Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Moderator.hu szolgáltatások, szoftverek és eszközök

A Moderátor Klub erőssége a transzparens működés. Itt az árlistánk:


Franchise rendszer fejlesztés, MiniCRM rendszerre alapozva, B2B ipari és tanácsadói iparágakban:


VIP MiniCRM üzleti bevezetés, 5-20 fős cégekben + személyes munkatársi tréningek + Értékesítési Kézikönyv + videós oktatási rendszer és beállítás + igény szerint szervezetfejlesztés.

  • VIP - 250.000 Ft / hónap (3-12 hónap) Tematika: »»»

Ipari Fórum - a B2B Partner Program Klubtagok és partner tanácsadók között.

  • Nincs külön költsége. Ez az egyik kiemelt téma a workshop-on »»»»

VERA - Moderátor Klub, ez 1 fős CRM rendszer  + online tanácsadói segítség + workshop:

  • 49.000 Ft + 0% ÁFA / hónap. Több info és megrendelés »»»

Skype/személyes konzultáció, értékesítési rendszer, franchise és MiniCRM témában:

  • 49.000 Ft + 0% ÁFA / két óra / Skype / Budapest, XVIII. kerületi irodánkban »»»

Értékesítési Rendszer Építő Workshop. Előadás, személyes segítség és Partner Program szervezés:

  • 25.000 Ft + 0% ÁFA / workshop (felfüggesztve)
    (VIP és Moderátor Klub tagoknak - és első alkalommal ingyenes) »»»»

Sikerdíjas! - Céges Rendrakás program, ha már unod a hullámvasutazást, akkor tedd rendbe az értékesítési és céges működési alapokat. A program elvégzése a Moderátor Klubtagság feltétele.

  • Itt kezdd a rendszer építést! »»»»

Vállalkozóból Cég(et)vezető program, 6 hónapos online képzés. Surányi Ferenc nagy sikerű céges rendszer építő, 6 hónapos online képzése, Juhász Attila jegyzeteivel kiegészítve:

  • 149.000 Ft + 0% ÁFA / egyszeri díj »»»»

A Hatékony Vállalkozás 23 Törvénye - Surányi Ferenc (VHKlub) nagy sikerű videó sorozata:


Letölthető könyvek, jegyzetek, videók, például a CRM Bevezetés Kézikönyve


Blogok, Facebook oldalak, Landing/Kampány oldalak


MiniCRM szolgáltatások MiniCRM szolgáltatások
Mennyibe kerül a MiniCRM bevezetése?
Rendezés:
Nézet:

TimeTeam: az egyetlen telemarketinges csapat, amelyik felkészült arra, hogy MiniCRM támogatással, transzparens módon képes kampányt menedzselni!

Telefonos megkereséssel, piackutatással, igényfelméréssel és igény felkeltéssel foglalkozunk. Megbízóink termékeit, szolgáltatásait igen széles körben képviseljük legyen szó akár B2B, akár B2C célcsoportról.

Telefonos tevékenységünkről: biztosan állíthatom, hogy tudásunk legjavát adjuk. Nincs sem géphang, sem monoton, előre gyártott szöveg. Minden esetben felkészülünk a megbízónkból, a megbízó tevékenységéből és így kvázi telefonálással megbízott kollégaként tekintenek ránk a keresett ügyfelek.

Minden új megbízónknál a meglévő értékesítési folyamatba illesztjük be tevékenységünket. Mit jelent ez?

A telefonos kampányt eleve úgy tervezzük, hogy az abból érkező értékesítési lehetőségeket át tudjuk adni megbízónknak, akik - az összes releváns információval, már, mint érdeklődőt - tudják keresni a célszemélyt.

Próbálj ki minket! Nálunk nem az egyszeri megbízás a cél, hanem a hosszú távú elégedett partnerek!

Értékesítési rendszer építő - és MiniCRM workshop

2020.09.07.-én, hétfőn a fő téma: Hogyan ne írj feleslegesen árajánlatot?

Rengeteg ötlet és konkrét tárgyalástechnikai módszer, hogyan tudod bevonzani a JÓ ügyfeleket és távol tartani az idő-, és energia rabló elveszített árajánlatot.

  • Ha eleged van a gatyaletolásból, az árversenyből
  • Ha szeretnéd, ha a szakértőnek tekintene, aki az ajánlatodat olvassa
  • Ha szeretnél jól felkészült, lelkes ügyfelekkel dolgozni
  • És mit lehet a tárgyalásból automatizálni nálad?
  • Felesleges ajánlat írás nélkül - 50%-os ajánlat lezárást jónak tartasz?
  • Konkrét példákkal és munkatervvel.
  • Ha nincs MiniCRM rendszered, akkor kapsz egyet tesztelésre.
  • Plusz megkapod az Értékesítési Kézikönyv nyomtatott példányát ajándékba.

____________________________

Kapcsolódó klubnap téma:

Ahogy már Bob Dylan is megénekelte: senki sem sziget.

Kizárt, hogy jól megválogatott partnerek, beszállítók nélkül fejlődni, vagy akár csak dolgozni tudj. 

Ezért ebben az évben a fő célom a partneri együttműködések kialakítása.

A klubnapon (korábban workshop) a fő cél, hogy:
1. felkészítsük a céged/értékesítési rendszered a partneri együttműködésekre,
2. megtervezzük a partnerprogramodat
3. és/vagy csatlakozhatsz mások működő partnerprogramjához.

___________________________________________

Időpontok: Szeptember 07., hétfő DÉLUTÁN, 14.00.-18.00.-ig.

Az ára: díjmentes, mert ez is egy partnerprogram!

Cím: Budapest, XVIII. kerület, Szent Lőrinc sétány 6.

A reptéri gyorsforgalmi út közelében, a lőrinci magas SZTK épületnél parkolhatsz ingyen. Térkép:


Állj, állj, ezt még olvasd el! Kérlek NE regisztrálj, ha...
  • Valamiféle fantasztikus marketinges ígéretet szeretnél.
  • Mi melózunk. Keményen.
  • Ha nincs jó, értékes és minőségi terméked/szolgáltatásod.

Nagyon kemény a tempó, határozott a stílusom - és csak ilyen cégvezetőkkel tudok hatékonyan dolgozni.


Workshop helyszínhez parkolási segítség, így találsz ide:


Kis létszámú teremben dolgozunk, foglald le a helyed!

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Irodai asszisztensi munkaköri leírás, szerkeszthető formában is

Kinek ajánljuk? 

  • Aki a papírmunkához munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni
  • Kiemelten ajánljuk a 1., - 2., - 3., szinten

Ne vegye meg, ha

  • nem akar rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség irodai munkatársra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új irodai aszsisztens munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását és elkezd dolgozni
  • az értékesítők és a cégvezető 20-30%-kal hatékonyabb lehet, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól
49.000 Ft

Mi ez?

  • Sablon: Kitöltött, használatra kész KKV Szervezeti Felépítés ábra, szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait, és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (ábrát) de nincs rá időd (és ötleted)

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, plakátold ki az irodában, és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak, mert mindenki látja, hogy a problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül?

  • Az ára 49.000 Ft + 0% ÁFA, két órás Skype tanácsadással, ahol testre szabjuk a cégedre.