Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Értékesítési Rendszer Eszközök Webshop


Értékesítési rendszer eszközök webshop


- PR, média, reklám, közösségi média, szakértői megjelenések

- Marketing, felmérések, űrlapok, hírlevél, e-book

- Értékesítés, CRM, ajánlat kezelés, értékesítési riportok

- Ügyfélszolgálati munkakör 


1.1. PR - média eszközök 1.1. PR - média eszközök
PR - média megjelenések - jó hírnév eszközök
1.2. Marketing eszközök 1.2. Marketing eszközök
Marketing eszközök, adatbázis építés, kapcsolati tőke
1.3. Értékesítési rendszer eszközök 1.3. Értékesítési rendszer eszközök
Az Értékesítési Vezető felelős a bevételért.
1.4. Ügyfélszolgálati eszközök 1.4. Ügyfélszolgálati eszközök
Ügyfélszolgálati Eszközök
Rendezés:
Nézet:
49.000 Ft

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító


Küldetésem

Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között. 

Célom,

hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.


  • A konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

1 óra Skype/Zoom, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

+1 óra előkészítés (pl. meglévő rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.

Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.


Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető,
  • és megér nettó 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
  • Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
  • A felkészülés és az utaláods után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on/Zoom-on, vagy a XVIII. kerületi helyszínen tudjuk tartani és lehet hangot/képet rögzíteni.
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
     
  • Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
  • Apró betűk nincsenek.
     

Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.



Spórolj időt a tetszőleges számú ajánlatsablonnal!


Mindenkinek az ideje a legdrágább.
Mit szólnál hozzá, ha azt mondanám:
Már tudsz olyan EGYEDI ÁRAJÁNLATOT készíteni a MiniCRM-ben, ami megegyezik kinézetre a korábban használt Word vagy Excelben szerkesztett verzióddal, csak éppen TIZED ANNYI IDŐ ALATT?


149.000 Ft

MiniCRM + Értékesítési Vezető Tréning


Értékesítési Vezető munkakör és statisztikák kidolgozása,
4 témában képzés nem csak MiniCRM felhasználóknak!

-
Előkészítés aktív rendszerben: egyéni MiniCRM rendszer elemzés
- Értékesítő Munkafüzet (gyűrűs mappa) + az adott témáról nyomtatva.
- 4 FŐ TÉMÁBAN egész napos kiscsoportos közös munka
- CRM tanácsadó részvételével, ott helyben beállítjuk az egyszerűbb elemeket
- Heti 4 x 1 óra csoportos online MiniCRM felhasználói oktatás
- Havonta 1 x 2 óra egyedi konzultáció, stratégiai témákban
- PartnerProgram kidolgozás, promóció és képviselet.

A tréning díja CÉGRE vonatkozik, tehát több munkatárs is jöhet!


Értékesítési Vezető Tréning dátumok és fő témák:


  • 2022 október 25.-e (kedd) 9.00.-17.00.-ig.
    • Marketing, listaépítés, hírlevél, minősítés = PROFI ADATBÁZIS
    • Ha van hatalmas kiáramlásod, akkor automatikusan szűrnöd kell az érdeklődőket, hírlevéllel képezni a korai érdeklődőket, különben eltemet a sok kíváncsi kérdés és nem marad elég időd megfelelően gondoskodni az erős érdeklődőkkel.
    • A Minősítés (kvalifikáció, ügyfél csoportosítás) kiemelten fontos téma a Moderátor Tanácsadói Rendszerben.
       
  • 2022 november 29.-e (kedd) 9.00.-17.00.-ig.
    • Értékesítés, ajánlatok, tárgyalástechnika = TÖBB BEVÉTEL
    • Az átlagos ipari ajánlat lezárási arány 10-30%.
    • Ezt mi fel szoktuk húzni 50-70%-os ajánlat lezárási arányra, aminek az anyagi és szervezési előnyei nyilvánvalóak.
       
  • 2022 december 13.-a (kedd) 9.00.-17.00.-ig.
    • Értékesítési vezető munkakör tervezés = STATISZTIKA ALAPÚ DÖNTÉSEK
    • Kidolgozzuk az értékesítési vezető munkakörét és az általa menedzselt marketing és értékesítési riportokat.
    • A vezető fontos feladata a toborzás és kiválasztás, illetve az értékesítők motivációs rendszerének kidolgozása, így ezt a témát is érintjük.
       
  • 2023 január 24. (kedd) 9.00.-17.00.-ig.
    • PR, média, reklám, partnerprogramok = HATALMAS KIÁRAMLÁS
    • Milyen reklám eszközöket, módszereket használhatsz, melyik terméket reklámozd és hogyan vegyél rá másokat, hogy reklámozzák, ajánlják a cégedet / termékeidet?
    • A reklám eszközök eredményét hogyan mérd forintra pontosan a MiniCRM-ben?
    • TermékPiramis és PartnerProgram tervezés és konkrét példák.
       

Kinek ajánljuk az Értékesítési Vezető Tréninget?

  • A témák és példák kifejezetten MiniCRM-et használó értékesítési rendszerek / csapatok munkájáról szólnak.
  • Akkor ajánlom, ha a termék/szolgáltatás stabil, fejlődőképes és kifejezetten növekedni akarsz, és/vagy a piacvezető pozíciót célzod.
  • A költség 1 cég / 2 munkatársra vonatkozik, tipikusan a cégvezető és értékesítési vezető részére ajánlott.

Ki TARTJA a MiniCRM VIP Értékesítési Vezetői Tréninget?

Juhász Attila először a saját munkaruha gyártó cégében érte el a 70%-os ajánlat lezárási arányt. 12 éve dolgozik a MiniCRM nevű ügyfélkezelő szoftverrel, amit 30-nál több (elsősorban ipari jellegű) vállalkozásban vezetett be sikeresen, támogatva és újratervezve az értékesítési vezető munkakörét.


Tréning technikai információk:

  • Helyszín: Aphrodité Hotel, 2131 Göd, Alagút utca 32.
  • Ingyenes parkolás
  • Wifi és asztalok várnak,
  • kis csoportokban dolgozunk CRM tanácsadói segítséggel (max 15 cég)
  • Érkezés reggel 8.00. - 9.00. között
  • Ebéd 12.00.-13.00. között (fogyasztás önköltséges a hotelben)
  • Zárás 17.00.-kor és kötetlen beszélgetés 18.00.-ig.
  • Előző nap workshop, ha ide is jössz, akkor szállást is foglalhatsz a hotelben »»»»

Költsége: 149.000 Ft + ÁFA / alkalom / cég