Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Piacvezető - aki a legtöbb réspiacot elfogalja a vevők fejében


9. szint - PIACVEZETŐ az lesz, akiről elhiszik a vevők, hogy az  

Gratulálunk a Piacvezetői pozícióhoz. Hogyan tovább?

Piacvezető - aki a legtöbb réspiacot elfogalja egy szakterületen, vagy egy földrajzi területen. Ez csak jól szervezett céges háttérrel érhető el.

Hová fejlődhet egy Piacvezető?

A fejlődés útja, hogy másokat is sikeressé tesz - franchise jellegű rendszerben képezi, segíti a viszonteladóit, kivitelezőit, vevőit. 


Ejha, ez már FANTASZTIKUS teljesítmény!

 

Kit nevezünk Piacvezetőnek? 

  • Aki egy szakmai, vagy földrajzi területén a legtöbb réspiacot elfoglalja.
  • Ez nyilvánvalóan erős szervezeti hátteret feltételez.


Hogyan ismeri fel, ha a cége, vagy a partnere piacvezető? 

  • Nem igazán van ésszerű alternatíva
  • A piacvezető diktál, hozzá igazodnak mások


Itt az a veszély, hogy a partnerei, alvállalkozói szervezetlensége visszahúzza!

  • A cége annyira tud fejlődni, amennyire a beszállítói és a vevői fejlődőképesek
  • Vagy képezi őket is, vagy kulcsrakész rendszert ad a kezükbe - ez a franchise


Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • A szaktudás és a működés részekre bontása és 
  • a részekből franchise (jellegű) rendszer kidolgozása, ahol senki sem ismeri a teljes működést
  • És legalább egy megkerülhetetlen elem megtartása, kifejlesztése!

Gratulálunk, ez egy rendkívüli értékesítési szint! 

Segíthetünk dolgozni a franchise stratégián?

 
Rendezés:
Nézet:

Hogyan hozzunk létre PROFI szintű elégedettség mérő kampányt a MiniCRM-ben? 

Figyelem, ez haladó szintű videó!

Ez az e-mail a MiniCRM rendszer felelősnek készült, Adminisztrátori szintű hozzáféréssel végezhető el. 

Maradt még kérdés?

A webáruházra fejlesztett Mesterséges Intelligencia szoftver olyan eredményesen követi a vevőket, amire élő marketinges nem képes! A világ legnagyobb webáruházai már hasonlót használnak:

 

Görgessen tovább, nézze meg referencia eredményeinket!

Regisztráljon most egy díjmentes bemutatóra és kérje a Moderator Üzleti Klub egyedi ajánlatát! 

Gyakorlatias VERA / MiniCRM workshop értékesítőknek.

Hozod a laptop-od és mire hazamész, mindent értesz!

Dátum: 2018 december 5., szerda. Figyelem, a terem mérete miatt csak az első 24 regisztrációt tudjuk fogadni!

Program, tematika, napirend: 

  • Délelőtt kezdő szint: 10.00-13.00.-ig, alap szintű gyakorlás. Kapsz egy saját CRM hozzáférést és élesben gyakorolhatsz. Adatmezőről adatmezőre, több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudod rendszerben tartani az ügyfél követést. A nap végén megnézed a munkád a saját Értékesítői Riportok EXCEL táblázatodban.
     
  • 13.00-14.00-ig ebédidő. Az ebéd önköltséges, a Lurdy-ban széles a választék.
     
  • Délután haladó szint: 14.00-17.00.-ig, aktív MiniCRM felhasználóknak és VERA klubtagoknak. Itt már a saját rendszeredben dolgozol, és a haladó értékesítési és CRM technikákon dolgozunk. Több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni és automatizmusokkal segíteni a munkád CRM-ben és ha kéred, elemezzük az Értékesítői Riportok EXCEL tábládat.

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában is

Kinek ajánljuk? 

  • Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni, kiemelten ha ezt MiniCRM-ben tenné
  • Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. szinten

Ne vegye meg, ha

  • nem akar rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a videókat és elkezd dolgozni
  • az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól