Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

RendszerÉpítő leszek!


Az űrlap kitöltésével feliratkozol Juhász Attila (moderator.hu, rendszerepito.hu, ipariforum.hu, termeképiramis.hu, iparikuponfuzet.hu) ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles


Értékesítési vezető a cégedben

Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

Szeretnél egy Értékesítési Vezetőt az ipari / B2B cégedben? 


Ez Juhász Attila személyes szolgáltatása.

  • Profi értékesítési vezetőként beáll a cégedbe,
  • feltérképezi, ha szükséges újratervezi és összehangolja a marketing és értékesítési eszközöket
  • és magasabb szintre emeli az értékesítést a cégedben. 

A projekt része a CRM rendszer bevezetése / újratervezése / fejlesztése és az értékesítők technikai és kommunikációs képzése is. 

  • Nem egyedül érkezem, a projekt költség keretében kiképzett telemarketinges és CRM tanácsadó, HR-es munkatársat viszek magammal a felmérésekhez. 
     
  • Költsége: 12 hónap x 790.000 Ft + ÁFA / hó költségtérítés + sikerdíj + fejlesztési költségkeret. 
     

A program munkaterve

  • Első három hónap célja a marketing rendszer feltérképezése, az adatbázis és CRM rendszer fejlesztése, közben marketing és értékesítési felmérések, piackutatás. A negyedév végére lesz egy valós ügyfél igényeken alapuló fejlesztési tervünk és egy precíz CRM rendszerünk, kvalifikáció alapú értékesítési stratégiával. A cégvezetés háttér feladata az adat-, és információ szolgáltatás, minimálisan egy szakértői jegyzet / videó elkészítése. 
     
  • A második negyedévben elkezdjük a támadó marketing és értékesítési kampányokat, kis költségvetéssel, tesztelési céllal. Szoros együttműködésben a marketing kivitelezővel és az értékesítőkkel. A második negyedév célja a sikeresre tesztelt támadó értékesítési stratégia. A cégvezetés háttér feladata felkészíteni a Termelést a szolgáltatásra. 
     
  • A harmadik negyedévben növeljük a kiáramlásokat (marketing költést), hiszen mostanra sikeresre tesztelt marketing és értékesítési stratégiánk van és elkezdjük a toborzási kampányokat, hogy a cég tudja kezelni a növekedést. A cégvezetés háttér feladata a toborzó kampány indítása, hogy a szervezet képes legyen kezelni a növekedést. 
     
  • A negyedik negyedévben a marketing és értékesítési rendszer finomhangolása történik, illetve elkészül a CRM rendszer dokumentáció. Elkészítjük a munkaköri leírásokat és posztra helyezzük az új Értékesítőket és Értékesítési Vezetőt. 


Kapcsolatfelvétel Juhász Attilával: 


Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!