Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Iroda és szervezetfejlesztés


Ismerős ez az íróasztal?  

Ismerős ez az íróasztal?

Itt az alapoktól megtalálja a cégszervezéshez szükséges Eszközöket! Erősségünk, hogy segíteni tudunk kilépni a zűrzavarból, kész eszközökkel és képzéssel.

Hogyan egyél meg egy elefántot? Falatonként!

Felbontottuk cég fejlesztését emészthető témákra, konkrét problémákra megvalósítható feladatokra, információs termékekkel. 


Rendezés:
Nézet:

Cégeknek segítek, hogy az informatika (IT) világában megtalálják az ideális szolgáltató partnert.


Küldetésem, hogy minden magyar vállalkozásnak legyen reszponzív (mobil-barát) weboldala és hozzá kapcsolt ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftvere, ami szintén használható mobiltelefonon is!


Én vagyok az a 
Moderátor, aki végig elkísérlek az IT fejlesztések ingoványában, vagy csak összehozlak VERÁ-val ha arra van szükséged. Találkozhatsz velem az Értékesítési Rendszer Építő Workshop-on is személyesen.

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Irodai asszisztensi munkaköri leírás, szerkeszthető formában is

Kinek ajánljuk? 

  • Aki a papírmunkához munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni
  • Kiemelten ajánljuk a 1., - 2., - 3., szinten

Ne vegye meg, ha

  • nem akar rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség irodai munkatársra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új irodai aszsisztens munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását és elkezd dolgozni
  • az értékesítők és a cégvezető 20-30%-kal hatékonyabb lehet, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól