Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

6. szint - PROFI értékesítés, 50-70%os ajánlat lezárási arány


5. szint - Ügyes értékesítés, 40-50%os lezárási arány  

Gratulálunk! A céged/értékesítőd PROFI szinten áll!

Profi értékestés - Lezárási arány: 50-70%. Az ajánlat lezárási arány azt jelenti, hogy 100 ajánlatból 50-70 megrendelés születik, és ami fontosabb, kb 30%-át elutasítják, elsősorban az ár miatt.

Ez azt jelenti, hogy ideálisan magas az árszint és az előkészítő marketing gépezet képes kiszűrni a nem ideális ügyfél-jelölteket.

Az értékesítési rendszer rendben, szerezz szakmai tekintélyt!

Az alapok már rendben vannak, jöhetnek a magasabb szintek: elérni, hogy a céget szakértőnek, vagy egyenesen specialistának tekintsék 


Gratulálunk, ez egy haladó Értékesítési Rendszer szint! Dolgozzunk azon, hogy a szakértői szintre emeljük?

 

Mit nevezünk "Profi" értékesítésnek? 

  • A hosszú távon 50-70%-os lezárási aránnyal dolgozó értékesítőt, vagy értékesítési rendszert nevezzük Profinak. 
  • Tehát 100 ajánlatból 50-70 megrendelés születik, és ami fontosabb, kb 30%-át elutasítják, elsősorban az ár miatt. 
  • Ez azt jelenti, hogy ideálisan magas az árszint és az előkészítő marketing gépezet képes kiszűrni a nem ideális ügyfél-jelölteket.

Hogyan ismered fel, ha az értékesítőd, alvállalkozód, viszonteladód "Profi" szinten áll? 

  • Az értékesítő(k) és a cégvezető öntudatosak, lelkesek és pontosan küldik, amit ígértek
  • A termékek és szolgáltatások minősége kitűnő
  • Rendszeres a piackutatás és termékfejlesztés

Itt az a veszély, hogy az értékesítők ellustulnak!

  • Ezen a szinten az értékesítési CRM már alap és nyilvánvalóan jól kidolgozott marketing és értékesítési rendszer működik. 
  • Ha nincs meg a következő cél, akkor az értékesítők könnyen azt érezhetik, hogy "ez már magától is megy, nem kell hajtani..."

Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Szakértői státusz megszerzése
  • Viszonteladók és/vagy kivitelezők képzése
  • Eszetlenül nagy szakmai és/vagy pénzügyi célok kitűzése

A Szakértői szint kulcsa az Info Termékek fejlesztése és a célpiac oktatása.

Folytassuk a közös tervezést? Kérj konzultációt!

Rendezés:
Nézet:
Köszi a figyelmed! Kéred a CRM kézikönyvet ajándékba?


Itt az ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat

és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél,

hogy Cégvezetőként végre szabadon szárnyalj!

Moderator.hu szerkesztője és a MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok. 

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési rendszer építéssel.

A konzultáció díja: 49.000 Ft + 0% ÁFA.

Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető és megér 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodában tudjuk tartani és lehet rögzíteni.
  • Mindenképpen adok egy írásos összefoglalót a javaslatokról, megoldásokról, és
  • bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Itt rendeld meg! Köszönöm a bizalmad.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.
  • Technikailag egy E-book + Skype/személyes konzultáció.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.
49.000 Ft

Mi ez?

  • Sablon: Kitöltött, használatra kész KKV Szervezeti Felépítés ábra, szerkeszthető jegyzetben, magyarázatokkal. 

Akkor vedd meg, ha

  • szét akarod választani az Értékesítési és a Termelési munkakörök feladatait, és már akartál készíteni ehhez Szervezeti Felépítést, (ábrát) de nincs rá időd (és ötleted)

Ne vedd meg, ha

  • nem tudod, mi az a Szervezeti Felépítés és nem is érdekel különösebben.

Elvárt eredmény:

  • Tedd rá a LOGO-dat, írd be a neveket, plakátold ki az irodában, és máris elvárhatod, hogy békén hagyjanak, mert mindenki látja, hogy a problémával kihez fordulhat.

Mennyibe kerül?

  • Az ára 49.000 Ft + 0% ÁFA, két órás Skype tanácsadással, ahol testre szabjuk a cégedre.