Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

3. értékesítési szint - OLCSÓ értékesítés


Olcsó értékesítés  

Dolgozik, mint egy traktor, mégsem jut egyről a kettőre?

Olcsó értékesítés - 80-100%-os lezárás, “mindenkinek eladunk”. Az értékesítő látszólag elsöprően sikeres, valójában túl olcsón szolgáltat, és gyakran el is úszik a rosszul sikerült megrendelésekkel, a cég pedig tőkehiánnyal küszködik.

Ez nehéz szint. Egy SZUPERSZTÁR értékesítő áll a háttérben!

Felbontottuk az előre lépéshez szükséges fejlesztést emészthető témákra, konkrét problémákra megvalósítható feladatokra, információs termékekkel. 


Mit gondol, az SZUPER értékesítő, aki MINDENKINEK el tud adni? 

Nem. Ő az OLCSÓ értékesítő, akinek sok elégedetlen ügyfele van, és tőkehiányos cége.

 


Mit nevezünk "Olcsó" értékesítésnek?
 

  • Amikor az értékesítő "ha kinyitja a száját, szinte mindenkinek elad", akkor valószínű, hogy a fő terméket túl olcsón adja.
  • Technikailag a 80-100% közötti árajánlat lezárási arányt szoktuk ide sorolni.
  • Kivétel: ha olyan nagy volumenben/áron tud a cég szolgáltatni, hogy ezzel abszolút piaci előnyt szerez (akkor piacvezető)


Hogyan ismerhető fel az "Olcsó" értékesítés? 

  • Az értékesítő beképzelt, akár nagyképű és arrogáns is lehet
  • Minőségi hibák és reklamációk gyakoriak és jellemzőek
  • Állandó pénzügyi gondok vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet (sőt akkor a legjobban)
  • Nagy belső feszültség van a termelésben


Gratulálunk, az Ön terméke már népszerű! Dolgozzunk azon, hogy értékes is legyen?

  • Ezen a szinten nagyon ajánlott az értékesítési CRM, például a MiniCRM bevezetése. 
  • Különben honnan tudnánk, hogy pontosan mikor érjük el az ideális helyzetet?


Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Az értékesítési célok újratervezése
  • A kapcsolati tőke (vagyon) rendszerezése
  • Minőségi plusz szolgáltatások kidolgozása, megfogalmazása
  • Termék Piramis újratervezése és AZUTÁN áremelés

Gratulálunk, az Ön terméke népszerű!

Dolgozzunk azon, hogy értékes is legyen?


 
Rendezés:
Nézet:

Gyakorlatias VERA / MiniCRM workshop értékesítőknek.

Hozod a laptop-od és mire hazamész, mindent értesz!

Dátum: 2018 december 5., szerda. Figyelem, a terem mérete miatt csak az első 24 regisztrációt tudjuk fogadni!

Program, tematika, napirend: 

  • Délelőtt kezdő szint: 10.00-13.00.-ig, alap szintű gyakorlás. Kapsz egy saját CRM hozzáférést és élesben gyakorolhatsz. Adatmezőről adatmezőre, több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudod rendszerben tartani az ügyfél követést. A nap végén megnézed a munkád a saját Értékesítői Riportok EXCEL táblázatodban.
     
  • 13.00-14.00-ig ebédidő. Az ebéd önköltséges, a Lurdy-ban széles a választék.
     
  • Délután haladó szint: 14.00-17.00.-ig, aktív MiniCRM felhasználóknak és VERA klubtagoknak. Itt már a saját rendszeredben dolgozol, és a haladó értékesítési és CRM technikákon dolgozunk. Több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni és automatizmusokkal segíteni a munkád CRM-ben és ha kéred, elemezzük az Értékesítői Riportok EXCEL tábládat.

Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

12.970 Ft 3.890 Ft

Mi ez?

  • Egy klasszikus tanácsadói értékesítési módszer szakembereknek, akik már unják, hogy ingyen adnak szakmai tanácsokat, részletes tervezési és technikai leírásokkal

Akkor vedd meg, 

  • ha Szakemberből szeretnél Szakértő lenni a saját szakmádban, és ehhez tervezel info terméket fejleszteni és szeretnéd, ha ezt az Ipari Fórum díjmentesen terjesztené a saját honlapján.

Ne vedd meg, ha

  • ezt gondolod: "úgysem tudom megcsinálni...", vagy ezt: "sajnos nem értek semmihez..." 

Elvárt eredmény, 

  • Csatlós Csaba lépésről lépésre megmutatja, hogyan írj info terméket, és hogyan reklámozd. Ez az útja annak, hogy kemény munka árán korrekt dolgozó (szakember) helyett drága specialista (szakértő) leszel.

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.