Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Help - Termék kép alatti űrlap


Az űrlap kitöltésével feliratkozol a Moderator.hu ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles


Céges Rendrakás Workshop - 03.21., csütörtök

Surányi Feri utolsó ajándéka a VHKlub tagoknak!


Az Értékesítési Rendszer Építés 52 eleme - ellenőrző lista


Hogyan érjük el, hogy nagyobb arányban fogadják el az árajánlatunkat? 

  • A sikeres cég valójában 52 sikeres “Kis Biznisz”-t köt az ügyfelekkel - és az ügyfelek ezt lojalitással köszönik meg. Ezeken dolgozunk ezen a napon, a Céges Rendrakás workshop-on.

Nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

  • Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz. Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni.

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

  • A vevők az ajánlatoddal versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak. Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét. Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik. És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, nincs meg igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság.

  • Ez a workshop és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek.

Gyere el és megmutatom, hogyan tudod felépíteni az 52 "Kis Bizniszt" a MiniCRM segítségével.

  • A házigazda Juhász Attila, MiniCRM tanácsadó - és előadó: Surányi Ferenc!

A MiniCRM Zrt és a VHKlub támogatásával ingyenes rendezvény!

Nagyon erős, gyakorlatias értékesítés fejlesztési tematika! 9.00.-17.00.- óráig.

Az első workshop gyorsan megtelt, foglald le időben a helyed!

 

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!

Az ÉRTÉKESÍTÉSSEL és folytatjuk az ügyfélkezeléssel:

  • Ki fogja AKARNI a terméked? Ez neked való téma, ha unod, hogy tukmálni kell a cuccod és el akarod érni, hogy a vevők AKARJÁK a drágábbikat, előre utalással. Az hiszed, lehetetlen? Szétbontjuk elemekre a terméked úgy, ahogy még sosem tetted. Kulcsszavak: kvalifikáció és termékpiramis.

  • HOGYAN adod el? Konkrétan megtervezzük az értékesítési folyamatod, amivel jó fej vevők, előre utalással és lelkesen fizetik a számládat és teli szájjal ajánlanak. Értékesítési rendszer mintát mutatunk, amivel közepes szintű értékesítő is szupersztár eredményeket hozhat.
     
  • Mit lehet az ügyfélkezelésben MÉG automatizálni? A csapból is az folyik, hogy emberhiány van, így amit csak lehet le kell automatizálni. Ha eddig azt gondoltad, hogy a te terméked/szolgáltatásod egyedi és ezért nem lehet automata rendszerrel segíteni - akkor valószínűleg igazad van! Ezért mi nem automata marketing kampányról beszélünk, hanem a hagyományos, offline, árajánlatos értékesítés és az ügyfél követés automatizálható lépéseit mutatom meg!
     
  • NEKEM mi a következő lépés? - Válasz egyedi kérdésekre + munkafüzet otthoni munkához (4.900 Ft)

Miért workshop?

 
Mert minimális elmélet mellett a Te cégeden dolgozunk. Az előadó Juhász Attila, aki virtuóz módon improvizál, kreatív ötleteivel már több cég stratégiai irányát segített kidolgozni.

"Attila, köszönöm neked a Reklámtárgy Expressz üzleti ötletet. Azóta is ebből élünk."
Üdv, Jónás Dániel, www.reklamtargyexpressz.hu

1. Téma: Kvalifikáció - ügyfelek csoportosítása + Termékpiramis

Megmutatom a Moderator.hu saját példáját és kidolgozzuk, ki neked a SZUPER VEVŐ. Konkrét példákat és módszereket mutatok, hogyan tud egy tanácsadó, vagy ajánlatokkal értékesítő vállalkozás információs terméket fejleszteni.

A Termék Piramis lényegében a termék választás és árazás témája.
Mit adunk el, milyen sorrendben és ami a fő: hogyan védjük meg a termék árát, hogyan mutassuk meg az értékét?
Szétszedjük a terméked és lépésről lépésre felépítjük az értékét - hogy a végén a vevő magától akarjon előre fizetni! Kimeríthetetlen sztori példa tárral rendelkezem.
 

2. Téma: Értékesítési Rendszer fejlesztés MiniCRM-mel

Technikailag hogyan építjük fel, amit az első lépésben megálmodtunk? 

A kvalifikáció pedig itt azt jelenti, hogy koncentrálunk a JÓ VEVŐKRE, és megtanuljuk udvariasan elutasítani az idő-, és/vagy energiavámpír érdeklődőket.

Ahogy most értékesítesz, az egy MÓDSZER. Rendszer akkor lesz belőle, ha részekre bontod, és meghatározod a mások által elvégezhető, vagy automatizálható feladatokat.
 
A példák a MiniCRM-re és a webáruházra köthető M.I.-re épülnek.
 

3. Téma: Mit lehet ebből automatizálni
Kiemelten ajánlott téma, ha elérted az üvegplafont és nem akarsz embert felvenni!

Ha úgy érzed, hogy sehogyan sem tudsz növekedni, vagy nem hatékonyak az munkatársaid, azért van, mert teljes a káosz a fejükben, hogy valójában mi a feladatuk - és kihez lehet fordulni más problémákkal?

A CRM bevezetés is akkor sikeres, ha - legalább elvben - szétválasztjuk az értékesítési és a termelési/szolgáltatási feladatokat.

A harmadik blokkban megmutatom, milyen "Kis Bizniszt" tudsz kötni a Szolgáltatás során és melyik ügyfélkezelési lépéseket lehet részben, vagy teljesen automatizálni a cégedben!

A Munkafüzetben konkrét mintákat adok és megbeszéljük a főbb elemeket.
 


4. Téma: Egyedi kérdésekre konkrét válasz.

A workshop az én MiniCRM szaktudásom és Surányi Ferenc nagy sikerű és ma is aktuális Vállalkozóból Cég(et)vezető online képzési programján alapul.

A programot több, mint 1.800 cég végezte el - és egyöntetűen fantasztikusnak nevezték! A fő problémájuk az volt, hogy

  1. nem volt kitől kérdezni
  2. nem volt ESZKÖZ, amivel könnyen meg lehet valósítani, amiről beszél.

Most már van - erre való a MiniCRM, ezért van az Értékesítési Rendszer Tervező workshop és ebben segít Juhász Attila.
 


5. Téma: ELÉG ennyi sok témára EGY nap?
 
Természetesen nem elég - minden témából az alap fogalmakat beszéljük át és pár valós példát mutatok be + adok egy munkafüzetet, hogy otthon folytathasd a munkát. Ha szeretnéd folytatni a megvalósítást, kis létszámú, gyakorlatias CRM workshop-on építjük tovább a saját céged értékesítési rendszerét!

Ki tartja a workshop-ot?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM üzleti szintű bevezetése során.

Több típusú értékesítésben gyakorlott vagyok, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig. Hivatásos, szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja, hanem használja is. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

A MiniCRM egy tanácsadó, szolgáltató vállalkozásnál akár vállalat irányítási funkciókat is ellát. Erre is mutatok példákat az Értékesítési Rendszer Tervező workshop-on.


Az űrlap kitöltése feliratkozást jelent Juhász Attila Moderátor hírlevelére. Technikai hátterünk a MiniCRM. Bármikor le lehet iratkozni, vagy kérni az adatok törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély, a Moderator Értékesítési Rendszer alapítója. Itt található az Általános Szerződési Feltételek: www.moderator.hu/aszf és az Adatvédelmi Szabályzatunk: www.moderator.hu/adatkezeles

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.

Lelkesen várjuk a véleményeket!



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő