Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?


Rendezés:
Nézet:

Üdvözöljük a MiniCRM vállalatirányító szoftver bemutató sorozatában! 

  • Sok a teendő, temérdek a feladat?
  • Nem sikerül mindig mindent elvégezni és ellenőrizni?
  • Nincs kontroll a munkatársak munkája felett?
  • Néha azt sem tudják, hogy milyen feladatba ki kezdjen bele?
  • Vásárlókat veszítettek el, mert elfejeltették visszakeresni?

Ahol nincs rendszer, ezek rendszeres problémák! Lépjen szintet, és oldja meg a problémákat!

Vigyen RENDSZERT a vállalkozásába! 

Szeretne RENDSZERT vinni a vállalkozásba? Automatizálná a feladatokat, az értékesítést, kontrollálná a teljes működést? A MiniCRM egy remek vállalatirányító szoftver, amely segítségével felemelheti szervezetét a modern szintre, a rendszer adja a vállalkozás gerincét, rendet és automatizmust teremt! A sikeres cégek számára elengedhetetlen, hogy RENDSZERBEN dolgozzanak! 

Mi a MiniCRM? Mi mindenre jó? Egy 6 részes videósorozatot szeretnénk bemutatni, amelyben minden szükséges információ megtalálható!

Kezdjük is a bevezetővel:

 

Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_2_a_minicrm_bemutatkozik

Mi ez?

  • Nyomtatott könyv, amit egyszerűsített formában E-book-ban is letölthetsz.
  • 18 módszer vállalkozások közötti üzleti és partneri együttműködésekre, konkrét példákkal és sztorikkal.

Mire jó a PartnerProgram?

  • Ugyan már! 10.000 éve csapatban ejtjük el a mamutot!
  • Csak a mamut helyett már pénzre vadászunk és persze a fegyverek is változtak, mert közben megjelent az internet.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ajánlják, eladják a terméked, akkor megvan a korlátlan terjeszkedés módszere.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ne csak eladják neked a termékeiket, hanem stratégiai partnerként tekintsenek rád…

és elég jól szervezett a céged….

akkor megtaláltad a korlátlan növekedés eszközét! Gondolkodjunk! :)

Szeretnél problémamentes szoftver bevezetést?

Ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.

25.000 Ft

Mi ez?

  • MiniCRM oktató videók email sorozat felépítése a saját MiniCRM előfizetésedben a HR modulban, sztenderd oktató videókkal. Munkatársunk belép a rendszeredbe és felépíti a sorozatot + a kapcsolódó automatizmust + a munkatársi teendőt az új munkatársakhoz.

Kinek ajánljuk?

  • Akinek már van SAJÁT MiniCRM előfizetése és szeretne egy KULCSRAKÉSZ MiniCRM oktató email sorozatot, videókkal.

Mire figyelj?

  • Az ajánlat NEM tartalmazza egyedi felhasználói videók készítését, de ha már megvannak, akkor be lehet illeszteni a sorozatba.

Hogyan működik?

  • Megrendeled a szolgáltatást + elutalod a díjbekérőt.
  • A CRM tanácsadód egyezteti veled a belépési kódokat (ha már megvan, akkor egyből start)
  • A CRM tanácsadód egyezteti veled a vállalási határidőt (max 1 hét) és elvégzi a feladatot.
  • A Moderátorod ellenőrzi és átadja neked a teljesítést.
  • Ha bármivel elégedetlen vagy, akkor töröljük az e-maileket és visszautaljuk a megbízási díjat.
  • Apró betűk nincsenek.

Rendezvényekből két típus van (A MiniCRM szerkesztés szempontjából)
 

1. Amikor a rendezvény ÖNÁLLÓ TERMÉK - ilyenkor érdemes a MiniCRM Rendezvény modulját használni.

  • Tipikusan egy nagyobb szolgáltatásról, fizetős előadásról beszélünk, ahol komoly szervezést jelent a rendezvény lebonyolítása.
  • Emiatt ŰRLAPON kell regisztrálni és megadni olyan adatokat, amelyek szükségesek a rendezvény szervezéséhez - számlázási adatok, létszám, egyéb szempontok, pl speciális étkezés igénylése.
  • A fontosabb szempont, hogy a rendezvényhez kapcsolódó folyamatok ELKÜLÖNÜLNEK az értékesítési folyamatoktól, amelyeket tipikusan külön rendezvény felelős kezel.
  • Mikor kell még külön MiniCRM Rendezvény modul? - Ha egy ügyfél egyszerre TÖBB rendezvényre is jelentkezhet logikusan, pl egyszerre több tanfolyamot, rendezvényt is meg tud rendelni. Ebben az esetben nyilván minden rendezvénynek kell külön adatlap.
     

2. A másik, amikor a rendezvény egy marketing/PR esemény, ami nem külön termék (lényegtelen, hogy fizetős, vagy ingyenes), hanem az értékesítési/ ügyfélkezelési folyamat része.

  • Jellemzően a bemutató események, ingyenes előadásokról, oktató upsell tréningekről beszélünk, amelyek az értékesítés/ügyfélkezelés szerves része.
  • ezért egy ügyfél egyszerre csak egy rendezvényre jelentkezhet, ami a haladásának éppen logikus lépése.
  • Mivel ez elsősorban marketing esemény, nagyon szeretnénk, hogy a regisztráció KÖNNYŰ és egyszerű legyen - így KATTINTÓS emailekkel szervezzük a rendezvényt a központi Ügyfél/Értékesítés modulban.
  • A kattintós emailek nem zárják ki azt, hogy fizetőssé tegyük a rendezvényt, sőt, könnyen tudunk olyan automata díjbekérőt küldeni, ami NEM SZÁMVITELI esemény, tehát semmi számviteli következménye nincs, ha nem fizetik ki (nem kell sztornózni).

Hogyan néz ki ez MiniCRM-ben?

Munkanapló / Céges Projektek, mi a különbség?

  • Munkanapló: EMLÉKEZTETŐ, 1 db feladat kezelése, pl:

    • Attila, ne felejts el kedden elmenni az előadásra!

    • Attila, péntek délután MiniCRM tréning!

    • Attila, vegyél egy új nyomtatót, mert ez már nagyon gáz!

  • Projekt adatlap: Hosszú távú, több teendőt és/vagy belső munkamegosztást igénylő, vagy rendszeres céges feladatok, pl:

    • Construma 2020 kiállítás szervezés

    • Facebook kampány kezelés/ellenőrzés

    • Adwords kampány kezelés/ellenőrzés

    • Weboldal újratervezés, Webshop indítás, Céges autók cseréje

    • Céges autó, rendszám: XYZ123, egyéb eszközök

    • Irodai beszerzések

Shoprenter - az első, MiniCRM-mel integrált webáruház, a piacvezető a bérelhető webshop motorok között.

Teszteld két hétig ingyen!

- és kérj hozzá üzleti konzultációt, és megmutatom, én hogyan használom.

Megjegyzés:

  • A MiniCRM űrlapok a legkisebb csomaggal is beilleszthetőek
  • A MiniCRM integráció a Shoprenter Gold csomagjával és a MiniCRM Professional+ előfizetésével működik, tehát nagypályás játékhoz ezt ajánlom!

A MiniCRM sokféle módon kapcsolódik a Google rendszeréhez - és a legtöbbje ingyenes fiókkal is elérhető!

Ez itt a Gmail bővítmény, applikáció gyakorlati használati útmutató, a telepítésről külön videót készítettem!

Közvetlenül emailből tudsz:

- Archiválni, mellékletekkel együtt

- Új adatlapot létrehozni és/vagy belépni közvetlenül a MiniCRM adatlapjára

- Új teendőt létrehozni időzítve magadnak, vagy másik munkatársadnak. 

- Hogyan aktiváljuk a marketing listát? 

- Hogyan derítsük ki automatikusan, hogy melyik régi vevőnk akar éppen vásárolni? 

- Hogyan fogadtassuk el automatikusan a "szabályzatot", vagy pl egy kreatív tervet?

A megoldás a "Kattintós e-mailek". Nézd meg, hogyan működik! Ha klubtag vagy, díjmentesen igényelhetsz egy sablont, akár a VERA, akár a saját MiniCRM rendszeredben. 

Ha nem boldogulsz vele, vagy komolyabb aktiválási kampányt szeretnél, akkor kérj konzultációt! »»»»»

Hogyan lehet a honlap, weboldal, vagy webshop admin felületén beilleszteni a MiniCRM ajánlat kérő űrlap kódját?

Ezekre figyelj! Összefoglaló

1. Űrlapot csak adminisztrátor tud létrehozni, normál felhasználók nem látják

2. Az admin felületen kell beilleszteni a megfelelő helyre, a html nézetben

3. Az admin oldalon várhatóan nem fog látszódni, csak az ügyfél felületen

4. Az űrlap mérete és színei változtathatóak

5. és az űrlap reszponzív, tehát a mobilon is igazodik a mérethez

6. Az ajánlat kérő űrlapon rejtett mezőben be kell állítani a következő teendőt, mert magától nem ad hozzá a rendszer, hiszen lehet, hogy az űrlap célja csak annyi, hogy hírlevél listára iratkozzanak fel. 


Ha elakadsz, kérj segítséget az ügyfélszolgálatunktól!

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok és a Moderator.hu alapítója.

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési és céges rendszer építéssel.

  • A konzultáció díja: 49.000 Ft + 0% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

2 óra Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető
  • és megér 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
     
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodámban tudjuk tartani és lehet hangot/képet rögzíteni.
     
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
     
  • Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció, akkor megszakítjuk és visszautaljuk a díját.
  • Apró betűk nincsenek.
     

Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.

Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?

12.970 Ft

Mi ez?

  • Egy klasszikus tanácsadói értékesítési módszer szakembereknek, akik már unják, hogy ingyen adnak szakmai tanácsokat, részletes tervezési és technikai leírásokkal

Akkor vedd meg, 

  • ha Szakemberből szeretnél Szakértő lenni a saját szakmádban, és ehhez tervezel info terméket fejleszteni és szeretnéd, ha ezt az Ipari Fórum díjmentesen terjesztené a saját honlapján.

Ne vedd meg, ha

  • ezt gondolod: "úgysem tudom megcsinálni...", vagy ezt: "sajnos nem értek semmihez..." 

Elvárt eredmény, 

  • Csatlós Csaba lépésről lépésre megmutatja, hogyan írj info terméket, és hogyan reklámozd. Ez az útja annak, hogy kemény munka árán korrekt dolgozó (szakember) helyett drága specialista (szakértő) leszel.