Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Moderátorok - a tanácsadók, akik végig elkísérnek


Rendezés:
Nézet:

TimeTeam: az egyetlen telemarketinges csapat, amelyik felkészült arra, hogy MiniCRM támogatással, transzparens módon képes kampányt menedzselni!

Telefonos megkereséssel, piackutatással, igényfelméréssel és igény felkeltéssel foglalkozunk. Megbízóink termékeit, szolgáltatásait igen széles körben képviseljük legyen szó akár B2B, akár B2C célcsoportról.

Telefonos tevékenységünkről: biztosan állíthatom, hogy tudásunk legjavát adjuk. Nincs sem géphang, sem monoton, előre gyártott szöveg. Minden esetben felkészülünk a megbízónkból, a megbízó tevékenységéből és így kvázi telefonálással megbízott kollégaként tekintenek ránk a keresett ügyfelek.

Minden új megbízónknál a meglévő értékesítési folyamatba illesztjük be tevékenységünket. Mit jelent ez?

A telefonos kampányt eleve úgy tervezzük, hogy az abból érkező értékesítési lehetőségeket át tudjuk adni megbízónknak, akik - az összes releváns információval, már, mint érdeklődőt - tudják keresni a célszemélyt.

Próbálj ki minket! Nálunk nem az egyszeri megbízás a cél, hanem a hosszú távú elégedett partnerek!

Szeretnél problémamentes szoftver bevezetést?

Ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.

Horváth Balázs vagyok - Az IT Randiguru.

Segítek neked cégvezetőként, hogy az informatika (IT) világában megtaláld az ideális szoftver szolgáltató partnert.

Több, mint 15 év tapasztalatom van a szoftverfejlesztés és az informatika területén. 12 fős fejlesztőcéget építettem amikor rájöttem, hogy a szoftverfejlesztés nem nyújt igazi örömöt számomra. Viszont egy másnak megoldhatatlannak látszó szoftveres kihívást pár perc alatt telefonon megérteni és tökéletes megoldást adni rá?

Na az már felvillanyoz ;) 

Széles kapcsolatrendszerem van, hiszen 7 éve vagyok BNI (Business Network International - www.bni-hungary.com) tag, és 2017 óta a BNI Budapest Fejlesztési vezetőjeként 14 csoport több mint 400 vállalkozó tagjáért vagyok felelős.

Vízióm, hogy minden magyar kisvállalkozásnak legyen ügyfél-kezelő szoftvere (CRM) és mobilon is használható weboldala!


Az IT Randiguru – az idegenvezetőd szoftverek világában


A 15 éves szoftverfejlesztői és tanácsadói karrierem két legfontosabb tanulsága:

  • A szoftverfejlesztő cégek rendkívül nehezen találnak rá azokra a partnerekre, akiknek pontosan az általuk fejlesztett szoftverre van szüksége. Mindenkinek segíteni akarnak, ezért sokszor annak is eladják a saját megoldásukat akinek nem arra van szüksége.

    Az eredmény? Elvesztegetett évek és milliók, rossz szájíz mindkét oldalon.

     
  • A saját szakterületükön kiváló, viszont az informatikában kevésbé jártas cégeknek kihívás, hogy megtalálják a számukra ideális szoftvereket.

    Sok esetben már az igények pontos meghatározása is nehézkes. Nincs meg a megfelelő háttértudásuk ahhoz, hogy olyan szoftvereket válasszanak, amelyek valóban segítik a működésüket és meg is térülnek – nem pedig csak fölösleges pénzkidobást jelentenek.

 Vedd fel velem a kapcsolatot!

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok és a Moderator.hu alapítója.

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési és céges rendszer építéssel.

  • A konzultáció díja: 49.000 Ft + 0% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

2 óra Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető
  • és megér 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
     
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodámban tudjuk tartani és lehet hangot/képet rögzíteni.
     
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
     
  • Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció, akkor megszakítjuk és visszautaljuk a díját.
  • Apró betűk nincsenek.
     

Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?