MiniCRM Blog
Hogyan hozhatja ki a legtöbbet a MiniCRM rendszeréből? A CRM (Custom Relationship Management - Ügyfél Kapcsolatok Menedzselése) az ideális szoftver a marketing, értékesítési és ügyfélszolgálati feladatok szervezésére, valamint a munkatársi kontroll és támogatás felépítésére. Miért a MiniCRM-et ajánljuk? Sok sikert a CRM tanuláshoz, böngésszen kedvére! Ön is szeretne saját MiniCRM rendszert ingyen tesztelni, Skype-os segítséggel? »»»» |
Jól megy az üzlet, de Te valójában unatkozol. Mindig ugyanazok az ügyfelek, ugyanazokkal a kérdésekkel. Mindig ugyanazok a problémák a cégedben, mindig Te, a vezető vagy a központ. Nehéz felvenni embert, híresen nehéz találni szakembert és nagyjából lehetetlen jó értékesítőt. Így aztán mindent Te csinálsz, mert akkor legalább jól meg van csinálva. |
||
Mikor "bizonytalan" egy vállalkozás?
-Ha 100 ajánlatból 20-nál kevesebb a megrendelés
-Amikor csak pár nagy vevő van - ha egy elmegy, akár csődbe is mehet a cég
-Látszólag minden rendben, de túl sok a rosszul fizető, vagy egyéb módon problémás ügyfél
Mit nevezünk zűrzavarnak az értékesítésben?
|
||
Hogyan együnk meg egy elefántot? Falatonként!
|
||