Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

RendszerÉpítő leszek!


Az űrlap kitöltésével feliratkozol Juhász Attila (moderator.hu, rendszerepito.hu, ipariforum.hu, termeképiramis.hu, iparikuponfuzet.hu) ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles


Kommunikáció alvállalkozókkal, külsősökkel, akik NEM felhasználók

Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

A MiniCRM egy igazán sokoldalú CRM rendszer, amely lehetővé teszi azt, hogy nem csak az ügyfelekkel való kommunikáció, hanem a cégen belüli belső információcsere is tökéletesen menjen nap, mint nap.

De Hogyan kommunikálhatsz a külsős alvállalkozókkal, beszállítókkal is a MiniCRM rendszeredből?

Erre több megoldást is kínál a program, nézzük meg ezeket!

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!

1. Az első és talán legegyszerűbb verzió, ha csak egy e-mailt akarsz kiküldeni a projekt adatlapján belül.

Hogyan küldhetsz e-mailt egy olyan alvállalkozónak, aki nincs megjelölve a projektnél, mint kapcsolattartó?

Rákattintasz a kapcsolattartó e-mail címére, majd kiválasztod az e-mail sablont, melyet használni szeretnél / egyedi e-mailt írsz és felül a címzettnél kitörlöd a program által már megjelölt e-mail címet és beírod azt, amelyre az e-mailt szeretnéd küldeni.

Előnye:
- nem kallódik el az e-mail a rengeteg központi, céges levél között
- az összes kollégád is láthatja a projekt adatlapon, hogy Te már küldtél e-mailt a beszállítónak / az alvállalkozónak
- ha pontosan vezeted a projekt adatlapját, naprakészen bármelyik kollégád tudja akár folytatni is helyetted a projekt teljes kivitelezését is, így nem egy embernél futnak össze a szálak
- akár emlékeztető teendőt is beállíthatsz magadnak, hogy "ránézz" érkezett-e válasz a partneredtől

 


2. A második már kicsit bonyolultabb, de sokkal több lehetőséget is rejt magában

Itt egyszerre több beszállítóval, is tudsz kommunikálni és látványosan hozzá tudod őket kapcsolni a projekt adatlaphoz.

Ehhez azonban szükséged lesz egy Társított adatlapok bővítményre és egy Beszállítók termékre / modulra.

A Beszállítók modulban elsőként rögzítened kell az összes partneredet, beszállítódat, kisvállalkozódat, akikkel együtt dolgozol.

Ha ezzel elkészültél, akkor a projekt adatlapjaidnál megjelenik egy új bővítmény / lehetőség, melyben a társított adatlapokat megjelölheted az adott futó projektednél. Sőt, még azt is tudod rögzíteni a neve mellé, hogy pontosan milyen tevékenységet végez / mi a szerepe a futó projektben.
 

Előnye:

- az előzmények között minden kiküldött e-mail visszakereshető
- az adatlapon pillanatok alatt bárki átlátja a munkatársai közül, hogy melyik beszállítóval, alvállalkozóval dolgoztok együtt az adott projektnél
- pl.: egy projekthez több beszállítótól kérsz árajánlatot, ebben az esetben, ha minél gyorsabban szeretnéd lebonyolítani az e-mailek kiküldését, célszerű egy előre összeállított sablont használni erre a célra.

Hogy néz ki mindez a gyakorlatban?

Az alábbi videóból megtudhatod!


3. Ha a Te cégedben, vállalkozásodban különböző részlegek vannak és így pl.: a gyártás folyamat több munkahelyi "csoporton" megy keresztül, akkor
-Hogyan tudod velük tartani a kapcsolatot a MiniCRM belül?
-Hogyan tudsz akár a különböző gyártási folyamatoknál automatikus teendőket beállítani?
-Hogyan tudnak akár a különböző részlegek is egymásnak jelezni, hogy készen vannak az dott munkafolyamattal és átadni a projekt további folytatását?

Ennek a teljes beállítása automatizmusokkal, űrlapokkal, személyre szabott teendőkkel nem a legegyszerűbb folyamat.

Segítséget találsz a videóban, de ha elakadtál, akkor személyes segítséget is kérhetsz!
 


Kérsz segítséget? 

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!