Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

2. Szint: Bizonytalan cég - Nagy vevők, kevés bevétel, rossz ügyfelek


Ismerős ez az íróasztal?  

Bizonytalan a bevétel - és/vagy a cég jövője?

Lehet, hogy úgy tűnik minden renben, de mi lesz ha a pár nagy vevőből csak 1-2 felmondja a szerződését? Ha már most is bizonytalan a bevétel, akkor azonnal lépni kell!

Segíthetünk kezelni? Haladjunk lépésről lépésre!

Felbontottuk a bizonytalanság okait emészthető témákra, konkrét problémákra megvalósítható feladatokra, információs termékekkel. 



Szeretné ELŐRE tudni, hogy stabilan növekedni fog a cége? 

A stabilitás útja a MÉG TÖBB ügyfél szerzése

 

Mitől "Bizonytalan" a cég/az értékesítés? 

  • Ha 100 ajánlatból 20-nál kevesebb a megrendelés
  • Amikor csak pár nagy vevő van - ha egy elmegy, akár csődbe is mehet a cég
  • Látszólag minden rendben, de túl sok a rosszul fizető, vagy egyéb módon problémás ügyfél


Hogyan ismerni fel a "Bizonytalan" céges partnert? 

  • Nagyon ideges, nyűgös, zaklatott
  • Sokat beszél, locsog, panaszkodik
  • Állandó pénzügyi gondjai vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet
  • Az értékesítésben kapkod, ötletel, nem tervez
  • Mindenkinek el akar adni, sokat foglalkozik reménytelen érdeklődőkkel


A cég veszélyben van, kérjen azonnali segítséget!

  • Sok tennivalója van ebben a helyzetben, de csak néhány olyan lépés van, ami azonnali eredményt fog hozni. 
  • Rendkívül fontos az EGY LEGFONTOSABB lépést megtalálni és arra fókuszálni. 


Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Helyzettől függően valószínűleg a nemfizetések kezelése és/vagy több vevő szerzése
  • A legjobb ügyfelek és termékek kiemelése és a legrosszabbak kizárása
  • CRM bevezetését még NEM javasoljuk!
  • Ha egy értékesítő van 20% alatt, a többi pedig nem, akkor ki kell rúgni S.O.S.

 
Rendezés:
Nézet:

Gyakorlatias VERA / MiniCRM workshop értékesítőknek.

Hozod a laptop-od és mire hazamész, mindent értesz!

Dátum: 2018 december 5., szerda. Figyelem, a terem mérete miatt csak az első 24 regisztrációt tudjuk fogadni!

Program, tematika, napirend: 

  • Délelőtt kezdő szint: 10.00-13.00.-ig, alap szintű gyakorlás. Kapsz egy saját CRM hozzáférést és élesben gyakorolhatsz. Adatmezőről adatmezőre, több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudod rendszerben tartani az ügyfél követést. A nap végén megnézed a munkád a saját Értékesítői Riportok EXCEL táblázatodban.
     
  • 13.00-14.00-ig ebédidő. Az ebéd önköltséges, a Lurdy-ban széles a választék.
     
  • Délután haladó szint: 14.00-17.00.-ig, aktív MiniCRM felhasználóknak és VERA klubtagoknak. Itt már a saját rendszeredben dolgozol, és a haladó értékesítési és CRM technikákon dolgozunk. Több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni és automatizmusokkal segíteni a munkád CRM-ben és ha kéred, elemezzük az Értékesítői Riportok EXCEL tábládat.

Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

Tisztelt Klubtagunk!

Ha fontos Önnek a jobb helyezés a Google keresőben, akkor
hirdessen nálunk, mert összesen több, mint 20.000 ipari céges látogatónk van egy évben
ipari jellegű StartLap-os honlapjainkon!


SEO (keresőoptimalizálás) szempontból fontos, hogy minél régebbi, és témában kapcsolódó oldalakra kerüljön fel az Ön weboldalának címe.

Összesen 16 üzleti témájú Startlapos oldalt kezelünk, amelyek kifejezetten ipari jellegű gyártó, kereskedelmi és szolgáltató cégek részére épültek. Ezekre érdemes Önnek felkerülnie. Az ajánlatom:

  •  0 Ft - egy linket ingyen megjelenítünk, ha az Ön tevékenysége kapcsolódik az oldal tematikájához
12.970 Ft 3.890 Ft

Mi ez?

  • Egy klasszikus tanácsadói értékesítési módszer szakembereknek, akik már unják, hogy ingyen adnak szakmai tanácsokat, részletes tervezési és technikai leírásokkal

Akkor vedd meg, 

  • ha Szakemberből szeretnél Szakértő lenni a saját szakmádban, és ehhez tervezel info terméket fejleszteni és szeretnéd, ha ezt az Ipari Fórum díjmentesen terjesztené a saját honlapján.

Ne vedd meg, ha

  • ezt gondolod: "úgysem tudom megcsinálni...", vagy ezt: "sajnos nem értek semmihez..." 

Elvárt eredmény, 

  • Csatlós Csaba lépésről lépésre megmutatja, hogyan írj info terméket, és hogyan reklámozd. Ez az útja annak, hogy kemény munka árán korrekt dolgozó (szakember) helyett drága specialista (szakértő) leszel.

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.