Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

3. értékesítési szint - OLCSÓ értékesítés


Olcsó értékesítés

Dolgozol, mint egy traktor, mégsem jutsz egyről a kettőre?

Olcsó értékesítés - 80-100%-os lezárás, “mindenkinek eladunk”. Az értékesítő látszólag elsöprően sikeres, valójában túl olcsón szolgáltat, és gyakran el is úszik a rosszul sikerült megrendelésekkel, a cég pedig tőkehiánnyal küszködik.

Ez nehéz szint. Egy SZUPERSZTÁR értékesítő áll a háttérben!

Felbontottuk az előre lépéshez szükséges fejlesztést emészthető témákra, konkrét problémákra megvalósítható feladatokra, információs termékekkel. 


Mit gondolsz, az SZUPER értékesítő, aki MINDENKINEK el tud adni? 

Nem. Ő az OLCSÓ értékesítő, akinek sok elégedetlen ügyfele van - és mögötte egy tőkehiányos cég.

Mit nevezünk "Olcsó" értékesítésnek? 

  • Amikor az értékesítő "ha kinyitja a száját, szinte mindenkinek elad", akkor valószínű, hogy a fő terméket túl olcsón adja.
  • Technikailag a 80-100% közötti árajánlat lezárási arányt szoktuk ide sorolni.
  • Kivétel: ha olyan nagy volumenben/áron tud a cég szolgáltatni, hogy ezzel abszolút piaci előnyt szerez (akkor piacvezető)

Hogyan ismerhető fel az "Olcsó" értékesítés? 

  • Az értékesítő beképzelt, akár nagyképű és arrogáns is lehet
  • Minőségi hibák és reklamációk gyakoriak és jellemzőek
  • Állandó pénzügyi gondok vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet (sőt akkor a legjobban)
  • Nagy belső feszültség van a termelésben

Gratulálunk, a terméked már népszerű! Dolgozzunk azon, hogy értékes is legyen?

  • Ezen a szinten nagyon ajánlott az értékesítési CRM, például a MiniCRM bevezetése. 
  • Különben honnan tudnánk, hogy pontosan mikor érjük el az ideális helyzetet?

Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Az értékesítési célok újratervezése
  • A kapcsolati tőke (vagyon) rendszerezése
  • Minőségi plusz szolgáltatások kidolgozása, megfogalmazása
  • Termék Piramis újratervezése és AZUTÁN áremelés

Gratulálunk, a terméked már népszerű!

Dolgozzunk azon, hogy értékes is legyen? Kérj konzultációt!


 
Rendezés:
Nézet:
Köszi a figyelmed! Kéred a CRM kézikönyvet ajándékba?


Itt az ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat

és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél,

hogy Cégvezetőként végre szabadon szárnyalj!

Moderator.hu szerkesztője és a MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok. 

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési rendszer építéssel.

A konzultáció díja: 49.000 Ft + 0% ÁFA.

Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető és megér 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodában tudjuk tartani és lehet rögzíteni.
  • Mindenképpen adok egy írásos összefoglalót a javaslatokról, megoldásokról, és
  • bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
  • Apró betűk nincsenek.

Itt rendeld meg! Köszönöm a bizalmad.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?

4.900 Ft

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.
  • Technikailag egy E-book + Skype/személyes konzultáció.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek.