Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

6. szint - PROFI értékesítés, 60-70%os ajánlat lezárási arány


5. szint - Ügyes értékesítés, 40-50%os lezárási arány  

Gratulálunk! Az Ön cége/értékesítője PROFI szinten áll!

Profi értékestés - Lezárási arány: 70-80%. Az ajánlat lezárási arány azt jelenti, hogy 100 ajánlatból 70-80 megrendelés születik, és ami fontosabb, 20-30%-át elutasítják, elsősorban az ár miatt. Ez azt jelenti, hogy ideálisan magas az árszint és az előkészítő marketing gépezet képes kiszűrni a nem ideális ügyfél-jelölteket.

Az értékesítési rendszer rendben, szerezzen szakmai tekintélyt!

Az alapok már rendben vannak, jöhetnek a magasabb szintek: elérni, hogy a céget szakértőnek, vagy egyenesen specialistának tekintsék 


Gratulálunk, ez egy haladó Értékesítési Rendszer szint!

Dolgozzunk azon, hogy a szakértői szintre emeljük?

 

Mit nevezünk "Profi" értékesítésnek? 

  • A hosszú távon 70-80%-os lezárási aránnyal dolgozó értékesítőt, vagy értékesítési rendszert nevezzük Profinak. 
  • Tehát 100 ajánlatból 70-80 megrendelés születik, és ami fontosabb, 20-30%-át elutasítják, elsősorban az ár miatt. 
  • Ez azt jelenti, hogy ideálisan magas az árszint és az előkészítő marketing gépezet képes kiszűrni a nem ideális ügyfél-jelölteket.


Hogyan ismeri fel, ha az értékesítője, alvállalkozója, viszonteladója "Profi" szinten áll? 

  • Az értékesítő(k) és a cégvezető öntudatosak, lelkesek és pontosan küldik, amit ígértek
  • A termékek és szolgáltatások minősége kitűnő
  • Rendszeres a piackutatás és termékfejlesztés


Itt az a veszély, hogy az értékesítők ellustulnak!

  • Ezen a szinten az értékesítési CRM már alap és nyilvánvalóan jól kidolgozott marketing és értékesítési rendszer működik. 
  • Ha nincs meg a következő cél, akkor az értékesítők könnyen azt érezhetik, hogy "ez már magától is megy, nem kell hajtani..."


Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Szakértői státusz megszerzése
  • Viszonteladók és/vagy kivitelezők képzése
  • Eszetlenül nagy szakmai és/vagy pénzügyi célok kitűzése

A Szakértői szint kulcsa az Info Termékek fejlesztése és a célpiac oktatása.

Folytassuk a közös tervezést?

 

 

 

 

Rendezés:
Nézet:

Gyakorlatias VERA / MiniCRM workshop értékesítőknek.

Hozod a laptop-od és mire hazamész, mindent értesz!

Dátum: 2018 december 5., szerda. Figyelem, a terem mérete miatt csak az első 24 regisztrációt tudjuk fogadni!

Program, tematika, napirend: 

  • Délelőtt kezdő szint: 10.00-13.00.-ig, alap szintű gyakorlás. Kapsz egy saját CRM hozzáférést és élesben gyakorolhatsz. Adatmezőről adatmezőre, több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudod rendszerben tartani az ügyfél követést. A nap végén megnézed a munkád a saját Értékesítői Riportok EXCEL táblázatodban.
     
  • 13.00-14.00-ig ebédidő. Az ebéd önköltséges, a Lurdy-ban széles a választék.
     
  • Délután haladó szint: 14.00-17.00.-ig, aktív MiniCRM felhasználóknak és VERA klubtagoknak. Itt már a saját rendszeredben dolgozol, és a haladó értékesítési és CRM technikákon dolgozunk. Több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni és automatizmusokkal segíteni a munkád CRM-ben és ha kéred, elemezzük az Értékesítői Riportok EXCEL tábládat.

Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


49.000 Ft + 0% ÁFA egy 2 órás konzultáció díja, Budapesten személyesen, vagy Skype-on, amelyben bemutatom egy kész MiniCRM rendszer működését, és megtervezzük, hogy Önnek milyen folyamatokra és automatizmusokra lehet szüksége.



Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre. 

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában is

Kinek ajánljuk? 

  • Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni, kiemelten ha ezt MiniCRM-ben tenné
  • Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. szinten

Ne vegye meg, ha

  • nem akar rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a videókat és elkezd dolgozni
  • az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.

Mi ez?

  • Sablon: Kitöltött, használatra kész KKV Szervezeti Felépítés ábra, szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait, és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (ábrát) de nincs rá időd (és ötleted)

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, plakátold ki az irodában, és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak, mert mindenki látja, hogy a problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül?

  • Ha nem vagy klubtag, akkor 49.000 Ft + ÁFA, két órás Skype tanácsadással, ahol testre szabjuk a cégedre
     
  • Ha klubtag vagy, akkor csak 14.900 Ft és a workshop-on kérdezhetsz, ha elakadsz