Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

RendszerÉpítő leszek!


Az űrlap kitöltésével feliratkozol Juhász Attila (moderator.hu, rendszerepito.hu, ipariforum.hu, termeképiramis.hu, iparikuponfuzet.hu) ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles


Hatékony munkaerő toborzás

Ár:
190.000 Ft + ÁFA ( 241.300 Ft )
Szerző: Langmár Zsuzsanna

Hatékony munkaerő toborzás


Szakértőktől szakértőket!

Új munkaerőt keresel?
Bővítenéd a cégedet, vállalkozásodat?
Egymás után interjúztatod, teszteled az állásjelentkezőket, mégsem találod meg az IGAZI munkatársakat?

Milyen egy munkaerő toborzási kampány?
♦ Fárasztó és macerás
♦ Hosszadalmas és időigényes
♦ Dilemmákkal és idegeskedéssel teli
(pl.: Biztosan a megfelelő kérdéseket teszed fel az interjú során?)

Ha nem az első toborzási kampányod előtt állsz, nyilván ismerősek a következő mondatok, melyek általában a tengernyi felvételi elbeszélgetés utána hangzanak el:
"Hívjuk be őt egy próbanapra.
Nézzük meg, hogyan dolgozik, aztán majd lesz valami."


Mindenképpen a "majd lesz valami"-ben szeretnél bízni?

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!

Mit szólnál hozzá, ha azt mondanám:
Megkíméljük neked ezt a fáradságos utat és előszűrjük a szakembereket!

Hogyan?
To
borzási csomagunk számos lehetőséget rejt magában:

  • az álláshirdetés aloldalának szövegezése: 120.000 Ft+ÁFA
  • az álláslehetőség meghirdetése Facebookon: 70.000 Ft+ÁFA
  • egy havi Facebook poszt: 40.000 Ft+ÁFA
  • szövegírás, posztok összesen: 190.000 Ft+ÁFA
  • +CRM szoftveres kiválasztási kampány 2 hónapra: 147.000 Ft+ÁFA
  • +a hirdetések technikai költséges a Facebooknak.

A felsorolást olvasva biztosan benned is felmerül a következő kérdés:

Mit takarhat az, hogy CRM kiválasztási kampány 2 hónapra?

Van egy nagyszerű szoftveres kiválasztási folyamatunk, mely alapján speciálisan előválogatjuk számodra a jó munkaerőt.
A legutóbbi kampányunkban több mint, 160 jelölt vett részt egy 3 lépcsős interaktív folyamatban, melynek végén egy tesztfeladat volt.
Személyes konzultációt már csak azokkal a jelöltekkel kezdtünk, akik a teljes folyamatot elvégezték.
Ugye mennyivel időtakarékosabban hangzik ez a megoldás?
Elősegítené a hatékonyabb munkaerő-keresést?

Azonban sarkalatos része a folyamatnak az is, hogy az álláskeresők számára vonzóvá tegyük a céget és részletes tájékoztatást nyújtsunk a jövendőbeli munka elvárásairól és előnyeiről, ezzel is elősegítve a gyorsabb kiválasztási folyamatot.

Felkutassuk számodra a potenciális jövőbeli kollégákat, alkalmazottakat?

állásinterjú


Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!