Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Marketing eszközök, szoftverek


Marketing eszközök, adatbázis építés, kapcsolati tőke


Rendezés:
Nézet:

Ipari Kupon Füzet? - Automata Jutalékmentes Ajánlói Rendszer

A résztvevők felajánlanak egy 25-50e Ft értékű belépő termék szolgáltatást, amikből mi összeállítjuk a kuponfüzetet.

 

Ezt minden partner a saját marketing / CRM rendszerében, automatizáltan használja fel, és a kuponok a partnerek felé tereli az ideális ügyfél jelölteket. 

 

Technikailag felépítünk  partnerek CRM rendszerében egy olyan kupon füzetet, amit a normál értékesítési folyamatban is fel tudnak használni, pl. az ajánlat erősebb lesz, mert ha elfogadja, akkor X Ft értékű ipari kuponfüzetet kap plusz ajándékként, amit fel tud használni a fejlesztésekben, felújításokban.

 

Van külön ipari cégeknek és lakosságnak szóló kupon füzet.

Aktív RendszerÉpítő klub tagoknak jutalék mentes.

Képzeld el, hogy téged kiegészítő (nem versenytárs) ipari cégek nagy erővel, folyamatosan - és ingyen - reklámozzák a terméked / a viszonteladói ajánlatod!

Képzeld el, hogy az ajánlatod mellé 1M Ft értékű plusz üzleti ajándékot tudsz adni!
Az ajánlatod így lesz igazán egyedi és ellenállhatatlan!

Erre való az Ipari Kupon Füzet. Csatlakozz most, 2023 januártól indulunk!


Hogyan működik?

  1. A RendszerÉpítő klubban meghatározzuk az ideális ügyfeled
  2. Készítesz neki egy ZSENIÁLIS ajánlatot
  3. A ZSENIÁLIS ajánlathoz kitalálsz egy kupont
  4. Ezt a kupont betesszük az Ipari Kupon Füzetbe
  5. A Kupon Füzetet minden lehetséges módon terjesztjük, te is, mi is.

Kinek ajánljuk az Ipari Kupon Füzet részvételt?

  • Aki országosan szeretne ügyfeleket, és
  • van értékesítési rendszere, tudja mérni az eredményeket.

Mennyibe fog kerülni?

  • Ez RendszerÉpítő klub ipari tagjainak saját PartnerProgramja, nincs külön díja
    (a klubtagság díja 49.000 Ft + ÁFA / hónap).
  • Tanácsadói, grafikai és nyomdai költség felmerülhet (ha ki is nyomtatjuk).
  • A terjesztés a te költséged, ez alap elvárás a programban.
  • A program akkor indul, ha van 20 szuper ajánlatunk és partnerünk. 

A Kupon Füzet aktuális értéke:

... feltöltés alatt!


Tervezzünk tovább a Rendszer Építő workshop-on!

A program előkészítés alatt áll, kérlek regisztrálj, ha érdekel!

Nincs semmi kötelezettséged, de érdemes jelentkezni, mert januártól élesben indulunk!


Az sms küldés a SPAM / Promóciós mappa egyik kezelési módja!

A MiniCRM beépített sms küldési szolgáltatással rendelkezik.

1. Az sms küldés bruttó 18 Ft / db.
 
2. Nem igényel semmilyen külön telepítést, ha használod, utólag leszámlázzák, darab elszámolással. 
 
3. Alapban nincs aktiválva, két perc alatt be lehet aktiválni egy telefonszámot (Felhasználónál és külön a Termékbeállításnál is)
 
4. Fontos: technológiai okból NEM a küldő számát látja az ügyfél, hanem egy szolgáltatói technikai számot, ezt a szövegben kezelni kell (Ez legyen benne: Ne erre válaszolj, hanem ide....)
 
5. Sms-t lehet küldeni automatizmusban (pl űrlap regisztráció után) és tömegesen, mint a hírlevelet. Mivel ez komoly költséget is okozhat, ezért csak adminisztrátor tud sms kampányt indítani és neki is hitelesíteni kell előtte a telefonszámát. 
 
6. Sms sablont a sablon könyvtárban tudsz létrehozni, ahol az email sablonokat is.
 
 
 
30.000 Ft

Idén egy igazán emlékezetes ajándékot szeretnél átadni nőnap alkalmából ismerőseidnek, kollégáidnak, partnereidnek?


