Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü
Itt jársz most: Kezdőlap >

Keresés

Keresés

Keresési feltételek

A keresési feltétellel megegyező cikkek

Rendezés:
Nézet:

Rendelés automatizálás 4-szeres bevételnövekedéssel?
Igen!


Ez tényleg lehetséges!

Sőt, még a honlapodhoz sem kell hozzányúlni!

Hogyan?

A SalesForm szoftverrel, mely programozói tudás nélkül használható, beépíthető bármilyen weboldalba, összesen csak egy Rendelési gombot kell kitenned a honlapodra!

Ezzel az egy kis gombbal "kinyílik a világ" , ugyanis egy komplett, több lépcső értékesítési stratégiát indít be, mellyel automatizálhatod rendeléseidet kosár funkció nélkül!



Próbáld ki! 3900 Ft /hó
Ezt az ajánlatot sehol máshol nem kapod meg. A Moderátor RendszerÉpítő csapata segíteni akar neked.

Ugyanis ezen az oldalon 3900 Ft (bruttó) összegért megkapod 30 napra a SalesForm összes funkcióját. A 30 nap után pedig annyit fizetsz, amennyit használsz. Csak a bekapcsolva hagyott funkciók után fizetsz.

30 napig kipróbálhatod az összes funkciónkat. 
Ennek a csomagnak az ára 16 900 Ft lenne, így 13 000 Ft-ot spórolsz.

 


És külön kérheted a teljes beállítást is.
Ezért cserébe azonnal fizethetnek neked a vevőid bankkártyával és a sikeres fizetésekről automatikusan kapnak számlát a szamlazz.hu vagy a billingo.hu rendszertől. Amennyiben sikertelen a rendelés, akkor felveheted automatikusan e-mailben vagy telefonon a kapcsolatot a rendelővel, hogy megtudd mi kellene, hogy befejezze a fizetést.

A rendelési form egy gyors és kényelmes megoldás, hogy megnöveld a céged forgalmát új munkatárs felvétele nélkül.

A különleges ajánlat során 1 hónapig minden funkciót megkapsz. Az előfizetésem menüpontban pedig ki tudod kapcsolni azt a funkciót, amir nem használsz, így csak azért fizetsz, amit használsz.

Összefoglalva:
Korlátlan termék / Bankkártyás fizetés / BUMP (egyszeri upsell) ajánlat / Automata számlázás / Folyamatos fejlesztés / Telefonos, online és e-mailes ügyfélszolgálat / 1 kattintásos fizetés / Ismétlődő fizetés / Sok ezer integráció:: Zapier & Integromat modul / Hírlevél összekötés / Menedzselt utalás / Logisztikai modul  (fullfilment)  / Automata utánvét / Kupon kódok támogatása / Összekötés egyedi rendszerrel / MiniCRM integráció

Van ennél jobb módja a céged fejlesztésének?
Mindezt 13 900 Ft kedvezménnyel kapod meg most.

Bizonytalan vagy a bankkártyás fizetésben? Akkor ezt olvasd el
 
Biztonságos  a bankkártyás fizetés?
A bankkártyás fizetés biztonságos. A bankkártya adataidat nem ismerjük, és nem is tároljuk. A fizetéskor megadott bankkártya adataid egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan kerülnek továbbításra a bankfióknak. A fizetés az OTP SimplePay felületén történik, így garantáltan megbízható.


Kezdd el MOST! 



Háromféle email küldés van a MiniCRM-ben:
 

  1. Kézi, egyedi email küldés, ahogy bármelyik másik levelezőből - csak itt sablonokból dolgozhatsz. Ezt minden munkatárs használhatja. Csak kattints az adatlapon az email címre és kiküldhetsz egy sablont!
     
  2. Tömeges email küldés, hírlevél - ezt csak a Menedzser jogosultságtól felfelé lehet elindítani.
     
  3. Automatikus email küldés szituációra - amikor előre beállított helyzethez előre meghatározott e-mail sablonok mennek, az értékesítő, vagy másik munkatárs nevében.
    Példa:
    1. Regisztráció után automatikus visszaigazolás
    2. Árajánlat követő automatizmusok
    3. Emlékeztető, pl szerződést elfogadtató automatizmusok
    4. Fizetési emlékeztetők, stb.  
       

Hírlevél kiküldéshez check lista: 
 
1. Sablon kész? + tesztelés!!!!!! (tesztelés: grafikai formátum, képek és linkek működnek-e?)
2. Szűrést ellenőrizd: azok jelennek meg, akit szeretnél? + lista mérete alapján is ellenőrizhetsz
3. Sablon kiválasztás - ezért fontos, hogy jól, egyértelműen nevezd el a levelet! 
4. Címzett - alapban az ELSŐ felhasználónak megy (kiemelt kapcsolattartó) vagy mindenkinek, ha azt választod (pl karácsony)
5. Feladó választás - erre figyelj, mert neki mennek a visszapattanó levelek és válaszok!
6. Időzítés - előre is tervezhetsz! A tervezett levelekről érdemes Belső projekt jegyzetet vezetni, jövő hétfőn már te magad sem fogsz emlékezni, hogy mit mikorra időzítettél!
Ez így oké? 

Ez Bencze Attila videója a kézi email küldésről, amiben még részletesebben magyaráz:

Ne csak EGY ajánlatot küldj ki, hanem legalább KETTŐT! (Lehetőleg egy kattintással)


Ez azért fontos, hogy lehetőleg ne azon gondolkodjon, hogy IGEN / NEM, hanem azon, hogy SIMA ajánlat legyen / vagy VIP ajánlat?

  • Figyelem! A videóban feltételezzük, hogy az Adminisztrátor már beállította, illetve hogy a VERA rendszerben is elkészítetted a saját A / B sablonod.


Ezzel a témával sokat foglalkozunk a Rendszer Építő workshop-on, illetve egyedi folyamatokat is ott tudunk tervezni együtt.