Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

3. értékesítési szint - OLCSÓ értékesítés


Olcsó értékesítés

Dolgozol, mint egy traktor, mégsem jutsz egyről a kettőre?

Olcsó értékesítés - 80-100%-os lezárás, “mindenkinek eladunk”. Az értékesítő látszólag elsöprően sikeres, valójában túl olcsón szolgáltat, és gyakran el is úszik a rosszul sikerült megrendelésekkel, a cég pedig tőkehiánnyal küszködik.

Ez nehéz szint. Egy SZUPERSZTÁR értékesítő áll a háttérben!

Felbontottuk az előre lépéshez szükséges fejlesztést emészthető témákra, konkrét problémákra megvalósítható feladatokra, információs termékekkel. 


Mit gondolsz, az SZUPER értékesítő, aki MINDENKINEK el tud adni? 

Nem. Ő az OLCSÓ értékesítő, akinek sok elégedetlen ügyfele van - és tőkehiányos cége.


Mit nevezünk "Olcsó" értékesítésnek?
 

  • Amikor az értékesítő "ha kinyitja a száját, szinte mindenkinek elad", akkor valószínű, hogy a fő terméket túl olcsón adja.
  • Technikailag a 80-100% közötti árajánlat lezárási arányt szoktuk ide sorolni.
  • Kivétel: ha olyan nagy volumenben/áron tud a cég szolgáltatni, hogy ezzel abszolút piaci előnyt szerez (akkor piacvezető)


Hogyan ismerhető fel az "Olcsó" értékesítés? 

  • Az értékesítő beképzelt, akár nagyképű és arrogáns is lehet
  • Minőségi hibák és reklamációk gyakoriak és jellemzőek
  • Állandó pénzügyi gondok vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet (sőt akkor a legjobban)
  • Nagy belső feszültség van a termelésben


Gratulálunk, a terméked már népszerű! Dolgozzunk azon, hogy értékes is legyen?

  • Ezen a szinten nagyon ajánlott az értékesítési CRM, például a MiniCRM bevezetése. 
  • Különben honnan tudnánk, hogy pontosan mikor érjük el az ideális helyzetet?


Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Az értékesítési célok újratervezése
  • A kapcsolati tőke (vagyon) rendszerezése
  • Minőségi plusz szolgáltatások kidolgozása, megfogalmazása
  • Termék Piramis újratervezése és AZUTÁN áremelés

Gratulálunk, a terméked már népszerű!

Dolgozzunk azon, hogy értékes is legyen?


 
Rendezés:
Nézet:
Köszi a figyelmed! Kéred a CRM kézikönyvet ajándékba?


Itt az ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat

és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél,

hogy Cégvezetőként végre szabadon szárnyalj!

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.