Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Értékesítési Vezetők Eszköztára


 

Hogyan fejleszthető az Árajánlat Lezárási Arány?

Az értékesítés fejlesztésében három elakadási pont van:

1. elakadási pont az Ügyfélnél: MIT kell csinálni? Ebben segít a Tanácsadó.

2. elakadási pont, ebben segít a termék: HOGYAN kell azt megcsinálni?

3. elakadási pont, itt a Szakembert ajánljuk: KI fogja megcsinálni, felépíteni?


"Tele van a világ üzleti könyvekkel, szoftverekkel és tanácsadókkal - mit válasszak?"

  1. Válaszd ki, melyik szinten áll a céged, és azon belül mire van szükséged a fejlesztéshez!
  2. Minden szinten megmutatjuk a könnyen megvalósítható, ajánlott fejlesztéseket.
  3. Ne felejtsd el beírni: Ki ajánlotta ezt a terméket / szolgáltatást?
  4. Ha letöltesz/megvásárolsz egy Eszközt, írd le a véleményed - segítesz másoknak is!

Minden fejlettségi szinten más-más eszközt érdemes választani/ajánlani!


1. szint - TOTÁLIS zűrzavar az értékesítésben 1. szint - TOTÁLIS zűrzavar az értékesítésben
Teljes zűrzavar - amikor azt sem tudjuk, hogy áll az értékesítés, hiszen nincsenek pontos adatok, statisztikák, mérőszámok. Lépjen feljebb, segítünk!
2. Szint: Bizonytalan cég - Nagy vevők, kevés bevétel 2. Szint: Bizonytalan cég - Nagy vevők, kevés bevétel
2. Bizonytalan cég - Néhány nagy vevő van, vagy 20% alatti lezárási arány, kevés a bevétel, rossz, vagy rosszul fizető ügyfelektől szenved. Lépjen feljebb, segítünk!
3. szint - OLCSÓ értékesítés, mindenkinek eladunk 3. szint - OLCSÓ értékesítés, mindenkinek eladunk
Olcsó értékesítés - 80-100%-os lezárás, “mindenkinek eladunk”. Az értékesítő látszólag elsöprően sikeres, valójában túl olcsón szolgáltat. Lépjen feljebb, segítünk!
4. szint - Korrekt értékesítés, 20-30%os lezárási arány 4. szint - Korrekt értékesítés, 20-30%os lezárási arány
Korrekt értékesítés - 20-30% körüli lezárási arány. Ez egy közepes szintű termék/szolgáltatás értékesítésére, vagy egy korrekt értékesítőre jellemző.
5. szint - Ügyes értékesítés, 40-50%os lezárási arány 5. szint - Ügyes értékesítés, 40-50%os lezárási arány
50-60%-os lezárási arány - gratulálunk! Ez általában azt jelenti, hogy elég jó a termék, rendszerben működik az értékesítés, de a piac nem tekinti a céget szakértőnek. Innen könnyebb feljebb lépni!
6. szint - PROFI értékesítés, 60-70%os lezárási arány 6. szint - PROFI értékesítés, 60-70%os lezárási arány
Profi értékestés - Lezárási arány: 70-80%. Az ajánlat lezárási arány azt jelenti, hogy 100 ajánlatból 70-80 megrendelés születik, és ami fontosabb, 20-30%-át elutasítják, elsősorban az ár miatt. A kövekező lépés a szakmai tekintély emelése!
7. szint - Szakértő, képes elmozdulni az ár kérdésről 7. szint - Szakértő, képes elmozdulni az ár kérdésről
Szakértő - Képes kimozdítani az ügyfelet az árajánlat kérésről a szakmai kérdések és a magasabb igényszint felé. A fő kérdés a hatás többszörözés csapatépítéssel!
8. szint - Specialista, aki meghatározza, mi a probléma 8. szint - Specialista, aki meghatározza, mi a probléma
Specialista - Aki egy szűk szakterületen meghatározó szaktekintély. Nem szokott ajánlatot adni, őt kérik fel jól fizetett szaktanácsadóként a probléma meghatározásához. Lépjen feljebb!
9. szint - PIACVEZETŐ az lesz, akiről elhiszik a vevők, hogy az 9. szint - PIACVEZETŐ az lesz, akiről elhiszik a vevők, hogy az
Piacvezető - aki a legtöbb réspiacot elfogalja egy szakterületen, vagy egy földrajzi területen. Hová tud fejlődni egy Piacvezető?
10. szint - Abszolút Piacvezető - Franchise értékesítési rendszer 10. szint - Abszolút Piacvezető - Franchise értékesítési rendszer
Abszolút piacvezető / sikeres franchise - ahol már a partnerek is precízen kidolgozott rendszerben értékesítenek és fejlődnek. Egyszerűen csak: gratulálunk!
Rendezés:
Nézet:

