Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

3. értékesítési szint - OLCSÓ ÁRAS értékesítés


Olcsó értékesítés

Dolgozol, mint egy traktor, mégsem jutsz egyről a kettőre?

Olcsó áras eladás - 80-100%-os lezárás, “mindenkinek eladunk”. Az értékesítő látszólag elsöprően sikeres, valójában túl olcsón szolgáltat, és gyakran el is úszik a rosszul sikerült megrendelésekkel, a cég pedig tőkehiánnyal küszködik.

Ez nehéz szint. Egy SZUPERSZTÁR értékesítő áll a háttérben!

Felbontottuk az előre lépéshez szükséges fejlesztést emészthető témákra, konkrét problémákra megvalósítható feladatokra, információs termékekkel. 


Mit gondolsz, az SZUPER értékesítő, aki MINDENKINEK el tud adni? 

Nem. Ő az OLCSÓ ÁRAS értékesítő. Sok elégedetlen ügyfele van - és mögötte egy tőkehiányos cég.

Mit nevezünk "Olcsó Áras" értékesítésnek? 

  • Amikor az értékesítő "ha kinyitja a száját, szinte mindenkinek elad", akkor valószínű, hogy a fő terméket túl olcsón adja.
  • Technikailag a 80-100% közötti árajánlat lezárási arányt szoktuk ide sorolni.
  • Kivétel: ha olyan nagy volumenben/áron tud a cég szolgáltatni, hogy ezzel abszolút piaci előnyt szerez (akkor piacvezető)

Hogyan ismerhető fel az "Olcsó Áras" értékesítés? 

  • Az értékesítő beképzelt, akár nagyképű és arrogáns is lehet
  • Minőségi hibák és reklamációk gyakoriak és jellemzőek
  • Állandó pénzügyi gondok vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet (sőt akkor a legjobban)
  • Nagy belső feszültség van a termelésben

Gratulálunk, a terméked már népszerű! Dolgozzunk azon, hogy értékes is legyen?

  • Ezen a szinten nagyon ajánlott az értékesítési CRM, például a MiniCRM bevezetése. 
  • Különben honnan tudnánk, hogy pontosan mikor érjük el az ideális helyzetet?

Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Az értékesítési célok újratervezése
  • A kapcsolati tőke (vagyon) rendszerezése
  • Minőségi plusz szolgáltatások kidolgozása, megfogalmazása
  • Termék Piramis újratervezése és AZUTÁN áremelés

Gratulálunk, a terméked már népszerű!

Dolgozzunk azon, hogy értékes is legyen? Kérj konzultációt!


 
Rendezés:
Nézet:

E-mail és sms sablonok használata a teendő kvalifikációban.

Ez itt a feladatok csoportosítása fontossági sorrend szerint:

Hogyan legyél hatékonyabb MiniRM-ben? E-mail és sms sablonok és teendő kvalifikáció


Hogyan valósítsd ezt meg MiniCRM-ben? Teljes videó a témáról:

Hogyan szerezz GYORSAN egy kis BEVÉTELT?

Surányi Ferenc, a korábbi VHKlub tanácsadója összeállított egy konkrét kampány tervet, hasznos alapelvekkel.

A videó kifejezetten kereskedőknek, üzleteknek, nagykereskedőknek készült.

A magyar kisvállalkozók általános gyengesége, hogy nehezen árazzák be a terméket,

alapban a gatyaletolásos technika működik.

Szeretnénk, ha ez megváltozna, ezért közreadjuk Surányi Feri nagy sikerű videóját a témában:


Lépj feljebb!

 


Szeretnél problémamentes szoftver bevezetést?

Ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.

Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

  • “Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz. Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak. Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét. Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik. És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

  • Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

  • Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 
  • Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 
  • Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

  • Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok és a Moderator.hu alapítója.

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési és céges rendszer építéssel.

  • A konzultáció díja: 49.000 Ft + 0% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

2 óra Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető
  • és megér 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
     
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodámban tudjuk tartani és lehet hangot/képet rögzíteni.
     
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
     
  • Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció, akkor megszakítjuk és visszautaljuk a díját.
  • Apró betűk nincsenek.
     

Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?

49.000 Ft

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.
  • Technikailag egy E-book + Skype/személyes konzultáció.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek. Ja, és nem "kávézol" ingyen.