Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

1. szint - eszközök a zűrzavar kezeléséhez


Ismerős ez az íróasztal?  

Ismerős ez az íróasztal?

Teljes zűrzavar - amikor azt sem tudjuk, hogy áll az értékesítés, hiszen nincsenek pontos adatok, statisztikák, mérőszámok. A Moderator.hu azért épül, hogy segítsen neked kilépni a zűrzavarból, kész eszközökkel és képzéssel.

Hogyan egyél meg egy elefántot? Falatonként!


 

Kezdjük ez elején! Mit nevezünk zűrzavarnak az értékesítésben? 

  • Lényegében minden olyan terület zűrzavarban van az értékesítésben, ahol nincsenek pontos adatok.
  • Ha jól megy a szekér, de nem tudjuk miért, az is egyszerűen zűrzavar. 
  • Ha mindent vezetünk kockás papíron, és hetente összesítünk, az már nem zűrzavar.

Hogyan ismerhető fel a Zűrzavarban élő cég? 

  • Nem rögzítik az információkat sehová.
  • Az email fiók tele van olvasatlan / címkézett üzenetekkel.
  • Állandó pénzügyi gondok vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet.
  • Nem tartják be az időpontokat - sőt nem is emlékeznek, hogy mikor mit ígértek.

Ez nem a Te hibád! Nem ciki innen indulni, sehol sem tanítják, hogyan kellene vállalkozni, értékesíteni!

  • Közgazdasági szakközép-, és főiskolákban sehol sem tanítanak a való életben használható rendszer eszközöket.
  • A lényeg, hogy lépésről - lépésre haladj, erről a szintről nem a CRM szoftver bevezetés a következő lépés!

Hogyan tudod kezelni a zűrzavart?

  • Válassz ki EGY témát, területet és azt tedd rendbe!
  • (Javaslat) Ez legyen a kapcsolati tőke (vagyon) rendszerezése.
  • CRM bevezetését NEM javasoljuk!
  • Pár dolgot ki kell dobni az életedből...

Szeretnéd, hogy végre stabil, kiszámítható legyen az értékesítésed, SZUPER ügyfelekkel?

 
Rendezés:
Nézet:
Köszi a figyelmed! Kéred a CRM kézikönyvet ajándékba?


Itt az ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat

és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél,

hogy Cégvezetőként végre szabadon szárnyalj!

Miért a Teendő funkció a legfontosabb eszköz a MiniCRM-ben? 

A siker titka (bármilyen területen és munkakörben!!!!), hogy 

  1. megtervezzük és/vagy átütemezzük
  2. másokkal megosszuk
  3. határidőn belül elvégezzük ÉS lezárjuk a feladatokat.

Teljesen lényegtelen, hogy ez egy telefonhívási feladat, ügyfélkezelés, szolgáltatással, számlázással, vagy bármivel kapcsolatos - akkor is kell legyen eleje, határideje és lezárása. 

  • Ahogy az életben a cégvezetők is az ELVÉGZETT feladatokat értékelik, úgy a MiniCRM statisztikai rendszere is KIZÁRÓLAG a lezárt, tehát logikailag elvégzett feladatokat teszi bele a riportokba, ráadásul külön veszi a Sikeresen lezárt és a Sikertelenül lezárt Teendőket. 
     
  • A Teendő zöld gombot minden adatlapon megtaláljuk kiemelt helyen - és a teendő nélküli adatlapokhoz figyelmeztető automatizmust tudunk (szoktunk) beállítani. 
     
  • A lezárt Teendő mezőket nem lehet módosítani, ha ki akarod egészíteni a lezárt eseményeket, hazsnáld az "Új előzmény" zöld gombot kicsit lejjebb!

Videó a MiniCRM Teendő gomb használatáról (képeket találsz a hosszú leírásban!):

Tisztelt Klubtagunk!

Ha fontos Önnek a jobb helyezés a Google keresőben, akkor
hirdessen nálunk, mert összesen több, mint 20.000 ipari céges látogatónk van egy évben
ipari jellegű StartLap-os honlapjainkon!


SEO (keresőoptimalizálás) szempontból fontos, hogy minél régebbi, és témában kapcsolódó oldalakra kerüljön fel az Ön weboldalának címe.

Összesen 16 üzleti témájú Startlapos oldalt kezelünk, amelyek kifejezetten ipari jellegű gyártó, kereskedelmi és szolgáltató cégek részére épültek. Ezekre érdemes Önnek felkerülnie. Az ajánlatom:

  •  0 Ft - egy linket ingyen megjelenítünk, ha az Ön tevékenysége kapcsolódik az oldal tematikájához
790 Ft 0 Ft

Mi ez?

  • Részletes összegzés az uniós (közösségi) adószám kiváltásáról és használatáról

Kinek ajánlom?

  • Induló vállalkozásoknak, valamint olyan vállalkozásnak aki külföldi cégnek akar számlázni, vagy ilyen cégtől terméket, szolgáltatást rendelni

Elvárt eredmény:

  • Kevesebb fejfájás. Pontosan tudni fogod, hogy a cégednek kell, vagy nem EU adószám?