Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

4. szint - Korrekt értékesítés, 10-30%os lezárási arány


4. szint - korrekt értékesítés  

Elfáradtál a sok sikertelen árajánlat írásban? Lépj feljebb!

Korrekt értékesítés - 10-30% körüli lezárási arány. Ez egy közepes szintű termék/szolgáltatás értékesítésére, vagy egy korrekt értékesítőre jellemző. Ezzel a cég képes lassan, de biztosan fejlődni, de az értékesítők gyakran kiégnek, hajszoltak, vagy motiválatlanok. Rendszer már létezik, hiszen van lezárási arány.

Jó hír: ez a szint keményen dolgozó, korrekt értékesítőt mutat!

A MiniCRM bevezetése a következő lépés, amivel feljebb léphetsz.


 

Mit nevezünk "Korrekt" értékesítésnek? 

  • Technikailag a 10-30% körüli ajánlat lezárási arányt szoktuk ide sorolni. Ez azt jelenti, hogy 100 ajánlat kérésből 10-30 megrendelés születik
  • Ha még nincs komolyabb marketing támogatás, akkor ez egy keményen dolgozó, korrekt értékesítő átlagos teljesítménye
  • Ha van marketing rendszer, akkor általánosságban azt mondhatjuk, hogy "gáz van"

Hogyan ismerhető fel a "Korrekt" szintű cég? 

  • Az értékesítő(k) és a cégvezető hajszoltak, fáradtak és/vagy motiválatlanok
  • A cég fejlődik, de nagyon lassan, fáradságosan
  • Pénzügyi gondok már nem jellemzőek, de fejlesztésre még nincs pénz

Itt az a veszély, hogy a céged középszerű marad!

  • Ezen a szinten a következő lépés az értékesítési CRM, például a MiniCRM bevezetése, mert az automatizálás nélkülözhetetlen az előre lépéshez

Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • A kvalifikáció bevezetése és az automatizálás
  • Az értékesítők motivációs rendszerének módosítása
  • Termék Piramis újratervezése
  • MiniCRM rendszer bevezetése - ezen a ponton hoz a legtöbbet!

Gratulálunk, már legalább mérhetőek az eredmények! 

Dolgozzunk azon, hogy jobbak legyenek? Kérj konzultációt!

 
Rendezés:
Nézet:

Aktuális kiemelt téma: TERMÉKFEJLESZTÉS

Értékesítési tanácsadóként felháborítónak találom, hogy kiváló szakemberek ingyen osztogatják a szaktudásukat, majd csalódottan végignézik, ahogy más szerzi meg a megrendelést... és később mehetnek javítani a károkat.

Gondolatébresztőként: hányféle terméked lehet(ne)?

- Csali termék - amivel listára hozod az embereket
- Info termék - amivel szakértői státuszt építesz
- Belépő termék - amivel kinyitod a pénztárcát
- Kapcsolt Partneri Termék - amivel extra jutalékot és több/jobb ügyfelet szerezhetsz
- Virtuális termék - amiért nem kérsz pénzt, mégis értékesebbnek tűnik a fő termék
- Fő termék - amiből most is élsz
- Csomag ajánlat - amivel összehasonlíthatatlanná teszed a fő termék ajánlatod
- VIP termék - a fő terméked extra változata
- "Bármi áron" termék - az életmentő termék/szolgáltatás, amiért bármennyit kérhetsz
- Rejtett termék - ajándék, amit ingyen adsz, mégis pénzt keresel vele
- A Lamborghini az üzletedben
- Álom ügyfél terméke



Ideje, hogy rendbe tedd a TermékPiramisodat!

E-book és konzultáció:

150.000 Ft

Mit jelent a Kis Arculat?

  • A cégedre és a stílusodra szabott, modern arculat. A csomag tartalma:
    • Új, érdekes logo
    • Új névjegykártya design
    • Egy szakmai könyved borítója
    • Egy szórólap, vagy rollup grafikai tervezése, nyomdai minőségben is.

Kinek ajánljuk?

  • Aki elégedetlen a cége első és ezért fő üzenetével: a megjelenésével,
  • és Moderátor.hu áron szeretné újratervezni.

