Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Moderátor RendszerÉpítő klub - mi ez?


Automatizmusok segítségével fejlődő, átadható céget építünk. 


A Moderátor RendszerÉpítő klub a MiniCRM nevű értékesítési és ügyfélkezelő szoftver üzleti szintű bevezetésével foglalkozik. Az alapító, Juhász Attila az első hivatásos szerződött partner.

Saját értékesítési és cégfejlesztési tematikával dolgozunk, 40+ bevezetési projekten vagyunk túl, komoly, ellenőrizhető referenciákkal rendelkezünk. 

Az a célunk, hogy konkrét rendszer eszközöket és egyéni segítséget adjunk. 


Ez az alap értékesítési és szervezeti ábra, ami alapján dolgozunk:


Javaslom, hogy először olvasd el a könyveket, vagy kérj egyéni konzultációt!

Rendezés:
Nézet:
49.000 Ft

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem

Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között. 

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • A konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Skype/Zoom, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utaláods után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on, vagy a XVIII. kerületi helyszínen tudjuk tartani és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
     
  • Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
  • Apró betűk nincsenek.
     

Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.


3.500 Ft

Fizikai könyv, az ár tartalmazza a kiszállítás költségét is!


Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

  • “Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz.
  • Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak.
  • Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét.
  • Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik.
  • És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

  • Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

  • Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 
  • Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 
  • Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

  • Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!

3.500 Ft

Mi ez?

  • Nyomtatott könyv, tömény és hasznos.
     
  • 18 módszer vállalkozások közötti üzleti együttműködésekre,
    konkrét példákkal és sztorikkal.

Mire jó a PartnerProgram?

  • Ugyan már! 10.000 éve csapatban ejtjük el a mamutot!
  • Csak a mamut helyett már pénzre vadászunk
    és persze a fegyverek is változtak, mert közben megjelent az internet.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ajánlják, eladják a terméked,
    akkor megvan a korlátlan terjeszkedés módszere.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ne csak eladják neked a termékeiket,
    hanem stratégiai partnerként tekintsenek rád…

és elég jól szervezett a céged….

akkor megtaláltad a korlátlan növekedés eszközét! Gondolkodjunk! :)


Az ár tartalmazza a postázási költséget is!


3.500 Ft

Szeretnél problémamentes CRM szoftver bevezetést?


Ideje automatizálni a teendőket és a folyamatokat, valamint alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS, az értékesítési és céges rendszer építés:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.


Az ár tartalmazza a postázási költséget is!


190.000 Ft

Hatékony munkaerő toborzás


Szakértőktől szakértőket!

Új munkaerőt keresel?
Bővítenéd a cégedet, vállalkozásodat?
Egymás után interjúztatod, teszteled az állásjelentkezőket, mégsem találod meg az IGAZI munkatársakat?

Milyen egy munkaerő toborzási kampány?
♦ Fárasztó és macerás
♦ Hosszadalmas és időigényes
♦ Dilemmákkal és idegeskedéssel teli
(pl.: Biztosan a megfelelő kérdéseket teszed fel az interjú során?)

Ha nem az első toborzási kampányod előtt állsz, nyilván ismerősek a következő mondatok, melyek általában a tengernyi felvételi elbeszélgetés utána hangzanak el:
"Hívjuk be őt egy próbanapra.
Nézzük meg, hogyan dolgozik, aztán majd lesz valami."


Mindenképpen a "majd lesz valami"-ben szeretnél bízni?

4.900 Ft

Mire jó a MiniCRM? Üzleti megoldások, működő példák, online bemutató


Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás,

illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, ügyfél élmény erősítés,

projekt / megrendelés / kivitelezési kommunikáció rendszerezése.


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor adok hozzá 30 perces Skype/Zoom konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok, saját értékesítési és céges rendszer fejlesztési tematikával. 


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek részére kiemelten ajánlott CRM rendszer, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?

30.000 Ft

Idén egy igazán emlékezetes ajándékot szeretnél átadni nőnap alkalmából ismerőseidnek, kollégáidnak, partnereidnek?


Egyetértünk abban, hogy az online és a zenélő képeslapok már kissé elcsépeltté, unalmassá váltak?
A bonbon és a rózsa ugyan szép, de csak pár napig marad emlékezetes!
Szeretnél valami exkluzívabbat, ami egyediségével kilóg a megszokott jókívánságok közül?
Amiről még akár hetekkel később is örömmel beszélnek a hölgy partnereid?

600.000 Ft

Országos sajtó megjelenésre vágysz?

Szeretnéd, ha a cégedet, vállalkozásodat minél több leendő ügyfél megismerhetné?

Hogy csak ránéznek a logódra és azonnal tudják ki vagy?

Pont úgy, mint a legnagyobbak?

Sőt mi több, igazi hírnevet szeretnél?

Akkor a tökéletes helyen jársz!


49.000 Ft

RendszerÉpítő munkafüzet

Szeretnéd, ha a céged szervezettebb lenne, de mindenki milliós költségű fejlesztési projektet akarna indítani veled.

