Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Moderator.hu szolgáltatások, szoftverek és eszközök

A Moderátor Klub erőssége a transzparens működés. Itt az árlistánk:


Franchise rendszer fejlesztés, MiniCRM rendszerre alapozva, B2B ipari és tanácsadói iparágakban:


VIP MiniCRM üzleti bevezetés, 5-20 fős cégekben + személyes munkatársi tréningek + Értékesítési Kézikönyv + videós oktatási rendszer és beállítás + igény szerint szervezetfejlesztés.

  • VIP - 250.000 Ft / hónap (3-12 hónap) Tematika: »»»

Ipari Fórum - a B2B Partner Program Klubtagok és partner tanácsadók között.

  • Nincs külön költsége. Ez az egyik kiemelt téma a workshop-on »»»»

VERA - Moderátor Klub, ez 1 fős CRM rendszer  + online tanácsadói segítség + workshop:

  • 49.000 Ft + 0% ÁFA / hónap. Több info és megrendelés »»»

Skype/személyes konzultáció, értékesítési rendszer, franchise és MiniCRM témában:

  • 49.000 Ft + 0% ÁFA / két óra / Skype / Budapest, XVIII. kerületi irodánkban »»»

Értékesítési Rendszer Építő Workshop. Előadás, személyes segítség és Partner Program szervezés:

  • 25.000 Ft + 0% ÁFA / workshop (felfüggesztve)
    (VIP és Moderátor Klub tagoknak - és első alkalommal ingyenes) »»»»

Sikerdíjas! - Céges Rendrakás program, ha már unod a hullámvasutazást, akkor tedd rendbe az értékesítési és céges működési alapokat. A program elvégzése a Moderátor Klubtagság feltétele.

  • Itt kezdd a rendszer építést! »»»»

Vállalkozóból Cég(et)vezető program, 6 hónapos online képzés. Surányi Ferenc nagy sikerű céges rendszer építő, 6 hónapos online képzése, Juhász Attila jegyzeteivel kiegészítve:

  • 149.000 Ft + 0% ÁFA / egyszeri díj »»»»

A Hatékony Vállalkozás 23 Törvénye - Surányi Ferenc (VHKlub) nagy sikerű videó sorozata:


Letölthető könyvek, jegyzetek, videók, például a CRM Bevezetés Kézikönyve


Blogok, Facebook oldalak, Landing/Kampány oldalak


Rendezés:
Nézet:

Értékesítési rendszer építő - és MiniCRM workshop

2020.06.08.-án, hétfőn a fő téma: Hogyan ne írj feleslegesen árajánlatot?

Rengeteg ötlet és konkrét tárgyalástechnikai módszer, hogyan tudod bevonzani a JÓ ügyfeleket és távol tartani az idő-, és energia rabló elveszített árajánlatot.

  • Ha eleged van a gatyaletolásból, az árversenyből
  • Ha szeretnéd, ha a szakértőnek tekintene, aki az ajánlatodat olvassa
  • Ha szeretnél jól felkészült, lelkes ügyfelekkel dolgozni
  • És mit lehet a tárgyalásból automatizálni nálad?
  • Felesleges ajánlat írás nélkül - 50%-os ajánlat lezárást jónak tartasz?
  • Konkrét példákkal és munkatervvel.
  • Ha nincs MiniCRM rendszered, akkor kapsz egyet tesztelésre.
  • Plusz megkapod az Értékesítési Kézikönyv nyomtatott példányát ajándékba.

Időpontok: Június 08., hétfő DÉLUTÁN, 14.00.-18.00.-ig.

Az ára: díjmentes, mert ez is egy partnerprogram!

Cím: Budapest, XVIII. kerület, Szent Lőrinc sétány 6.

A reptéri gyorsforgalmi út közelében, a lőrinci magas SZTK épületnél parkolhatsz ingyen. Térkép:


Állj, állj, ezt még olvasd el! Kérlek NE regisztrálj, ha...
  • Valamiféle fantasztikus marketinges ígéretet szeretnél.
  • Mi melózunk. Keményen.
  • Ha nincs jó, értékes és minőségi terméked/szolgáltatásod.

Nagyon kemény a tempó, határozott a stílusom - és csak ilyen cégvezetőkkel tudok hatékonyan dolgozni.


Workshop helyszínhez parkolási segítség, így találsz ide:


Kis létszámú teremben dolgozunk, foglald le a helyed!

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Irodai asszisztensi munkaköri leírás, szerkeszthető formában is

Kinek ajánljuk? 

  • Aki a papírmunkához munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni
  • Kiemelten ajánljuk a 1., - 2., - 3., szinten

Ne vegye meg, ha

  • nem akar rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség irodai munkatársra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új irodai aszsisztens munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását és elkezd dolgozni
  • az értékesítők és a cégvezető 20-30%-kal hatékonyabb lehet, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól
49.000 Ft

Mi ez?

  • Sablon: Kitöltött, használatra kész KKV Szervezeti Felépítés ábra, szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait, és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (ábrát) de nincs rá időd (és ötleted)

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, plakátold ki az irodában, és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak, mert mindenki látja, hogy a problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül?

  • Az ára 49.000 Ft + 0% ÁFA, két órás Skype tanácsadással, ahol testre szabjuk a cégedre.