Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Juhász Attila, Rendszer Építő

Az Ipari Fórum alapítója és vezető tanácsadója vagyok. 

Ipari munkaruha gyártással és védőeszközök nagykereskedelmével foglalkoztam sok évig. Amikor rátaláltam a MiniCRM-re, akkor egy kész eszközt kaptam, amivel kihozhattam a cégemet a kisvállalkozásokra jellemző teljes káoszból. Édesapám nyugdíjazása után két évig voltam a MiniCRM vezető tanácsadója, és most az egyetlen ipari cégekre szakosodott, szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok. 

A siker titka, hogy a CRM bevezetésekor már VOLT RENDSZEREM. Egyszerű, fapados, papír alapú - de egyértelműen folyamat alapú működésünk volt, és ez fejlesztettük profi értékesítési szintre, 70%-os lezárási aránnyal, előre utalásos ügyfelekkel pár év alatt.

A küldetésem, hogy Ön ezt az utat gyorsabban járja be. 

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

Rendezés:
Nézet:

Hogyan szerkeszthetőek az adatlapon a céges adatok és a címkék?


Mire jók a címkék? 

1. Gyors üzenet minden munkatársnak, pl: csak kp!

2. Alkalmi események megjegyzésére, pl: kupon 15.000 Ft - a kupon beváltása után le lehet venni a címkét!

3. Alkalmi eseményre szűrés, a szűrésben címkét is lehet változóként használni (info a videóban!)



Van még kérdésed? Tedd fel az ügyfélszolgálatunknak!

 

Glass4You Kft - Egyedi építészeti üvegtermékek az Ön otthonában! 

A Glass4You Kft. a MiniCRM rendszerben értékesít. - Beépítő és viszonteladó partnereket keresünk országszerte!

Jelentkezzen most!

Moderator© Értékesítési Rendszer alapítója és MiniCRM tanácsadója vagyok. 

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, rendszert építeni.


Ipari munkaruha gyártással és védőeszközök nagykereskedelmével foglalkoztam édesapám nyugdíjazásáig. A CRM bevezetéssel kihoztam a családi cégünket a kisvállalkozásokra jellemző teljes káoszból.
Ezután két évig voltam a MiniCRM Zrt. vezető tanácsadója, én vagyok a legtapasztaltabb hivatásos MiniCRM tanácsadó.


A siker titka, hogy a CRM bevezetésekor már VOLT RENDSZEREM. Egyszerű, fapados, papír alapú - de egyértelműen folyamat alapú működésünk volt, és ez fejlesztettük profi értékesítési szintre, 70%-os lezárási aránnyal, és egy piacvezető üzleti modellel.

A konzultációs díjam: 49.000 Ft + 0% ÁFA, Budapesten a Lurdy Házban személyesen, vagy Skype-on, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan szervezzük a megrendelést?

  1. A rendszerem küld egy 49.000 Ft-os díjbekérőt.
  2. Ha elutaltad, az asszisztensem egyeztet veled időpontot.
  3. E-mailben egyeztetjük a kérdéseket, csak előkészített konzultációt kezdhetünk el.
  4. Megtartjuk a konzultációt. Ha elégedetlen vagy, akkor visszautalom az árát.
  5. Kapsz egy írásos összefoglalót és Skype-on fel is veheted a beszélgetést.

Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

Tisztelt Klubtagunk!

Ha fontos Önnek a jobb helyezés a Google keresőben, akkor
hirdessen nálunk, mert összesen több, mint 20.000 ipari céges látogatónk van egy évben
ipari jellegű StartLap-os honlapjainkon!


SEO (keresőoptimalizálás) szempontból fontos, hogy minél régebbi, és témában kapcsolódó oldalakra kerüljön fel az Ön weboldalának címe.

Összesen 16 üzleti témájú Startlapos oldalt kezelünk, amelyek kifejezetten ipari jellegű gyártó, kereskedelmi és szolgáltató cégek részére épültek. Ezekre érdemes Önnek felkerülnie. Az ajánlatom:

  •  0 Ft - egy linket ingyen megjelenítünk, ha az Ön tevékenysége kapcsolódik az oldal tematikájához