Még egy komolyabb tréning is több százezer forintba kerül - és a végén minden marad a régiben.

Tudod, hogy már nem elég "valahogy" csinálni a dolgokat.

Nem elég eladni - értékesíteni kell. Nem elég dolgozni, szervezni, fejleszteni is kell.

De hogyan kezdd, mi az első lépés?


Milyen lenne, ha csekély költséggel el tudnád kezdeni
a VALÓDI értékesítési és céges rendszerépítést?


Ez egy teljes értékű munkafüzet, amiben átfogó képet kaphatsz arról, milyennek kellene lenni a cégednek - és főleg, hogy milyen lépésekkel tudod elérni?

Technikailag egy fizikai munkafüzet, egy gyűrűs mappa, nyomtatott feladatlapokkal.

- Ügyvezetői / stratégiai feladatok, példák és sablonok
- Értékesítési rendszer építési lépések, feladatok
- Termelés fejlesztés, termékfejlesztés, minőségbiztosítás
- Adminisztrációs, pénzügyi rendszer építési feladatok


Az ára tartalmazza a postai küldés költségét is
+ workshop-on személyes segítséget!


50.000 Ft

SalesOldalSablon (Értékesítési Honlap S.O.S)


Ha szükséged van egy kifejezetten ÉRTÉKESÍTÉSRE felkészített honlapra,

problémák és ELŐFIZETÉS NÉLKÜL, akkor olvass tovább!

Az ingyenes honlapoknál komolyabb igényeid vannak.
Nem akarsz több százezer forintot költeni,
és nincsenek heteid egyeztetésekre és álmodozásra.


Értékesítési honlap gyorsan, kulcsrakészen,
de tartalom feltöltés nélkül,
1 héten belül, egyszeri 49.000 Ft.


Nincs előfizetés, nincs tárhely költség, nincs szükség programozóra.

Ez egy WordPress honlap, magyar nyelvű szerkesztői felülettel, a saját tárhelyünkön, amit mi felügyelünk, mert a mi honlapjaink is ott vannak.


Pontosan mit kapsz a pénzedért a SalesOldalSablonnal?


- Áron alul kapsz egy alap WordPress értékesítési oldalt, használatra készen.
- Segítséget a Domain cím lefoglalásában vagy átregisztrálásában melynek díja a vevőt terheli.
- Tárhely a weboldalnak - ezt teljes mértékben mi biztosítjuk.
(Ennek az átlagos díja: évi 7-10 ezer forint lenne.)
- Az oldal rendelkezni fog SSL (internet biztonsági) tanúsítvánnyal.
- Az oldal reszponzív (mobilon, tableten is jól néz ki)
- Az oldal rendelkezik egy egyszerű, jól kinéző dizájnnal, amivel már nem kell szégyenkezned. 
- Az oldal a feltörésektől védett - ez is a mi dolgunk.
- Az oldal biztonsági mentéseket készít magáról.
- Felhasználói oktató videókat, amivel tudod fejleszteni a képeket, grafikát és a tartalmakat.
- Nagyon gyorsan elkészül. Maximum egy hét és már birtokba is veheted.
- Nem vagy egyedül. 10.000 Ft-os óradíjjal kérhetsz műszaki segítséget.
- Alapból integrálva lesz az oldal a MiniCRM rendszereddel / űrlapjaiddal.


Mit NEM kapsz ezen az áron:


- Szuper egyedi dizájnt, arculatot.
- Egyéni fejlesztéseket - Ezeket egy konzultáció / tanácsadás alatt tudjuk megbeszélni
- Teljeskörű GDPR megfelelés (csak sablont)
- Követőkódok (Google Analytics, Facebook Pixel beállítása)


Figyelem!


- A honlap egy SABLON, neked kell tartalommal feltölteni.
- Neked kell szöveget írni, képeket, videókat feltölteni.
- Mi biztosítjuk az alap megjelenést és a biztonságos műszaki hátteret.

4.900 Ft

Mi ez a Szervezeti Ábra sablon?

  • Kitöltött, használatra kész KKV szervezeti ábra (szervezeti felépítés),
  • szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait,
  • és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (szervezeti ábrát)
  • de nincs rá időd (és ötleted).

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés (Szervezeti Ábra) és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, nyomtasd ki és tedd ki az irodában,
  • és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak,
  • mert mindenki látja, hogy melyik problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül? SABLON + workshop segítség

  • Az ára 4.900 Ft + 27% ÁFA.
  • Plusz díjmentes segítség a workshopon, ahol testre szabjuk a cégedre.
  • A kitöltés a Te házi feladatod.
Miért ilyen olcsó?
  • Üzleti tanácsadó vagyok. Ez csak az eszköz.
  • Vedd meg, kezdd el kitölteni és várlak barátsággal a RendszerÉpítő workshopon.
  • Az a célom, hogy majd hozzám fordulj segítségért.