Szeretnél egy vagy több ilyen Youtube videót, mint ezek?

5 db ilyen videót készítek 20.000 Ft + 0% ÁFA költséggel - csak aktív klubtagoknak!


Kérlek töltsd ki a Megrendelő űrlapot az oldal alján!

Gyakorlatias VERA / MiniCRM workshop értékesítőknek.

Hozod a laptop-od és mire hazamész, mindent értesz!

Dátum: 2018 december 5., szerda. Figyelem, a terem mérete miatt csak az első 24 regisztrációt tudjuk fogadni!

Program, tematika, napirend: 

  • Délelőtt kezdő szint: 10.00-13.00.-ig, alap szintű gyakorlás. Kapsz egy saját CRM hozzáférést és élesben gyakorolhatsz. Adatmezőről adatmezőre, több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudod rendszerben tartani az ügyfél követést. A nap végén megnézed a munkád a saját Értékesítői Riportok EXCEL táblázatodban.
     
  • 13.00-14.00-ig ebédidő. Az ebéd önköltséges, a Lurdy-ban széles a választék.
     
  • Délután haladó szint: 14.00-17.00.-ig, aktív MiniCRM felhasználóknak és VERA klubtagoknak. Itt már a saját rendszeredben dolgozol, és a haladó értékesítési és CRM technikákon dolgozunk. Több ügyfél típussal végig próbáljuk, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni és automatizmusokkal segíteni a munkád CRM-ben és ha kéred, elemezzük az Értékesítői Riportok EXCEL tábládat.

Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

Tisztelt Klubtagunk!

Ha fontos Önnek a jobb helyezés a Google keresőben, akkor
hirdessen nálunk, mert összesen több, mint 20.000 ipari céges látogatónk van egy évben
ipari jellegű StartLap-os honlapjainkon!


SEO (keresőoptimalizálás) szempontból fontos, hogy minél régebbi, és témában kapcsolódó oldalakra kerüljön fel az Ön weboldalának címe.

Összesen 16 üzleti témájú Startlapos oldalt kezelünk, amelyek kifejezetten ipari jellegű gyártó, kereskedelmi és szolgáltató cégek részére épültek. Ezekre érdemes Önnek felkerülnie. Az ajánlatom:

  •  0 Ft - egy linket ingyen megjelenítünk, ha az Ön tevékenysége kapcsolódik az oldal tematikájához

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


49.000 Ft + 0% ÁFA egy 2 órás konzultáció díja, Budapesten személyesen, vagy Skype-on, amelyben bemutatom egy kész MiniCRM rendszer működését, és megtervezzük, hogy Önnek milyen folyamatokra és automatizmusokra lehet szüksége.



Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert ezen területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb értékesítési kérdéseinkre. 

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában is

Kinek ajánljuk? 

  • Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni, kiemelten ha ezt MiniCRM-ben tenné
  • Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. szinten

Ne vegye meg, ha

  • nem akar rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a videókat és elkezd dolgozni
  • az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.