Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

Az Értékesítés 10 szintje


Az Értékesítési Vezető felelős a bevételért. Itt találsz segítséget.

Az "Értékesítés" alá sorolunk minden olyan tevékenységet, amelynek a célja a TÖBB BEVÉTEL elérése, technikailag mindent, ami PR (jó hírnév), marketing és értékesítés régi és új vevőknek.

A TÉL KÖZELEG. Milyen szinten áll az értékesítési rendszered?


1. szint - TOTÁLIS zűrzavar az értékesítésben 1. szint - TOTÁLIS zűrzavar az értékesítésben
Teljes zűrzavar - nincsenek pontos adatok, statisztikák, mérőszámok. Lépj feljebb, segítünk!
2. Szint: Bizonytalan cég - Nagy vevők, kevés bevétel 2. Szint: Bizonytalan cég - Nagy vevők, kevés bevétel
2. Bizonytalan cég - Néhány nagy vevő van, vagy 20% alatti lezárási arány, kevés a bevétel, rossz, vagy rosszul fizető ügyfelektől szenved. Lépj feljebb, segítünk!
3. szint - OLCSÓ ÁRAS ELADÁS, mindenkinek eladunk 3. szint - OLCSÓ ÁRAS ELADÁS, mindenkinek eladunk
Olcsó ÁRAS értékesítés - 80-100%-os lezárás, “mindenkinek eladunk”. Az értékesítő látszólag elsöprően sikeres, valójában túl olcsón szolgáltat.
4. szint - Korrekt értékesítés, 10-30%os lezárási arány 4. szint - Korrekt értékesítés, 10-30%os lezárási arány
Korrekt értékesítés - 10-30% körüli lezárási arány. Ez egy közepes szintű termék/szolgáltatás értékesítésére, vagy egy korrekt értékesítőre jellemző.
5. szint - Ügyes értékesítés, 30-50%os lezárási arány 5. szint - Ügyes értékesítés, 30-50%os lezárási arány
30-50%-os lezárási arány - gratulálunk! Ez általában azt jelenti, hogy elég jó a termék, rendszerben működik az értékesítés, de a piac nem tekinti a céget szakértőnek. Innen könnyebb feljebb lépni!
6. szint - PROFI értékesítés, 50-70%os lezárási arány 6. szint - PROFI értékesítés, 50-70%os lezárási arány
Profi értékestés - Lezárási arány: 50-70%. Az ajánlat lezárási arány azt jelenti, hogy 100 ajánlatból 50-70 megrendelés születik, és ami fontosabb, kb. 30%-át elutasítják, elsősorban az ár miatt. A kövekező lépés a szakmai tekintély emelése!
7. szint - Szakértő, képes elmozdulni az ár kérdésről 7. szint - Szakértő, képes elmozdulni az ár kérdésről
Szakértő - Képes kimozdítani az ügyfelet az árajánlat kérésről a szakmai kérdések és a magasabb igényszint felé. A fő kérdés a hatás többszörözés csapatépítéssel!
8. szint - Specialista, aki meghatározza, mi a probléma 8. szint - Specialista, aki meghatározza, mi a probléma
Specialista - Aki egy szűk szakterületen meghatározó szaktekintély. Nem szokott ajánlatot adni, őt kérik fel jól fizetett szaktanácsadóként a probléma meghatározásához. Lépj feljebb!
9. szint - PIACVEZETŐ az lesz, akiről elhiszik a vevők, hogy az 9. szint - PIACVEZETŐ az lesz, akiről elhiszik a vevők, hogy az
Piacvezető - aki a legtöbb réspiacot elfogalja egy szakterületen, vagy egy földrajzi területen. Hová tud fejlődni egy Piacvezető?
10. szint - Abszolút Piacvezető - Franchise értékesítési rendszer 10. szint - Abszolút Piacvezető - Franchise értékesítési rendszer
Abszolút piacvezető / sikeres franchise - ahol már a partnerek is precízen kidolgozott rendszerben értékesítenek és fejlődnek. Egyszerűen csak: gratulálunk!
Rendezés:
Nézet:

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
  • Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
 


Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.



Hogyan aktiváljuk a marketing listát és gyűjtsünk adatokat emailből? 


- Hogyan derítsük ki automatikusan, hogy melyik régi vevőnk akar éppen vásárolni? 

- Hogyan fogadtassuk el automatikusan a "szabályzatot", vagy pl egy kreatív tervet?

A megoldás a "Kattintós e-mailek". Nézd meg, hogyan működik! Ha klubtag vagy, díjmentesen igényelhetsz egy sablont, akár a VERA, akár a saját MiniCRM rendszeredben. 


Ha nem boldogulsz vele, vagy komolyabb aktiválási kampányt szeretnél,
akkor kérj CRM konzultációt! »»»»»



Itt a MiniCRM saját videója:


Ez pedig Péri Györgyi RendszerÉpítő saját videója a kivitelezésről: 



Ha a marketinged már rendben, a következő szint a HATALMAS KIÁRAMLÁS, hírverés, MÉDIA megjelenés. 


Szeretnél SZAKÉRTŐKÉNT megjelenni a médiában?
Több újságban, média felületen, rádióban is?

NEM HIRDETÉSSEL, hanem szakmai alapon! Ez a PR cikk.

Igazi médiasztárrá válhatsz most a Langmár Kommunikációval.


