Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

5. szint - Ügyes értékesítés, 40-50%os lezárási arány


5. szint - Ügyes értékesítés, 40-50%os lezárási arány  

Ejha, ez már komoly eredmény! Lépj feljebb!

Ügyes értékesítés - 50-60%-os lezárási arány - gratulálunk! Ez általában azt jelenti, hogy elég jó a termék, rendszerben működik az értékesítés, de a piac nem tekinti a céget szakértőnek. A vállalkozás stabil, de sok növekedési tartalékkal rendelkezik.

A fejlődés kulcsa az értékesítési CRM és az Ajánlat Bomba!


Gratulálok, ez egy haladó értékesítési szint! Vajon mi hiányzik ahhoz, hogy profi legyen?

 

Mit nevezünk "Ügyes" értékesítésnek? 

  • Technikailag a 40-50% körüli ajánlat lezárási arányt szoktuk ide sorolni. Ez azt jelenti, hogy szinte minden második ajánlat kérésből megrendelés születik
  • Ehhez már szükséges a komolyabb marketing támogatás ÉS egy keményen dolgozó, korrekt értékesítő

Hogyan ismerhető fel az "Ügyes" értékesítési szintű cég? 

  • Az értékesítő(k) és a cégvezető öntudatosak, kiegyensúlyozottak
  • A termékek minősége jó és a szolgáltatások általában rendben vannak
  • Pénzügyi gondok nem jellemzőek, és fejlesztésre is szívesen költenek

Itt az a veszély, hogy a céged középszerű marad!

  • Ezen a szinten kötelező az értékesítési CRM, például a MiniCRM bevezetése, mert a marketing és értékesítés összehangolása és automatizálása nélkülözhetetlen az előre lépéshez

Mi a következő lépés a magasabb értékesítési szint eléréséhez?

  • Az értékesítés magas szintű automatizálása
  • A háttér folyamatok és riportok automatizálása
  • Termelési és HR folyamatok optimalizálása

 
Rendezés:
Nézet:
Köszi a figyelmed! Kéred a CRM kézikönyvet ajándékba?


Itt az ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat

és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél,

hogy Cégvezetőként végre szabadon szárnyalj!

Moderator.hu szerkesztője és a MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok. 

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési rendszer építéssel.

A konzultáció díja: 49.000 Ft + 0% ÁFA.

Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető és megér 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodában tudjuk tartani és lehet rögzíteni.
  • Mindenképpen adok egy írásos összefoglalót a javaslatokról, megoldásokról, és
  • bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Itt rendeld meg! Köszönöm a bizalmad.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.
  • Technikailag egy E-book + Skype/személyes konzultáció.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.
49.000 Ft

Mi ez?

  • Sablon: Kitöltött, használatra kész KKV Szervezeti Felépítés ábra, szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait, és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (ábrát) de nincs rá időd (és ötleted)

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, plakátold ki az irodában, és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak, mert mindenki látja, hogy a problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül?

  • Az ára 49.000 Ft + 0% ÁFA, két órás Skype tanácsadással, ahol testre szabjuk a cégedre.