Egyetértünk abban, hogy az online és a zenélő képeslapok már kissé elcsépeltté, unalmassá váltak?
A bonbon és a rózsa ugyan szép, de csak pár napig marad emlékezetes!
Szeretnél valami exkluzívabbat, ami egyediségével kilóg a megszokott jókívánságok közül?
Amiről még akár hetekkel később is örömmel beszélnek a hölgy partnereid?

600.000 Ft

Országos sajtó megjelenésre vágysz?

Szeretnéd, ha a cégedet, vállalkozásodat minél több leendő ügyfél megismerhetné?

Hogy csak ránéznek a logódra és azonnal tudják ki vagy?

Pont úgy, mint a legnagyobbak?

Sőt mi több, igazi hírnevet szeretnél?

Akkor a tökéletes helyen jársz!


90.000 Ft

Nagyvállalati marketing eszközök kisvállalkozói költséggel


Mikor elkezdted a vállalkozásodat biztos láttad már magad előtt, ahogy az emberek kígyózó sorokban várják, hogy kiszolgáld őket vagy épp tele naptárral már egy új munkatárs felvételén gondolkodsz.

De jött a 2020-as év és az emberek behúzódtak a lakásaikba.

Az ügyfelek jobban megnézik, hogy mire költik a pénzüket. A marketing eredményei bizonytalanok, a hirdetések csak viszik a pénzt.

Felesleges körök nélkül, szélsebesen kellene nagy tömegeket elérni, de a TV-ben reklámozni irgalmatlanul drága, országos óriás plakátról pedig álmodni sem mersz.

Vannak vevőid, de az új vevőket nehezen éred el,
a régi ügyfeleket nehéz visszahozni...


Olvass tovább a részletekért!


A Benefit Program egy könnyen használható, forgalom alapú hűségprogram, a legfejlettebb informatikai eszközökkel támogatva.

50.000 Ft

SalesOldalSablon (Értékesítési Honlap S.O.S)


Ha szükséged van egy kifejezetten ÉRTÉKESÍTÉSRE felkészített honlapra,

problémák és ELŐFIZETÉS NÉLKÜL, akkor olvass tovább!

Az ingyenes honlapoknál komolyabb igényeid vannak.
Nem akarsz több százezer forintot költeni,
és nincsenek heteid egyeztetésekre és álmodozásra.


Értékesítési honlap gyorsan, kulcsrakészen,
de tartalom feltöltés nélkül,
1 héten belül, egyszeri 50.000 Ft.


Nincs előfizetés, nincs tárhely költség, nincs szükség programozóra.

Ez egy WordPress honlap, magyar nyelvű szerkesztői felülettel, a saját tárhelyünkön, amit mi felügyelünk, mert a mi honlapjaink is ott vannak.


Pontosan mit kapsz a pénzedért a SalesOldalSablonnal?


- Áron alul kapsz egy alap WordPress értékesítési oldalt, használatra készen.
- Segítséget a Domain cím lefoglalásában vagy átregisztrálásában melynek díja a vevőt terheli.
- Tárhely a weboldalnak - ezt teljes mértékben mi biztosítjuk.
(Ennek az átlagos díja: évi 7-10 ezer forint lenne.)
- Az oldal rendelkezni fog SSL (internet biztonsági) tanúsítvánnyal.
- Az oldal reszponzív (mobilon, tableten is jól néz ki)
- Az oldal rendelkezik egy egyszerű, jól kinéző dizájnnal, amivel már nem kell szégyenkezned. 
- Az oldal a feltörésektől védett - ez is a mi dolgunk.
- Az oldal biztonsági mentéseket készít magáról.
- Felhasználói oktató videókat, amivel tudod fejleszteni a képeket, grafikát és a tartalmakat.
- Nagyon gyorsan elkészül. Maximum egy hét és már birtokba is veheted.
- Nem vagy egyedül. 10.000 Ft-os óradíjjal kérhetsz műszaki segítséget.
- Alapból integrálva lesz az oldal a MiniCRM rendszereddel / űrlapjaiddal.


Mit NEM kapsz ezen az áron:


- Szuper egyedi dizájnt, arculatot.
- Egyéni fejlesztéseket - Ezeket egy konzultáció / tanácsadás alatt tudjuk megbeszélni
- Teljeskörű GDPR megfelelés (csak sablont)
- Követőkódok (Google Analytics, Facebook Pixel beállítása)


Figyelem!


