Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Értékesítés 4/2. Marketing adatbázis és felmérések

Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

Hogyan építs profi, szegmentált marketing adatbázist MiniCRM-ben?




Értékesítés modul / Feltérképezés blokk felépítése. 


Ide kerülnek azok, aki hírlevélre, blogra, stb iratkoznak fel és MÉG nem akarnak éles tárgyalást.
Hírlevél és automata kvalifikáció itt indul. 

Marketing 1. téma: Adatbázis sablon - hogyan töltsd ki?
Mire figyelj, milyen plusz adatmezőket tervezz? (kötelező, forrás és minősítés mezők)

Marketing 2. téma: Minősítés alapok - hogyan csoportosítsd a meglévő vevőket? 
Hogyan lehet automata módon minősíteni az érdeklődőket? 

Marketing 3. téma: Adatmezők felépítése + CRM felelős betanítása erre
ZERO SPAM pontosítása, adatbázis hitelesség ellenőrzés
Mi a különbség az "ügyfél lista" és az "adatbázis" között? 

Marketing 4. téma: Alap hírlevél sablonok / kattintós sablonok / kvalifikációs email / 
Kattintós űrlapok magyarázata, minta kampány építése + CRM videó ajánlása.
Vendég előadó: Pintér Andrea - milyen szervezeti célokat lehet elérni kattintós emailekkel?  

Marketing 5. téma, felmérések: Betöltött vevő lista aktiválása kattintós felméréssel - valós aktivitás mérése. Hogyan szerezz hasznos információkat, ajánlásokat, plusz információkat? 

Marketing 6. téma: Ügyfélszolgálati munkakör tervezése a marketingben - ki/hogyan kezeli az új regisztrálókat? Visszapattanó emailek automatizmus szükséges?
(B2B-igen, B2C-nem biztos) / Ügyfélszolgálat belső űrlap. 

Marketing 7. téma: Adatlapon saját tematikás mező / blokk típusok (nem mindegyik kell)
Ajánlat 1-2 mezők / Termékek típusa / Időpont egyeztetés és visszaigazolás blokk (rendezvény kezelés)
Beszállítók blokk és mezők / Pénzügyi blokk és mezők / Minőségbiztosítás


Marketing 8. téma: Saját tematikás email sablonok 
Kvalifikációs email (+kiterjesztések bekapcsolva?) / Több gombos emailek 
Díjbekérő sablon / Táblázatos sablon (ha kell) / Időpontfoglaló email
Egyedi email sablonok kellenek? (demo rendszerből másolható)
MiniCRM oktató emailek (9 sablon, HR, vagy Belső projektek modulba)
Moderátor rendszer ajánló email sablon (nekünk is ők segítettek)
Lezárt vesztett státuszra: Nem bántad meg? Kattintós email. 

Marketing 9. téma: Marketinges / CRM felelős munkaköri leírása, milyen szoftvereket kell ismernie? 

Marketing 10. téma: Ismertebb marketing szoftverek elemzése, ár és egyéb szempontok alapján.
Mi a különbség a marketing / CRM / ERP szoftverek között?

Marketing 11. téma: Szűrések / marketing riportok /
Hírlevél szerkesztés és küldés  / Kattintós emailek oktatás és minta kampány

Marketing 12. téma: Minősítés haladó szint. Vevőtípusok, profilok,
fizikai és érzelmi nyomógombok, személyiség, képességek.
Célcsoport (ideális átlagos) vevő elemzése. 

Marketing 13. téma: Minősítés: nem célcsoport vevő típus mély elemzése.
Mi jellemzi, hogyan kommunikál, mit kérdez?
Miről ismered meg, hogyan ismerheted fel a legkorábban?
Lehetséges automata kiválasztási rendszert tervezni? 

Marketing 14. téma: Minősítés: VIP ügyfél típus elemzése.
Mostani vevők között hány VIP vevőd van, mi jellemző rá,
hogyan kommunikál, miket kérdez,

Fontos kiegészítő téma: Marketing naptár sablon letöltése. 
 




A marketing workshop február 14.én volt.

Egy profi videós csapat felvette, de a videó vágás és feltöltés még nem készült el. 

Ha klubtag vagy, értesítünk. Ha még nem, akkor rendeld meg és küldjük, ha készen lesz. 

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!




Részletes éves program terv:

1. lépés:
PR - reklám eszközök 

Szerezz nagyobb
reklámot, hírverést és
ajánló partnereket! 


2. lépés:
Marketing adatbázis 

Építs profi
hírlevél listát, hogy
legyen kinek értékesíteni!


3. lépés:
Értékesíts ajánlatokkal 

Tervezd újra az ajánlat
adást és követést, mert
itt veszíted el a bevételt!

________________________   ________________________   ________________________
         


4. lépés:
Termékfejlesztés 

Többféle ügyfeled van,
nem tudod mindegyiknek
ugyanazt eladni!


5. lépés:
Termelés fejlesztés

Legyen annyira elégedett a
vevőd, hogy lelkesen adjon
referenciát és ajánlást!


6. lépés:
Pénzügyi rendszer 

Javult az értékesítés -
tartsd is meg a bevételt,
legyen végre tartalékod is! 

________________________   ________________________   ________________________
         


7. lépés:
Hr - automata toborzás 

Növekszik a cég. Hogyan
vegyél fel új embereket,
már teljesítmény alapon?

 


8. lépés:
Partner Programok 

Nos, már fel vagy készülve.
Találj komolyabb marketing
és ajánló partnereket! 

 


9. lépés:
Szervezet és szoftverek  

Hogyan kezeld a szervezeti
projekteket és milyen
szoftvereket használunk?

________________________   ________________________   ________________________
         


10. lépés:
Ügyvezetői munkakör 

Milyen riportokat és
statisztikákat kell néznie a
cégvezetőnek - és hogyan
használja döntésekben?

 


11. lépés:
Franchise rendszer 

Már fel vagy készülve az
igazi nagy dobásra.
Minden cégnek franchise
rendszerként kellene
működnie. 

 

12. lépés:
Kapcsolatépítés, ünneplés 

Ha végig csináltad
a programot,
vannak partnereid
és növekedő céged.
Ideje ünnepelni! :)

         


Kérlek, hogy a workshop előtt nézd meg ezeket a videókat!

 

A felvétel a BVK előadásán készült. Jobban meg fogod érteni, mire való valójában a CRM:

1. Kvalifikáció, avagy az ügyfelek csoportosítása (Nem célcsoport - Célcsoport - VIP) - 24 perces videó
 



2. Termék Piramis
- mit adsz el az ügyfeleidnek? (Terméklétra, portfólió) - 15 perces videó

 


Van még kérdésed? Tedd fel! :)

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!