Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

1. szint - eszközök a zűrzavar kezeléséhez


Ismerős ez az íróasztal?  

Ismerős ez az íróasztal?

Teljes zűrzavar - amikor azt sem tudjuk, hogy áll az értékesítés, hiszen nincsenek pontos adatok, statisztikák, mérőszámok. Az Ipari Fórum erőssége, hogy segíteni tud kilépni a zűrzavarból, kész eszközökkel és képzéssel.

Hogyan együnk meg egy elefántot? Falatonként!

Felbontottuk a zűrzavar kezelését emészthető témákra, konkrét problémákra megvalósítható feladatokra, információs termékekkel. 



Szeretné, hogy végre stabil, kiszámítható legyen az értékesítése,

SZUPER ügyfelekkel?

 


Mit nevezünk zűrzavarnak az értékesítésben?
 

  • Lényegében minden olyan terület zűrzavarban van az értékesítésben, ahol nincsenek pontos adatok.
  • Ha jól megy a szekér, de nem tudjuk miért, az is egyszerűen zűrzavar. 
  • Ha mindent vezetünk kockás papíron, és hetente összesítünk, az már nem zűrzavar.


Hogyan ismerhető fel a Zűrzavarban élő cég? 

  • Nem rögzítik az információkat sehová.
  • Az email fiók tele van olvasatlan / címkézett üzenetekkel.
  • Állandó pénzügyi gondok vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet.
  • Nem tartják be az időpontokat - sőt nem is emlékeznek, hogy mikor mit ígértek.


Ez nem az Ön hibája!
 Nem ciki innen indulni, sehol sem tanítják, hogyan kellene vállalkozni, értékesíteni!

  • Közgazdasági szakközép-, és főiskolákban sehol sem tanítanak a való életben használható rendszer eszközöket.
  • A lényeg, hogy lépésről - lépésre haladjon, erről a szintről nem a CRM szoftver bevezetés a következő lépés!


Hogyan lehet kezelni a zűrzavart?

  • Válasszon ki EGY témát, és azt tegye rendbe!
  • (Javaslat) Ez legyen a kapcsolati tőke (vagyon) rendszerezése.
  • CRM bevezetését NEM javasoljuk!
  • Pár dolgot ki kell dobni az életünkből...

 
Rendezés:
Nézet:

Miért a Teendő funkció a legfontosabb eszköz a MiniCRM-ben? 

A siker titka (bármilyen területen és munkakörben!!!!), hogy 

  1. megtervezzük és/vagy átütemezzük
  2. másokkal megosszuk
  3. határidőn belül elvégezzük ÉS lezárjuk a feladatokat.

Teljesen lényegtelen, hogy ez egy telefonhívási feladat, ügyfélkezelés, szolgáltatással, számlázással, vagy bármivel kapcsolatos - akkor is kell legyen eleje, határideje és lezárása. 

  • Ahogy az életben a cégvezetők is az ELVÉGZETT feladatokat értékelik, úgy a MiniCRM statisztikai rendszere is KIZÁRÓLAG a lezárt, tehát logikailag elvégzett feladatokat teszi bele a riportokba, ráadásul külön veszi a Sikeresen lezárt és a Sikertelenül lezárt Teendőket. 
     
  • A Teendő zöld gombot minden adatlapon megtaláljuk kiemelt helyen - és a teendő nélküli adatlapokhoz figyelmeztető automatizmust tudunk (szoktunk) beállítani. 
     
  • A lezárt Teendő mezőket nem lehet módosítani, ha ki akarod egészíteni a lezárt eseményeket, hazsnáld az "Új előzmény" zöld gombot kicsit lejjebb!

Videó a MiniCRM Teendő gomb használatáról (képeket találsz a hosszú leírásban!):

Gyakorlatias VERA / MiniCRM workshop értékesítőknek.

Hozod a laptop-od és mire hazamész, mindent értesz!

Dátum: 2018 december 5., szerda. Figyelem, a terem mérete miatt csak az első 24 regisztrációt tudjuk fogadni!

Program, tematika, napirend: 

  • Délelőtt kezdő szint: 10.00-13.00.-ig, alap szintű gyakorlás. Kapsz egy saját CRM hozzáférést és élesben gyakorolhatsz. Adatmezőről adatmezőre, több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudod rendszerben tartani az ügyfél követést. A nap végén megnézed a munkád a saját Értékesítői Riportok EXCEL táblázatodban.
     
  • 13.00-14.00-ig ebédidő. Az ebéd önköltséges, a Lurdy-ban széles a választék.
     
  • Délután haladó szint: 14.00-17.00.-ig, aktív MiniCRM felhasználóknak és VERA klubtagoknak. Itt már a saját rendszeredben dolgozol, és a haladó értékesítési és CRM technikákon dolgozunk. Több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni és automatizmusokkal segíteni a munkád CRM-ben és ha kéred, elemezzük az Értékesítői Riportok EXCEL tábládat.

Tisztelt Klubtagunk!

Ha fontos Önnek a jobb helyezés a Google keresőben, akkor
hirdessen nálunk, mert összesen több, mint 20.000 ipari céges látogatónk van egy évben
ipari jellegű StartLap-os honlapjainkon!


SEO (keresőoptimalizálás) szempontból fontos, hogy minél régebbi, és témában kapcsolódó oldalakra kerüljön fel az Ön weboldalának címe.

Összesen 16 üzleti témájú Startlapos oldalt kezelünk, amelyek kifejezetten ipari jellegű gyártó, kereskedelmi és szolgáltató cégek részére épültek. Ezekre érdemes Önnek felkerülnie. Az ajánlatom:

  •  0 Ft - egy linket ingyen megjelenítünk, ha az Ön tevékenysége kapcsolódik az oldal tematikájához