Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Fel van készülve a céged, hogy sikeres legyen?

Miért érdemes értékesíteni / vállalkozni? Mert bármikor szembe jöhet a NAGY BIZNISZ!

Az alkalmazottak élete "kiszámítható" mederben halad, bemegy dolgozni, megkapja a fizetését...

Ám az értékesítőkre és a vállalkozókra minden sarkon ott leselkedik a LEHETŐSÉG.

Fel van rá készülve a céged?


 


Kire talál rá a NAGY BIZNISZ?

  • A Beatles "hirtelen" robbant be a köztudatba 1963-ban. John Lennon 1956 nyarán alakított zenekart. Több mint 10.000 órát zenéltek kocsmákban, tehát teljes 7 évig dolgoztak keményen, kitartóan egy célon, minden különösebb siker nélkül.
     
  • Edisonról köztudott, hogy több, mint 10.000 sikertelen kísérletet végzett a villanykörtével, mire megtalálta a működő eljárást.
     
  • A MiniCRM üzleti szoftver alapítói először saját célra használták ügyfélkezelő szoftverüket, és több, mint 5 évig magyarázták a magyar KKV közönségnek, hogy mi a csuda az a CRM (ügyfélkezelő és értékesítési szoftver) mire a Magyar Telekom "váratlanul" felfedezte.

Tehát a lehetőség, a nagy biznisz arra talál rá, aki fel van rá készülve.


Van egy pontos képed, elvárásod arról, hogy milyen legyen a céged 1 év múlva?


A cégalapítás, termék bevezetés a kreatív rész.

  • Kitalálni valami újat, valahogy máshogy csinálni valamit, mint mások.
  • Kigondolni, hogy mire lehet szükség
  • Ez a lelkesedés korszaka. Nagyszerű, veszélyes, izgalmas
  • Nagy számokat látsz - kell X millió forint befektetés - és ezt meg is szerzed
  • Büszke lehetsz magadra - olyan dolgokat is megoldasz, amit korábban nem hittél
  • Keményen dolgozol, mert van célod
  • Pontosan tudod, mit kell tenni:
    meg kell szerezni az első 100 vevőt, különben nem lesz pénzed. Ennyi.

Majd jön az unalmas rész - a statisztikák és az informatikai fejlesztés lépésről lépésre.

  • Heti bevételek, kiadások nyilvántartása
  • Marketing riportok és azok elemzése - tudjuk, hogy melyik kampány működik?
  • Értékesítési riportok készítése és elemzése - tudjuk, hogy jól értékesítünk-e?
  • Precízen vezetni a megrendeléseket - tudjuk, hogy melyik volt nyereséges?
  • Még precízebben vezetni a pénzügyi nyilvántartást - tudjuk, hogy hol a pénz?
  • Már nem nagyon vagy büszke magadra - mintha mindenki más jobban csinálná
  • Már nehéz felkelni reggel, mert tegnap sem végezted el az összes munkádat...
  • Már nem nagyon tudod, mit kell tenni - mi a következő lépés?
  • Hát ez NEM SZEXI. Még olvasni is nagyon unalmas.

Mi lenne, ha visszamennénk a kályhához?

  • Az internen ezt hallani legtöbbször: gyerünk, újítsunk, fejlesszünk! Tanuljuk meg a fészbúkot, az adwördzöt, építs tölcsért, hirdessünk... követni sem lehet.

Vajon erre van szükséged, vagy jobb lenne, ha az alapokkal foglalkoznánk?

  • Ha nem a legújabb, hanem a legegyszerűbb marketing módszerekről beszélnék?
  • Ha nem a trendi sales módszerek lenne a téma, hanem az alapvető kifejezések?
  • Ha nem egy ERP rendszert mutatnék, hanem ingyenes, EXCEL alapú termelési és pénzügyi nyilvántartást?
  • Ha nem a legprofibb sales módszereket mutatnám meg, hanem azt, hogyan lehet a legegyszerűbben visszahozni és megtartani a régi vevőket?

Vagy mi lenne, ha még ezt sem magyaráznám, hanem megmutatnám, milyen lehetne a céged teljes működési rendszere - automatizáltan? 

Pontosan mit kell tenned, ha

  • teljesen szét vagy esve, nincs semmire időd
  • el vagy havazva a munkáival, ügyekkel és rossz vevőkkel
  • mindenki téged kérdez mindenről a cégben
  • ha ez itt akár az Te íróasztalod is lehetne?

Pontosan mit kell tenned, ha

  • bizonytalan a bevételed,
  • nem működik a marketinged
  • és gyorsan kellene pár új vevő és némi bevétel?

Pontosan mit kell tenned, ha 

  • Javítani szeretnéd a marketinged
  • Erősíteni az értékesítést
  • Motivációs rendszert akarsz bevezetni
  • Új szoftvereket kellene bevezetni
  • Látni akarod, hogy mi, MiniCRM-esek hogyan dolgozunk....

Pontosan mit kell tennie, ha 

  • értékesítőket akarsz felvenni
  • úgy hogy első naptól hasznot termeljenek
  • szuper ajánlat lezárási arányokkal

Az Értékesítési Rendszer Workshop abban segít neked, hogy lépésről lépésre sikeres legyél!

Mit szólnál, ha egyszerű megoldásokat mutatnék ilyen gyakorlatias dolgokra?