Mi NINCS bent az ajánlatban?

  • webes grafika, online design nincs benne!
  • a szórólapod marketing terve, szövegei

Hogyan működik a megrendelésed?

  • A megrendelés után Moderator.hu díjbekérőt küldünk.
  • A megbízási díj beérkezése után elindul a szakmai egyeztetés.
  • Megkapod a terveket, amit három alkalommal tudsz módosítani.
  • Ha teljesen elégedetlen vagy, akkor visszautaljuk a díjat, levonás nélkül.
  • Ha elégedett vagy, csak akkor utaljuk át a díjat a partnerünknek.
  • És persze referenciát kérünk tőled :)

Vágj bele, ideje, hogy megújuljon a logo-d!

Mi ez?

  • Nyomtatott könyv, amit egyszerűsített formában E-book-ban is letölthetsz.
  • 18 módszer vállalkozások közötti üzleti és partneri együttműködésekre, konkrét példákkal és sztorikkal.

Mire jó a PartnerProgram?

  • Ugyan már! 10.000 éve csapatban ejtjük el a mamutot!
  • Csak a mamut helyett már pénzre vadászunk és persze a fegyverek is változtak, mert közben megjelent az internet.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ajánlják, eladják a terméked, akkor megvan a korlátlan terjeszkedés módszere.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ne csak eladják neked a termékeiket, hanem stratégiai partnerként tekintsenek rád…

és elég jól szervezett a céged….

akkor megtaláltad a korlátlan növekedés eszközét! Gondolkodjunk! :)

Szeretnél problémamentes szoftver bevezetést?

Ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon?

Kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el?

Először olvasd el a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Akkor is ajánlom, ha már van CRM-ed, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.

Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

  • “Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz. Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak. Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét. Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik. És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

  • Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

  • Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 
  • Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 
  • Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

  • Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!

A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok és a Moderator.hu alapítója.

Az a küldetésem, hogy segítsek másoknak fejlődni, értékesítési és céges rendszer építéssel.

  • A konzultáció díja: 49.000 Ft + 0% ÁFA.
  • 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.

2 óra Skype-on, vagy Budapest, XVIII kerületi irodámban személyesen, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.

Hogyan zajlik egy konzultáció?

  • Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami két óra alatt elérhető
  • és megér 49.000 Ft befektetést. Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
     
  • Megszervezzük a technikai előkészítést - díjbekérőt küldök és az utalás után időpontot egyeztetünk.
  • A konzultációt Skype-on, vagy a XVIII. kerületi irodámban tudjuk tartani és lehet hangot/képet rögzíteni.
     
  • Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
  • 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha azt mondod, hogy nem érte meg, akkor visszautalom a pénzed.
     
  • Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció, akkor megszakítjuk és visszautaljuk a díját.
  • Apró betűk nincsenek.
     

Itt rendeld meg a konzultációt! Köszönöm a bizalmad.

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?

9.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában átadva, MiniCRM-hez.

Kinek ajánljuk? 

  • Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni,
  • különösen, ha ezt MiniCRM-ben tennéd.
  • Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. értékesítési rendszer szinten.

Ne vedd meg, ha

  • nem akarsz rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a videókat és elkezd dolgozni
  • az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól.

Ezekre a kérdésekre kapsz konkrét választ, ha megveszed:

  • Milyen eredményre számíthatsz az Ügyfélszolgálat bevezetésével?

  • Mennyibe kerül az Ügyfélszolgálati munkakör bevezetése?

  • Mennyi fizetést adj az Ügyfélszolgálati munkatársnak?

  • Milyen formában készítsem el? (Szerkeszthető sablont adunk)

  • Mire érdemes figyelni ügyfélszolgálati munkatárs felvétele előtt?

  • Milyen kapcsolódó témával érdemes még foglalkozni?

Rendeld meg most, ha tervezed ügyfélszolgálatos munkatárs felvételét!

49.000 Ft

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.
  • Technikailag egy E-book + Skype/online konzultáció.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek. Ja, és nem "kávézol" ingyen.