Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Help - Termék kép alatti űrlap


Az űrlap kitöltésével feliratkozol a Moderator.hu ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles


MiniCRM Ügyfélszolgálati modul beállítása és használata

Ár:
0 Ft + ÁFA ( 0 Ft )

HELP - Ügyfélszolgálati modul admin jegyzet

Elméleti feltételek az Ügyfélszolgálati modulhoz:

  1. Legyen felelős Ügyfélszolgálatos munkatárs

  2. Legyen írott szakmai kérdések - válaszok jegyzet a gyakori kérdésekre

  3. A vezetők is használják a MiniCRM-et (különben nem küldhető nekik info)

Videó a MiniCRM Ügyfélszolgálati modul használatáról:

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!


Így építsd fel a MiniCRM Ügyfélszolgálati modulját:
  1. Hozd létre az Ügyfélszolgálat típusú modult és végezd el az admin beállításokat. 

    1. Hová kerüljön? Sorrend

    2. Küldő email címe, neve + aláírása (ügyfélszolgálat) + sms küldés

    3. Email stat mérés (pipa) 

    4. Teendők típusa, ha nem fellel meg az alap
       


Így használd a modult:

  1. Hogyan jöhet be üzenet / hogyan jön létre az adatlap?

    1. Telefon/személyes - kézzel hozzuk létre az adatlapot és beállítjuk az adatmezőket. 

    2. E-mail - bejövő email feldolgozóval automatikusan létrejön az adatlap. 

    3. Űrlapon - automatikusan létrejön az adatlap. Ha több űrlap is van, akkor a rejtett mezőkben a részleteket is ki lehet tölteni.
       

  2. Mit csinálunk a bejelentéssel / adatlappal? 

    1. E-mail sablont küldünk a kérdésre válaszul (ideális helyzet)

    2. Telefonon felhívjuk és válaszolunk/kezeljük + Teendőben rögzítjük.

    3. Ha nem tudjuk kezelni, akkor semleges sablon választ küldünk + továbbítjuk a teendőt a kérdés típusa alapján a felelős vezetőnek (ehhez szükséges legalább alapszintű szervezeti felépítés, minimálisan a fő felelősségi körökkel).
       

  3. Hogyan zárjuk le az adatlapot (a státuszát)?

    1. Sablonból kattint az ügyfél + automatikusan lezárja az adatlapot.

    2. Kézzel lezárjuk (email + telefonos kezelés után)

    3. Sehogy - ha továbbítottuk, akkor még nem lehet lezárni. Így látjuk, hogy még nyitva van és kezelni kell.
       

  4. Elégedettség mérő automatizmus menjen minden bejelentés után?

    1. Vagy pl csak a “hiba” típusú bejelentésre menjen ki?
       


Így használja a vezető a riportokat:

  1. HELP modul statisztikák

    1. Hány db bejelentés van? (A munkakör terhelése látszik ebből)

    2. Milyen gyorsan válaszolunk (A munkakör mennyire aktív?)

    3. Mennyi idő alatt zárjuk? (Kérdés-válasz könyvtár mennyire használható?)

    4. Elégedettség aránya? (A teljes cég színvonalát elég jól mutatja)

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.

Lelkesen várjuk a véleményeket!



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő