Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

CRM és értékesítés blog


Könyvek, videók, tanulás, érdekességek


Rendezés:
Nézet:

A TÉL KÖZELEG.

Milyen szinten áll az értékesítési rendszered? (1-10-ig?)


Értékesítési rendszert építünk, a MiniCRM szoftverre támaszkodva. Referenciák:



Segítsünk feljebb lépni? »»»»

Ezzel kezdd a rendszer építést: Sikerdíjas Céges Rendrakás Program


Ipari jellegű vállalkozások és tanácsadók rendszer építő, megvalósító programja, akik magasabb szintre akarják emelni az értékesítést és a céges szervezést.


A Céges Rendrakás az első videós
kisvállalkozói szervezetfejlesztési program,

amihez semmiféle befektetés
nem szükséges.

Regisztráció »»»»


A Hatékony Vállalkozás 23 törvénye - 1. videó

Szeretnél nagyságrendekkel

több szabadidőt és bevételt?


"De hát már így is halálra dolgozom magam..."
- Lehet, hogy MÁSKÉPPEN kellene csinálni a dolgokat... de HOGYAN?

Az egy díjmentes szemléletváltó videó sorozat. Semmi bullshit, csak a lényeg: hogyan leszel hatékony vállalkozó?

Tarts egy kávészünetet! Ez a pár perc megváltoztatja az életed!

Surányi Ferenc: a Profit Képlet (1. törvény)

A Profit Képlet - a vállalkozást a profitért csináljuk, nem a bevételért! Egyetértesz?

A Hatékony Vállalkozás 23 törvénye, Surányi Ferenc, Vállalkozz Hatékonyan Klub, Vállalkozóból Cégetvezető program, Surányi Feri, VHKlub


Az ingyenes videósorozat Surányi Ferenc, (VHKlub) és Juhász Attila (Moderator.hu) közös programja. Az űrlap kitöltésével feliratkozol a Moderator.hu - Juhász Attila magánszemély hírlevelére. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf
És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles



Aktuális kiemelt téma: TERMÉKFEJLESZTÉS

Értékesítési tanácsadóként felháborítónak találom, hogy kiváló szakemberek ingyen osztogatják a szaktudásukat, majd csalódottan végignézik, ahogy más szerzi meg a megrendelést... és később mehetnek javítani a károkat.

Gondolatébresztőként: hányféle terméked lehet(ne)?

- Csali termék - amivel listára hozod az embereket
- Info termék - amivel szakértői státuszt építesz
- Belépő termék - amivel kinyitod a pénztárcát
- Kapcsolt Partneri Termék - amivel extra jutalékot és több/jobb ügyfelet szerezhetsz
- Virtuális termék - amiért nem kérsz pénzt, mégis értékesebbnek tűnik a fő termék
- Fő termék - amiből most is élsz
- Csomag ajánlat - amivel összehasonlíthatatlanná teszed a fő termék ajánlatod
- VIP termék - a fő terméked extra változata
- "Bármi áron" termék - az életmentő termék/szolgáltatás, amiért bármennyit kérhetsz
- Rejtett termék - ajándék, amit ingyen adsz, mégis pénzt keresel vele
- A Lamborghini az üzletedben
- Álom ügyfél terméke



Ideje, hogy rendbe tedd a TermékPiramisodat!

E-book és konzultáció:



  • Töltsd le a jegyzetem INGYEN, és ellenőrizd, hogy a három ügyfél csoporton belül melyik ügyfél listával pontosan hogyan kell kommunikálni, hogy a legkisebb veszteséggel túléld a válságot!

Alapszabály: KOMMUNIKÁLJ SOKAT!

  • Ez nagyjából a túlélés záloga válsághelyzetben. Ne hagyd abba! Különben is erre való a MiniCRM.

3 fontos csoporttal kell SOKAT kommunikálnod: 

  • A vevőkkel és a vevő jelöltekkel - tehát a piacoddal.
  • A beszállítóiddal, partnereiddel - mindenkivel, akinek te fizetsz.
  • A munkatársaiddal és akik a jövőben lehetnek a munkatársaid.

Nincs semmi marketing bullshit, ez egy pontos munkaterv, egyszerűen hajtsd végre!

Mi ez?

  • Nyomtatott könyv, amit egyszerűsített formában E-book-ban is letölthetsz.
  • 18 módszer vállalkozások közötti üzleti és partneri együttműködésekre, konkrét példákkal és sztorikkal.

Mire jó a PartnerProgram?

  • Ugyan már! 10.000 éve csapatban ejtjük el a mamutot!
  • Csak a mamut helyett már pénzre vadászunk és persze a fegyverek is változtak, mert közben megjelent az internet.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ajánlják, eladják a terméked, akkor megvan a korlátlan terjeszkedés módszere.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ne csak eladják neked a termékeiket, hanem stratégiai partnerként tekintsenek rád…

és elég jól szervezett a céged….

akkor megtaláltad a korlátlan növekedés eszközét! Gondolkodjunk! :)

Szeretnél problémamentes szoftver bevezetést?

Ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.

Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

  • “Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz. Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak. Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét. Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik. És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

  • Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

  • Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 
  • Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 
  • Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

  • Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?