Az Értékesítés 10 szintje
Az Értékesítési Vezető felelős a bevételért. Itt találsz segítséget.
Az "Értékesítés" alá sorolunk minden olyan tevékenységet, amelynek a célja a TÖBB BEVÉTEL elérése, technikailag mindent, ami PR (jó hírnév), marketing és értékesítés régi és új vevőknek.
A TÉL KÖZELEG. Milyen szinten áll az értékesítési rendszered?










Hogyan aktiváljuk a marketing listát és gyűjtsünk adatokat emailből?
- Hogyan derítsük ki automatikusan, hogy melyik régi vevőnk akar éppen vásárolni?
- Hogyan fogadtassuk el automatikusan a "szabályzatot", vagy pl egy kreatív tervet?
A megoldás a "Kattintós e-mailek". Nézd meg, hogyan működik! Ha klubtag vagy, díjmentesen igényelhetsz egy sablont, akár a VERA, akár a saját MiniCRM rendszeredben.
Ha nem boldogulsz vele, vagy komolyabb aktiválási kampányt szeretnél,
akkor kérj konzultációt! »»»»»
Itt a MiniCRM saját videója:
Ez pedig Péri Györgyi RendszerÉpítő saját videója a kivitelezésről:
A MiniCRM első hivatásos üzleti tanácsadója vagyok, Moderator.hu alapító
Küldetésem Rendszereszközökkel támogatni a vállalkozókat, hogy stabilabban és hatékonyabban tudjanak működni, folyamatosan tudjanak fejlődni, bármilyen gazdasági körülmények között.
Célom,
hogy automatizmusok segítségével fejlődő, átadható cégeket építsek.
- Az első konzultáció díja: 49.000 Ft + 27% ÁFA.
- 100% elégedettségi garanciával, apró betűk nélkül.
1 óra Google-meet/Zoom, ahol EGY jól meghatározott, fontos, értékesítéssel, szervezetfejlesztéssel, vagy MiniCRM rendszerrel kapcsolatos kérdést tudunk megbeszélni és véglegesen megoldani.
+1 óra előkészítés (pl. meglévő CRM rendszer elemzés) és írásos összefoglaló készítése.
Ha nincs olyan üzleti problémád, aminek a megoldása megér 49.000 Ft-ot,
akkor nem javaslom az egyéni konzultációt.
Hogyan zajlik egy konzultáció?
- Előre (e-mailben egyeztetve) meghatározzuk a konzultáció célját, ami 1+1 óra alatt elérhető,
- és megér nettó 49.000 Ft befektetést.
- Ha ilyet nem találunk, akkor nem javaslom a konzultációt.
- Megszervezzük a technikai előkészítést, elküldöm a felkészülési kérdéseket, díjbekérőt küldök.
- Ha meglévő rendszerhez kérsz segítséget, akkor szükségem van belépő kódokra is.
- A felkészülés és az utalás után időpontot egyeztetünk.
- A konzultációt Skype-on/Zoom-on tartjuk és lehet hangot/képet rögzíteni.
- Bármit mondasz, azt a legszigorúbb üzleti titokként kezelem.
- 100% elégedettségi garanciát vállalok, ha kéred, visszautalom a pénzed.
- Apró betűk nincsenek.
Figyelem, VIP ügyfeleink kizárólagosságot élveznek, így ha aktív VIP ügyfelünk üzleti érdekeit sérti a konzultáció témája, akkor megszakítjuk a folyamatot és visszautaljuk a díját.
Üzenj és egyeztessünk! Köszönöm a bizalmad.
Spórolj időt a tetszőleges számú ajánlatsablonnal!
Mindenkinek az ideje a legdrágább.
Mit szólnál hozzá, ha azt mondanám:
Már tudsz olyan EGYEDI ÁRAJÁNLATOT készíteni a MiniCRM-ben, ami megegyezik kinézetre a korábban használt Word vagy Excelben szerkesztett verzióddal, csak éppen TIZED ANNYI IDŐ ALATT?
Ha a CRM bevezetéssel kapcsolatban motivációs szervezeti ellenállás van, akkor tartsunk először egy kommunikációs tréninget. Maximum 20 fővel vállalom, VIP CRM bevezetési projektben ez egy díjmentes kiegészítő szolgáltatás.
.........
Alapszabály: a cégben MINDENKI értékesít.
........
Ha ezt nem értik a munkatársaid, akkor bármit taníthatsz neki, értelmetlen dolgokat fognak csinálni, mert ilyen gondolatok vannak a fejükben:
"Az a feladatom, hogy kitöltsem a munkaidőt...."
"Azt várja a főnök, hogy mindenkinek eladjak..."
(Ez nem vicc, próbáld ki, kérdezd meg!)
..........
A Kommunikációs tréningen adok minden munkatársadnak egy egyszerű kis füzetet, ami ezt elmagyarázza nekik, és ebből dolgozunk.
Ez alapján tartunk egy kétórás kommunikációs tréninget a csapatnak (aztán megtarthatják).
Miután pozitív lett a hangulat, több alapszabályban egyetértésre jutottunk, akkor az üres részre kidolgozunk olyan szabályokat, amiket el szeretnél fogadtatni - és végső soron minden munkatárs támogatja az értékesítést.
..........
Rendeld meg most!
- Ha VIP ügyfelem vagy, akkor a kommunikációs tréningnek nincs külön díja, csak kérd, hogy illesszük be a tematikába.