- A honlap egy SABLON, neked kell tartalommal feltölteni.
- Neked kell szöveget írni, képeket, videókat feltölteni.
- Mi biztosítjuk az alap megjelenést és a biztonságos műszaki hátteret.

Gyakori probléma, hogy a MiniCRM űrlapok tervezésénél, hogy nem tudjuk az adott/kívánt szín színkódját.

(űrlap / jobb oldalon / Megjelenés kék gomb)

Erre két megoldásunk van:

Chrome böngészőben van egy bővítmény (kiegészítő szoftver): chrome colorzillacolorzilla

Ezzel egyszerűen a honlapról ki  tudod menteni a logo, vagy a fő színek színkódját:

https://chrome.google.com/webstore/detail/colorzilla/


Színkódok Jelentése (forrás: szinpaletta.hu)


HEX színkód



Weboldalakhoz, és Online Tartalomhoz széles körben használatos.

A hexadecimális színkód az RRGGBB számkombinációból áll, ahol a RR (Red) pirosat, a GG (Green) zöldet, és BB (Blue) kéket jelentenek. Az RR, GG, és BB hexadecimális integerek, amelyek a 00-tól az FF értékekig terjednek meghatározva ezzel a szín erősségét.

Példa: a #0000FF kód tiszta kék színt eredményez, mivel a kód kékre vonatkozó elem maximális értékre, míg a piros, és zöld értékek a minimumra (fekete) vannak állítva.

A hexadecimális színeket minden böngésző tudja értelmezni.


RGB színkód



Az RGB színkódot az rgb(red, green, blue) számértékek határozzák meg, ahol a red pirosat, a green zöldet, és blue kéket jelentenek. Az piros, zöld, és kék számok 0-tól 255-ig terjednek, amelyek a szín intenzitását határozzák meg.

Például az rgb(0,0,255) kód abszolút kék színt eredményez, mivel az RGB kék komponense maximális értékre (255), míg a piros, és zöld értékek a minimumra (0) vannak állítva.

Az RGB színeket minden böngésző tudja értelmezni, és a legtöbb szoftver ezt használja.


CMYK - Nyomtatáshoz


A CMYK színt a cián, magenta, sárga, és fekete színek kombinációja adják. A számítógépek monitorai az RGB színkódot használják. Nyomtatáshoz álltalában a CMYK színkódot veszik alapul, ezért érdemes a képernyőn látható színt CMYK-ra fordítani, hogy a kinyomtatott színek minél jobban hasonlítsanak a képernyőn lévő színekre.

A CMYK színkódot a böngészők nem tudják értelmezni.
 


HSV



HSV / HSL (hue, saturation, value / lightness) - SzTÉ / SzTV (színárnyalat, telítettség, érték / világosság)


Forrás - színkód generátor itt megtalálható:

https://www.szinpaletta.hu/szinkod-generator

Még egy eszköz: https://kiszamolo.com/szinkod/

Még több info, wikipédia: https://hu.wikipedia.org/wiki/HTML-sz%C3%ADnk%C3%B3dok


3.937 Ft

Hogyan tudnál még többet kihozni a céges kommunikációdból?



Szeretnéd, ha egy szakértő csapat ügyfél szemszögből is felmérné a vállalkozásodat?


Mi az, hogy "kommunikációs iránytű"?

A hétköznapok rohanásában ritkán van arra lehetőség, hogy az ember kívülről, külső szemmel is megvizsgálhassa vállalkozását.

Az a célunk, hogy minél több potenciális vásárlóhoz eljusson az üzeneted, hogyan szükséges esetleg változtatni a marketingeden és a kommunikációs stratégiádon.

Havonta kb. 30 cégnek segítünk, hogy a kommunikációjuk is azt a profi szintet tükrözze, mint a termékük, szolgáltatásuk.


Milyennek látnak az ÜGYFELEK? És az ÉRDEKLŐDŐK?

Az ÉRDEKLŐDŐK, más néven a potenciális vásárlóid, akik még nem döntötték el, hogy nálad vagy a versenytársadnál vásárolnak.

Külső tanácsadóként átnézzük a vállalkozásod kommunikációját, szakértői tapasztalataink alapján kiszúrjuk azokat a problémás réseket, ahol a potenciális érdeklődőid ki tudnak csusszanni a markodból.