

  • A hosszú távon 50-70%-os lezárási aránnyal dolgozó értékesítőt, vagy értékesítési rendszert nevezzük Profinak. 
  • Tehát 100 ajánlatból 50-70 megrendelés születik, és ami fontosabb, kb 30%-át elutasítják, elsősorban az ár miatt. 
  • Ez azt jelenti, hogy ideálisan magas az árszint és az előkészítő marketing gépezet képes kiszűrni a nem ideális ügyfél-jelölteket.

Hogyan ismered fel, ha az értékesítőd, alvállalkozód, viszonteladód "Profi" szinten áll? 

  • Az értékesítő(k) és a cégvezető öntudatosak, lelkesek és pontosan küldik, amit ígértek
  • A termékek és szolgáltatások minősége kitűnő
  • Rendszeres a piackutatás és termékfejlesztés

Itt az a veszély, hogy az értékesítők ellustulnak!

  • Ezen a szinten az értékesítési CRM már alap és nyilvánvalóan jól kidolgozott marketing és értékesítési rendszer működik. 
  • Ha nincs meg a következő cél, akkor az értékesítők könnyen azt érezhetik, hogy "ez már magától is megy, nem kell hajtani..."

Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Szakértői státusz megszerzése
  • Viszonteladók és/vagy kivitelezők képzése
  • Eszetlenül nagy szakmai és/vagy pénzügyi célok kitűzése

A Szakértői szint kulcsa az Info Termékek fejlesztése és a célpiac oktatása.

Folytassuk a közös tervezést? Kérj konzultációt!

Rendezés:
Nézet:

Mi ez?

  • Nyomtatott könyv, amit egyszerűsített formában E-book-ban is letölthetsz.
  • 18 módszer vállalkozások közötti üzleti és partneri együttműködésekre, konkrét példákkal és sztorikkal.

Mire jó a PartnerProgram?

  • Ugyan már! 10.000 éve csapatban ejtjük el a mamutot!
  • Csak a mamut helyett már pénzre vadászunk és persze a fegyverek is változtak, mert közben megjelent az internet.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ajánlják, eladják a terméked, akkor megvan a korlátlan terjeszkedés módszere.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ne csak eladják neked a termékeiket, hanem stratégiai partnerként tekintsenek rád…

és elég jól szervezett a céged….

akkor megtaláltad a korlátlan növekedés eszközét! Gondolkodjunk! :)

Szeretnél problémamentes szoftver bevezetést?

Ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.

Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

  • “Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz. Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak. Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét. Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik. És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

  • Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

  • Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 
  • Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 
  • Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

  • Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!

Értékesítési rendszer építő - és MiniCRM workshop

2020.06.08.-án, hétfőn a fő téma: Hogyan ne írj feleslegesen árajánlatot?

Rengeteg ötlet és konkrét tárgyalástechnikai módszer, hogyan tudod bevonzani a JÓ ügyfeleket és távol tartani az idő-, és energia rabló elveszített árajánlatot.

  • Ha eleged van a gatyaletolásból, az árversenyből
  • Ha szeretnéd, ha a szakértőnek tekintene, aki az ajánlatodat olvassa
  • Ha szeretnél jól felkészült, lelkes ügyfelekkel dolgozni
  • És mit lehet a tárgyalásból automatizálni nálad?
  • Felesleges ajánlat írás nélkül - 50%-os ajánlat lezárást jónak tartasz?
  • Konkrét példákkal és munkatervvel.
  • Ha nincs MiniCRM rendszered, akkor kapsz egyet tesztelésre.
  • Plusz megkapod az Értékesítési Kézikönyv nyomtatott példányát ajándékba.

Időpontok: Június 08., hétfő DÉLUTÁN, 14.00.-18.00.-ig.

Az ára: díjmentes, mert ez is egy partnerprogram!

Cím: Budapest, XVIII. kerület, Szent Lőrinc sétány 6.

A reptéri gyorsforgalmi út közelében, a lőrinci magas SZTK épületnél parkolhatsz ingyen. Térkép:


Állj, állj, ezt még olvasd el! Kérlek NE regisztrálj, ha...
  • Valamiféle fantasztikus marketinges ígéretet szeretnél.
  • Mi melózunk. Keményen.
  • Ha nincs jó, értékes és minőségi terméked/szolgáltatásod.

Nagyon kemény a tempó, határozott a stílusom - és csak ilyen cégvezetőkkel tudok hatékonyan dolgozni.


Workshop helyszínhez parkolási segítség, így találsz ide:


Kis létszámú teremben dolgozunk, foglald le a helyed!

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok és a Moderator.hu alapítója.

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési és céges rendszer építéssel.

  • A konzultáció díja: 49.000 Ft + 0% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

2 óra Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető
  • és megér 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
     
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodámban tudjuk tartani és lehet hangot/képet rögzíteni.
     
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
     
  • Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció, akkor megszakítjuk és visszautaljuk a díját.
  • Apró betűk nincsenek.
     

Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?

49.000 Ft

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.
  • Technikailag egy E-book + Skype/személyes konzultáció.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek. Ja, és nem "kávézol" ingyen.
49.000 Ft

Mi ez?

  • Sablon: Kitöltött, használatra kész KKV Szervezeti Felépítés ábra, szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait, és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (ábrát) de nincs rá időd (és ötleted)

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, plakátold ki az irodában, és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak, mert mindenki látja, hogy a problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül?

  • Az ára 49.000 Ft + 0% ÁFA, két órás Skype tanácsadással, ahol testre szabjuk a cégedre.