Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

4. szint - Korrekt értékesítés, 20-30%os lezárási arány


4. szint - korrekt értékesítés  

Elfáradt a sok sikertelen árajánlat írásban? Lépjen feljebb!

Korrekt értékesítés - 20-30% körüli lezárási arány. Ez egy közepes szintű termék/szolgáltatás értékesítésére, vagy egy korrekt értékesítőre jellemző. Ezzel a cég képes lassan, de biztosan fejlődni, de az értékesítők gyakran kiégnek, hajszoltak, vagy motiválatlanok. Rendszer már létezik, hiszen van lezárási arány.

Jó hír: ez a szint keményen dolgozó, korrekt értékesítőt mutat!

Felbontottuk az előre lépéshez szükséges fejlesztést emészthető témákra, konkrét problémákra megvalósítható feladatokra. A piacvezető pozícióhoz az értékesítési CRM bevezetése a következő lépés.


Gratulálunk, a 30%-os ajánlat lezárás már korrekt értékesítési rendszer szint! 

Dolgozzunk azon, hogy PROFI egyen?

 


Mit nevezünk "Korrekt" értékesítésnek?
 

  • Technikailag a 20-30% körüli ajánlat lezárási arányt szoktuk ide sorolni. Ez azt jelenti, hogy 100 ajánlat kérésből 20-30 megrendelés születik
  • Ha még nincs komolyabb marketing támogatás, akkor ez egy keményen dolgozó, korrekt értékesítő átlagos teljesítménye
  • Ha van marketing rendszer, akkor általánosságban azt mondhatjuk, hogy "gáz van"


Hogyan ismerhető fel a "Korrekt" szintű cég? 

  • Az értékesítő(k) és a cégvezető hajszoltak, fáradtak és/vagy motiválatlanok
  • A cég fejlődik, de nagyon lassan, fáradságosan
  • Pénzügyi gondok már nem jellemzőek, de fejlesztésre még nincs pénz


Itt az a veszély, hogy az Ön cége középszerű marad!

  • Ezen a szinten a következő lépés az értékesítési CRM, például a MiniCRM bevezetése, mert az automatizálás nélkülözhetetlen az előre lépéshez


Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • A kvalifikáció bevezetése és az automatizálás
  • Az értékesítők motivációs rendszerének módosítása
  • Termék Piramis újratervezése

 
Rendezés:
Nézet:

Gyakorlatias VERA / MiniCRM workshop értékesítőknek.

Hozod a laptop-od és mire hazamész, mindent értesz!

Dátum: 2018 december 5., szerda. Figyelem, a terem mérete miatt csak az első 24 regisztrációt tudjuk fogadni!

Program, tematika, napirend: 

  • Délelőtt kezdő szint: 10.00-13.00.-ig, alap szintű gyakorlás. Kapsz egy saját CRM hozzáférést és élesben gyakorolhatsz. Adatmezőről adatmezőre, több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudod rendszerben tartani az ügyfél követést. A nap végén megnézed a munkád a saját Értékesítői Riportok EXCEL táblázatodban.
     
  • 13.00-14.00-ig ebédidő. Az ebéd önköltséges, a Lurdy-ban széles a választék.
     
  • Délután haladó szint: 14.00-17.00.-ig, aktív MiniCRM felhasználóknak és VERA klubtagoknak. Itt már a saját rendszeredben dolgozol, és a haladó értékesítési és CRM technikákon dolgozunk. Több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni és automatizmusokkal segíteni a munkád CRM-ben és ha kéred, elemezzük az Értékesítői Riportok EXCEL tábládat.

Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


49.000 Ft + 0% ÁFA egy 2 órás konzultáció díja, Budapesten személyesen, vagy Skype-on, amelyben bemutatom egy kész MiniCRM rendszer működését, és megtervezzük, hogy Önnek milyen folyamatokra és automatizmusokra lehet szüksége.



Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre. 

12.970 Ft 3.890 Ft

Mi ez?

  • Egy klasszikus tanácsadói értékesítési módszer szakembereknek, akik már unják, hogy ingyen adnak szakmai tanácsokat, részletes tervezési és technikai leírásokkal

Akkor vedd meg, 

  • ha Szakemberből szeretnél Szakértő lenni a saját szakmádban, és ehhez tervezel info terméket fejleszteni és szeretnéd, ha ezt az Ipari Fórum díjmentesen terjesztené a saját honlapján.

Ne vedd meg, ha

  • ezt gondolod: "úgysem tudom megcsinálni...", vagy ezt: "sajnos nem értek semmihez..." 

Elvárt eredmény, 

  • Csatlós Csaba lépésről lépésre megmutatja, hogyan írj info terméket, és hogyan reklámozd. Ez az útja annak, hogy kemény munka árán korrekt dolgozó (szakember) helyett drága specialista (szakértő) leszel.
4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában is

Kinek ajánljuk? 

  • Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni, kiemelten ha ezt MiniCRM-ben tenné
  • Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. szinten

Ne vegye meg, ha

  • nem akar rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a videókat és elkezd dolgozni
  • az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.