Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

7. szint - Szakértő, képes elmozdulni az ár kérdésről


7. szint - Szakértő, képes elmozdulni az ár kérdésről  

Ejha, ez már komoly eredmény! Lépjen feljebb!

Szakértő - Képes kimozdítani az ügyfelet az árajánlat kérésről a szakmai kérdések és a magasabb igényszint felé. Profi marketinggel és egyéb tárgyalás előkészítő módszerekkel eléri, hogy ő dönthesse el, egyáltalán ad-e ajánlatot?

Jó hír: Nagyon közel áll a Piacvezető állapothoz.

A siker titka az automatizálás, a hatástöbbszörözés, ami csak csapat / szervezet építéssel lehetséges.


...és mi a helyzet az utánpótlással? Hogyan fogja átadni a céget?

 

Mit nevezünk Szakértői értékesítésnek? 

  • A hosszú távon 70-80%-os lezárási aránnyal dolgozó értékesítőt, aki képes kimozdítani az ügyfelet az ár kérdésről a magasabb szakmai igények felé. 
  • Profi marketing és tárgyalástechnikai eszközökkel eléri, hogy eldönthesse, egyáltalán ad-e árajánlatot? 


Hogyan ismeri fel, ha az értékesítője, alvállalkozója, viszonteladója a Szakértői szinten áll? 

  • Az ügyfelek az ár helyett egyéb szakmai szempontok alapján döntenek
  • Van egy vagy több könyve, info terméke, marketinges jegyzete


Itt az a veszély, hogy a termék maga az EMBER!

  • Nagyon nehéz a szakember felvétel, pótlás, vagy a cég átadása, átadása az új generációnak, mert a 20 éves szakmai tapasztalatnak az a titka, hogy 20 év kell hozzá.


Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Szűkítés és áremelés (cél: specialista)
  • A munkatársi (belső) képzést kell kidolgozni és automatizálni
  • Olyan mértékben leszabályozni a szakmai feladatokat, hogy franchise rendszert lehessen belőle építeni

Gratulálunk, ez egy rendkívüli értékesítési szint!

Dolgozzunk a kiszállási/képzési stratégián?

Rendezés:
Nézet:

Gyakorlatias VERA / MiniCRM workshop értékesítőknek.

Hozod a laptop-od és mire hazamész, mindent értesz!

Dátum: 2018 december 5., szerda. Figyelem, a terem mérete miatt csak az első 24 regisztrációt tudjuk fogadni!

Program, tematika, napirend: 

  • Délelőtt kezdő szint: 10.00-13.00.-ig, alap szintű gyakorlás. Kapsz egy saját CRM hozzáférést és élesben gyakorolhatsz. Adatmezőről adatmezőre, több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudod rendszerben tartani az ügyfél követést. A nap végén megnézed a munkád a saját Értékesítői Riportok EXCEL táblázatodban.
     
  • 13.00-14.00-ig ebédidő. Az ebéd önköltséges, a Lurdy-ban széles a választék.
     
  • Délután haladó szint: 14.00-17.00.-ig, aktív MiniCRM felhasználóknak és VERA klubtagoknak. Itt már a saját rendszeredben dolgozol, és a haladó értékesítési és CRM technikákon dolgozunk. Több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni és automatizmusokkal segíteni a munkád CRM-ben és ha kéred, elemezzük az Értékesítői Riportok EXCEL tábládat.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


49.000 Ft + 0% ÁFA egy 2 órás konzultáció díja, Budapesten személyesen, vagy Skype-on, amelyben bemutatom egy kész MiniCRM rendszer működését, és megtervezzük, hogy Önnek milyen folyamatokra és automatizmusokra lehet szüksége.



Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre. 

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában is

Kinek ajánljuk? 

  • Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni, kiemelten ha ezt MiniCRM-ben tenné
  • Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. szinten

Ne vegye meg, ha

  • nem akar rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a videókat és elkezd dolgozni
  • az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.

Mi ez?

  • Sablon: Kitöltött, használatra kész KKV Szervezeti Felépítés ábra, szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait, és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (ábrát) de nincs rá időd (és ötleted)

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, plakátold ki az irodában, és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak, mert mindenki látja, hogy a problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül?

  • Ha nem vagy klubtag, akkor 49.000 Ft + ÁFA, két órás Skype tanácsadással, ahol testre szabjuk a cégedre
     
  • Ha klubtag vagy, akkor csak 14.900 Ft és a workshop-on kérdezhetsz, ha elakadsz