Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Időnyerő workshop (kvalifikáció, minősítés)

Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

Kvalifikációs (fontossági sorrend) workshop legközelebb 2022 januárban lesz!


A workshop-ok a RendszerÉpítő klubtagság része. Az első ingyenes.

Fő téma:

  • IDŐNYERŐ Kvalifikáció.
    Képzeld, a munkatársaid azt hiszik, hogy MINDENKINEK el kell adni, mindenkit ki kell szolgálni.

    Vagy nem?
    Fontossági sorrend, minősítés, ideális ügyfél meghatározása.
  • Csináljunk több IDŐT!

Mi ez?

  • Időnyerő - kvalifikáció (fontossági sorrend) workshop,
    • ha szeretnéd lecserélni a problémás vevőidet, szuper jó fej, lojális ügyfelekre.
       
  • Technikailag az ügyfelek (és még 8 terület) minősítéséről, fontossági sorrendről beszélünk. 

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a cégedből.
  • Neked, ha szakértő vagy, de nem tudod megvédeni az áraidat az agresszív árversenyzőktől.
  • Kiemelten akkor, ha már hallottál a minősítésről, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy
    nincs aki megvalósítsa amit kigondolsz.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.
  • Ja, és lesz tisztább kommunikációs üzeneted!

Ajándék a megrendelésed mellé:

  • A workshop-on ajándékba kapod az 52 lépéses Értékesítési Rendszer Ellenőrző lista c. könyvemet, nyomtatott formában.

Várlak barátsággal: Juhász Attila, RendszerÉpítő

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Hogyan legyen több időd?


A kvalifikáció (csoportosítás) célja, hogy felkészítsük a céged a KORLÁTLAN növekedésre, és teljesen más szintre emeljük az üzleti céljaid.

Az értékesítés legfontosabb alaptétele: Nincs probléma, nincs (JÓ) üzlet


Ezért az értékesítés első és legfontosabb lépése a szegmentálás, (csoportosítás) minimálisan:

  • Nem célcsoport - Nincs olyan probléma, amit nagy hatékonysággal és számunkra is gazdaságosan meg tudunk oldani. Kis értékű, vagy csekély valószínűségű az üzletkötés. A cél, hogy az értékesítő személyes idejét ez a csoport ne rabolja, jöjjön be az üzletbe, vagy webáruházban rendeljen, vagy udvariasan utasítsuk el.
  • Célcsoport - Ők a tipikus vevők, akikkel nincs is különösebb probléma. Könnyű felismerni, belőlük élünk, ilyen a legtöbb tényleges régi vásárlónk.
  • VIP ügyfelek - minden cégnek van kiemelt ügyfele, vagy a forgalom alapján, esetleg referencia ügyfél, vagy szakmai partner (például tervező, aki betervezi a termékünket). Ha nincs, akkor gondolkodjunk, hogyan szerezhetünk

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!
DANUBIUS play