Üdv, Juhász Attila, RendszerÉpítő

6.000 Ft

Végre-végre megjelent: TermékPiramis, avagy az áremelés művészete.

Fő témánk a termékfejlesztés, áremelés, szakértői pozíció elfoglalása, kilépés az árversenyből. Juhász Attilával dolgozhatsz a saját kreatív termékfejlesztéseden.


Kinek ajánlom a TermékPiramis könyveket?

  • Ha aktív VIP ügyfél vagy, de szeretnél új szintre lépni.
  • Ha már RendszerÉpítő klubtag vagy és fel akarod tölteni a CRM-ed szuper, kreatív termékekkel
  • Ha szeretnél szakmai könyvet írni, de kellene pár példa.

Kinek NEM ajánlom?

  • Ha még nincs meg az első 10 ügyfeled.
  • A TermékPiramis haladó szint, marketing termékek fejlesztése, belépő termékek, fejőstehén, Lamborghini termékek...


Készülj fel! - Gondolatébresztőként: hányféle terméked lehet(ne)?

- Csali termék - amivel listára hozod az embereket
- Info termék - amivel szakértői státuszt építesz
- Belépő termék - amivel kinyitod a pénztárcát
- Kapcsolt Partneri Termék - amivel extra jutalékot és több/jobb ügyfelet szerezhetsz
- Virtuális termék - amiért nem kérsz pénzt, mégis értékesebbnek tűnik a fő termék
- Fő termék - amiből most is élsz
- Csomag ajánlat - amivel összehasonlíthatatlanná teszed a fő termék ajánlatod
- VIP termék - a fő terméked extra változata
- "Bármi áron" termék - az életmentő termék/szolgáltatás, amiért bármennyit kérhetsz
- Rejtett termék - ajándék, amit ingyen adsz, mégis pénzt keresel vele
- A Lamborghini az üzletedben
- Álom ügyfél terméke


Miből áll a TermékPiramis 3 könyve?

  • 1. Könyv - ELMÉLET, mi az a TermékPiramis?
    • Hasznos térkép, amivel megtalálod az elcseszett pénznyelő termékeidet.
       
  • 2. Könyv - GYAKORLAT, hogyan építs TermékPiramist?
    • Tizennyolc féle termék ötlet, konkrét példákkal, megvalósítási ötletekkel. Miről írj szakkönyvet?
       
  • 3. Könyv - MEGVALÓSÍTÁS, szerkeszthető munkafüzet és workshop
    • egyedi segítség a megvalósításhoz, ötletek, példák, megvalósítás MiniCRM-ben.
       
  • PARTNERI EGYÜTTMŰKÖDÉS támogatása
    • rendszerben dolgozó, fejlődőképes, etikus tanácsadók és vállalkozók között.

TermékPiramis 3 x E-book. Kéred?


3.937 Ft

Hogyan tudnál még többet kihozni a céges kommunikációdból?



Szeretnéd, ha egy szakértő csapat ügyfél szemszögből is felmérné a vállalkozásodat?


Mi az, hogy "kommunikációs iránytű"?

A hétköznapok rohanásában ritkán van arra lehetőség, hogy az ember kívülről, külső szemmel is megvizsgálhassa vállalkozását.

Az a célunk, hogy minél több potenciális vásárlóhoz eljusson az üzeneted, hogyan szükséges esetleg változtatni a marketingeden és a kommunikációs stratégiádon.

Havonta kb. 30 cégnek segítünk, hogy a kommunikációjuk is azt a profi szintet tükrözze, mint a termékük, szolgáltatásuk.


Milyennek látnak az ÜGYFELEK? És az ÉRDEKLŐDŐK?

Az ÉRDEKLŐDŐK, más néven a potenciális vásárlóid, akik még nem döntötték el, hogy nálad vagy a versenytársadnál vásárolnak.

Külső tanácsadóként átnézzük a vállalkozásod kommunikációját, szakértői tapasztalataink alapján kiszúrjuk azokat a problémás réseket, ahol a potenciális érdeklődőid ki tudnak csusszanni a markodból.



  • Töltsd le a jegyzetem INGYEN, és ellenőrizd, hogy a három ügyfél csoporton belül melyik ügyfél listával pontosan hogyan kell kommunikálni, hogy a legkisebb veszteséggel túléld a válságot!

Alapszabály: KOMMUNIKÁLJ SOKAT!

  • Ez nagyjából a túlélés záloga válsághelyzetben. Ne hagyd abba! Különben is erre való a MiniCRM.

3 fontos csoporttal kell SOKAT kommunikálnod: 

  • A vevőkkel és a vevő jelöltekkel - tehát a piacoddal.
  • A beszállítóiddal, partnereiddel - mindenkivel, akinek te fizetsz.
  • A munkatársaiddal és akik a jövőben lehetnek a munkatársaid.

Nincs semmi marketing bullshit, ez egy pontos munkaterv, egyszerűen hajtsd végre!