- Az ára a megrendeléssel egyidejű, előre utalással érvényes, 100% elégedettségi garanciával.
Mire jó a MiniCRM? Üzleti megoldások, működő példák, online bemutató
Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás,
illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, ügyfél élmény erősítés,
projekt / megrendelés / kivitelezési kommunikáció rendszerezése.
Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor adok hozzá 30 perces Skype/Zoom konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!
Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok, saját értékesítési és céges rendszer fejlesztési tematikával.
Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?
A MiniCRM az ipari cégek részére kiemelten ajánlott CRM rendszer, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?
Ha a marketinged már rendben, a következő szint a HATALMAS KIÁRAMLÁS, hírverés, MÉDIA megjelenés.
Szeretnél SZAKÉRTŐKÉNT megjelenni a médiában?
Több újságban, média felületen, rádióban is?
NEM HIRDETÉSSEL, hanem szakmai alapon! Ez a PR cikk.
Igazi médiasztárrá válhatsz most a Langmár Kommunikációval.
Az ötlet forrása onnan jött, hogy az egyik ügyfelünk hirdetni akart és 3 médiától kért árajánlatot. Egy cikk megjelenítése 300.000 Ft, 250.000 Ft, 125.000 Ft -ba került volna.
Az ár korrekt: mindegyik híroldal jól felépített tartalommal bír, hosszú évek óta a piacon vannak, és jó áron kínálják ezeket a megjelenéseket, azaz nem olyan példákat ragadtam ki, ahol a lehúzás a legfontosabb.
Gyorsan kiderült, hogy van jobb ötletünk.
PR / média ügynökségként...
Garantáljuk, hogy
- Legalább 25 szakértői megjelenést kapsz (nem hirdetést!!!!)
- és/vagy olyan nagy neveknél, mint a Karc FM / ORIGO, vagy a Bors Extra.
Hogy is néz ki ez az egész?
- Alapos interjút készítünk veled / szakembereddel.
- Kiemeljük, mi az erősséged, ami MÉDIA KÉPES, és ami neked széles körben népszerűséget ad a márkanevednek.
- Megírjuk a "média kompatibilis" cikkedet, amit kiküldés előtt szakmai szempontból ellenőrizhetsz.
- Elterjesztjük a kapcsolati körünkben, ha szerencsénk van, még linkkel együtt is lehozzák.
- Addig írjuk át / toljuk / dolgozunk a PR projekteden, amíg el nem érjük a célt, amit közösen kitűztünk.
Mit ad számodra egy médiamegjelenés?
A cégedbe vetett bizalom növekszik a nagyobb ismertséggel.
Ezzel párhuzamosan növekszik a szerzett média - az ajánlók - száma is. A bizalomnövekedéssel növekszik a forgalom, és nem fog fájni a fejed az év végi számok miatt.
A PR-szolgáltatásunk jó pár ügyfelünknek sikersztorit hozott.
Ilyen például Bacsa Hédi Lélekfogadója, amely 16 médiamegjelenéssel büszkélkedhet, köztük a Glamour online felületén történő megjelenéssel. De ott a Tökéletes randi története is, ami PR-cikkünknek köszönhetően 24 óra alatt 20 felületen jelent meg, többek között a blikk.hu oldalon is, ahol egy megjelenésnek 650.000 Ft a listaára...
Erről kár lenne lemaradni...
Ha a céged jó hírnevét szeretnéd szétkürtölni a nagyvilágba, mindezt potom áron, akkor töltsd ki az űrlapot, és használd ki ezt a nem mindennapi ajánlatot! Elküldjük neked a díjbekérőt az előlegről, és az utalás beérkezését követően felkeresünk, hogy egyeztessük az interjúidőpontot.
Beszéljük meg?
Üzenj, kérj ajánlatot, ez még semmire sem kötelez!
Rendelés automatizálás 4-szeres bevételnövekedéssel?
Igen!
Ez tényleg lehetséges!
Sőt, még a honlapodhoz sem kell hozzányúlni!
Hogyan?
A SalesForm szoftverrel, mely programozói tudás nélkül használható, beépíthető bármilyen weboldalba, összesen csak egy Rendelési gombot kell kitenned a honlapodra!
Ezzel az egy kis gombbal "kinyílik a világ" , ugyanis egy komplett, több lépcső értékesítési stratégiát indít be, mellyel automatizálhatod rendeléseidet kosár funkció nélkül!
Szuper kiscsoportos tréning helyszínt, vagy tárgyalót keresel?
A XVIII. kerületben találod A Másik Hely nevű, professzionális tréning és tárgyaló helyiséget.
Csendes, nyugodt környezet, ingyenes parkolás, erős wifi, projektor, kulturált környezet és kávéfőző vár - és egy szimpatikus, megbízható tulajdonos.
Mi itt tartjuk a Hétfői Rendszer Építő Workshop-ot: www.moderator.hu/hetfoi_workshop
Ahogy a képeken is látod, van 20-25 fős tréning terem és kisebb szobák tárgyalni és mentor, vagy coach foglalkozásokat szolgáltatni.
Kattints ide és tájékozódj! https://a-hely.com
Sőt, itt egyből időpontot is foglalhatsz! https://ahely2.skedda.com/booking
Cím: Budapest, XVIII. kerület, Szent Lőrinc sétány 6.
Így találsz oda:
És így tudsz parkolni: