Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Videós MiniCRM könyvtár - használd a KERESŐT is! ↑↑↑

MiniCRM alapszintű technikai videók felhasználóknak MiniCRM alapszintű technikai videók felhasználóknak
MiniCRM alapszintű technikai videók felhasználóknak
Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel? Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?
Milyen üzleti célokat valósíthatunk meg MiniCRM-mel?
Rendezés:
Nézet:

Az értékesítési folyamat átláthatósága

Az Ön értékesítése hogyan épül fel? Eléggé szervezett? Tudja minden kolléga, hogy egy adott ügyfél éppen hol tart, mi a teendő vele, közülük ki az, aki prioritást élvez?

Átlagosan az a tapasztalat, hogy egy KKV-ba, ha bekerül egy kapcsolat, akkor gyakran szétterülnek az információk. Szóval ha nincs egy zárt RENDSZER, ahová bekerül az összes információ, kontakt, feladat, akkor előfordulhat, hogy a kollegák sajátos módon próbálják meg rögzíteni a dolgokat, és valljuk be, ez nem egy hatékony megoldás! Ön is vesztett el ügyfelet, mert éppen egy megbeszélt információt elfelejtettek később adminisztrálni és tovább vinni? Ez oda vezet, hogy ez a sok adat szétszóródik, és nem fér hozzá a többi munkatárs, nem tudja más megoldani a feladatot. A legtöbb ilyen mulasztás, hibalehetőség nem is tudatosul a vezetőben, teljes kontroll nélkül folynak körülötte az események. Ez a teljes zűrzavar állapota, még mérni sem lehet a problémát, vagy éppen az eredményeket az elvégzett munka után.

Tegye átláthatóvá és mérhetővé az értékesítési folyamatot, a strukturális működést!

Itt pedig a harmadik videó:

Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_4_ugyfelminosites