Az ötlet forrása onnan jött, hogy az egyik ügyfelünk hirdetni akart és 3 médiától kért árajánlatot. Egy cikk megjelenítése 300.000 Ft, 250.000 Ft, 125.000 Ft -ba került volna.

Az ár korrekt: mindegyik híroldal jól felépített tartalommal bír, hosszú évek óta a piacon vannak, és jó áron kínálják ezeket a megjelenéseket, azaz nem olyan példákat ragadtam ki, ahol a lehúzás a legfontosabb.

Gyorsan kiderült, hogy van jobb ötletünk.


PR / média ügynökségként...

Garantáljuk, hogy

- Legalább 25 szakértői megjelenést kapsz (nem hirdetést!!!!)

- és/vagy olyan nagy neveknél, mint a Karc FM / ORIGO, vagy a Bors Extra.

 


Hogy is néz ki ez az egész?

  • Alapos interjút készítünk veled / szakembereddel. 
     
  • Kiemeljük, mi az erősséged, ami MÉDIA KÉPES, és ami neked széles körben népszerűséget ad a márkanevednek. 
     
  • Megírjuk a "média kompatibilis" cikkedet, amit kiküldés előtt szakmai szempontból ellenőrizhetsz. 
     
  • Elterjesztjük a kapcsolati körünkben, ha szerencsénk van, még linkkel együtt is lehozzák. 
     
  • Addig írjuk át / toljuk / dolgozunk a PR projekteden, amíg el nem érjük a célt, amit közösen kitűztünk. 

Mit ad számodra egy médiamegjelenés? 

A cégedbe vetett bizalom növekszik a nagyobb ismertséggel.

Ezzel párhuzamosan növekszik a szerzett média - az ajánlók - száma is. A bizalomnövekedéssel növekszik a forgalom, és nem fog fájni a fejed az év végi számok miatt.

A PR-szolgáltatásunk jó pár ügyfelünknek sikersztorit hozott.

 

Ilyen például Bacsa Hédi Lélekfogadója, amely 16 médiamegjelenéssel büszkélkedhet, köztük a Glamour online felületén történő megjelenéssel. De ott a Tökéletes randi története is, ami PR-cikkünknek köszönhetően 24 óra alatt 20 felületen jelent meg, többek között a blikk.hu oldalon is, ahol egy megjelenésnek 650.000 Ft a listaára...

 

Erről kár lenne lemaradni...
 

Ha a céged jó hírnevét szeretnéd szétkürtölni a nagyvilágba, mindezt potom áron, akkor töltsd ki az űrlapot, és használd ki ezt a nem mindennapi ajánlatot! Elküldjük neked a díjbekérőt az előlegről, és az utalás beérkezését követően felkeresünk, hogy egyeztessük az interjúidőpontot.


Beszéljük meg?
Üzenj, kérj ajánlatot, ez még semmire sem kötelez!


Szuper kiscsoportos tréning helyszínt, vagy tárgyalót keresel?

A XVIII. kerületben találod A Másik Hely nevű, professzionális tréning és tárgyaló helyiséget.

Csendes, nyugodt környezet, ingyenes parkolás, erős wifi, projektor, kulturált környezet és kávéfőző vár - és egy szimpatikus, megbízható tulajdonos.

Mi itt tartjuk a Hétfői Rendszer Építő Workshop-ot: www.moderator.hu/hetfoi_workshop

Ahogy a képeken is látod, van 20-25 fős tréning terem és kisebb szobák tárgyalni és mentor, vagy coach foglalkozásokat szolgáltatni.

Kattints ide és tájékozódj! https://a-hely.com

Sőt, itt egyből időpontot is foglalhatsz! https://ahely2.skedda.com/booking

Cím: Budapest, XVIII. kerület, Szent Lőrinc sétány 6.

Így találsz oda:

És így tudsz parkolni:


VERA.CRM értékesítés automatizálási rendszer 1-3 fő részére



Ha elméletileg már tudod, hogy mit kellene csinálnod, de kellene az ESZKÖZ az automatizáláshoz, akkor a VERA.CRM egy teljes funkciókkal működő MiniCRM szoftver 1-3 fős kisvállalkozásoknak.

Fontos! KIZÁRÓLAG RendszerÉpítő tagsággal elérhető!
https://moderator.hu/mentorprogram
 



Eljött a megvalósítás ideje, vagy még csak tervezgetsz?

Mennyibe kerül az értékesítés automatizálás?

   

VERA.CRM 

értékesítés
automatizálás

Tagság: 75.000 Ft + ÁFA / hó

vagy 12 x 49.000 (588.000) Ft + ÁFA / év

Plusz technikai felhasználók:

25.000. Ft + ÁFA / hó / fő

(saját) MiniCRM

VIP bevezetés

+ fejlesztés

290.000 Ft + ÁFA / hónap

MiniCRM technikai költsége

kb. 20-25.000 Ft + ÁFA / hó

   

Mit tartalmaz a projekt díj?

Olvass tovább!



Mire jó a MiniCRM? Üzleti megoldások, működő példák, online bemutató


Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás,

illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, ügyfél élmény erősítés,

projekt / megrendelés / kivitelezési kommunikáció rendszerezése.


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor adok hozzá 30 perces Skype/Zoom konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok, saját értékesítési és céges rendszer fejlesztési tematikával. 


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek részére kiemelten ajánlott CRM rendszer, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?