Biztosan minden automatizációs lehetőséget kihasználtál már a MiniCRM-ben?
Mutatok még párat az értékesítési riportok,
az ügyfélszolgálati munkakör
és a MiniCRM HelpDesk modul esetében!
Az Értékesítési vezető felelős a bevételért, az ő sikerétől függ a vállalkozás eredményessége.
A MiniCRM egyik legerősebb funkciója, hogy az értékesítési folyamatokat támogatja.
Az igényeknek megfelelően kialakított automatizmusokkal, fejlett elemzési eszközökkel rendelkezik és a valós idejű statisztikák is könnyen lekérhetők a rendszerből.
Mit jelent az, hogy automata árajánlat lezárási riport?
A vezetők látják az értékesítők:
- aktivitását
- értékesítési hatékonyságát
- az ajánlatok számát, értékét cégre, értékesítőre, időszakra vagy éppen marketing eszközre szűrve
- melyik időszakban használják a programot
- van-e lejárt teendőjük, mely csak "lóg a levegőben"
- az adott eredményt mennyi tárgyalással / hívással érték el az ügyfélnél stb.
A szűrési feltételek összeállítása rengeteg lehetőséget rejt magában, attól függően, hogy az értékesítési vezető vagy a cégvezető milyen szempontból szeretné látni, hogy éppen hol tart a cége, a vállalkozása.
A Te értékesítési rendszered milyen szinten áll?
Hogyan állapítsd meg?
Az értékesítést 10 szintre osztottuk.
Az első, amikor totális zűrzavar van az értékesítésben, nincsenek pontos statisztikák, adatok, majd az utolsó, a 10. szint, mely az abszolút piacvezető - franchise értékesítési rendszer, amikor már a partnerek is precízen kidolgozott rendszerben értékesítenek.
Természetesen a 10-es szint eléréséhez rengeteg munka, kitartás, fejlődés és befektetett idő kell. Hogyan tudnál feljebb lépni a képzeletbeli lépcsőn a jelenlegi értékesítési szintedről?
Kattints ide és olvasd át az Értékesítés 10 szintjével foglalkozó oldalunkat, ahol találsz segítséget is a továbblépés, a fejlődés felé.
Az ügyfélszolgálati munkakör és a MiniCRM
Az ügyfélszolgálati munkakörben mindig egy alapos és szerteágazó ismeretekkel rendelkező kolléga a leghatékonyabb, azonban, ha új munkatársat tanítunk be erre a munkakörre, akkor neki az alapoktól kell mindent kezdeni. Ez temérdek időt és rengeteg befektetett munkát jelent, mint a cég, mint pedig az új munkavállaló részéről.
A MiniCRM ebben is segítségünkre lehet, ugyanis egy TUDÁSTÁRAT építhetünk fel az új kolléga számára, rengeteg előre megírt e-mail válasz sablonnal és a leggyakoribb témákra akár automatikus válasz küldést is beállíthatunk.
Állandóan problémát okoz, hogy elmarad egy-egy e-mail és így az ügyfél nem kap tájékoztatást a megbeszélt időpontról?
Sőt, az értékesítők között is gyakran vita alakul ki, hogy ki egyeztetett és mit az ügyféllel?
Persze, "nem íródik be" magától varázsütésre minden a MiniCRM-be, de ha pontosan vezeted az ügyfél adatlapját, akkor ahhoz már lehet különböző automatizmusokat rendelni, hogy a program magától kiküldje az ügyfélnek a megbeszélt időpontot, a helyszínt, sőt igaziból bármit, amit szeretnél.
Mit szólnál ahhoz, ha a leendő ügyfeled még lelkesebben várná a kollégádat?
A Moderator Klub tagjainál már szinte általános alaptörvény, hogy a legjobb vevő az, akit a cég, vagyis Te készítesz fel előre.
Mit is jelent ez pontosan?
Míg a megbeszélt személyes találkozó időpontja el nem érkezik, addig Te felkészítheted az ügyfelet előre, s mindezért szinte semmit nem kell tenned.
Előre leprogramozott automatizmusokkal a MiniCRM rendszere e-mailben küldi ki az információkat az ügyfélnek, mint pl.: videókat, hasznos infókat a termékről / szolgáltatásról, a közös munkával kapcsolatos tájékoztatást.
Ez a módszer segít előkészíteni az ügyfélnél a bizalmat, ő is felkészültebbnek érzi majd magát, a közös munka vagy megbeszélés is gördülékenyebben fog haladni.
A MiniCRM számos hasznos lehetőséget tartogat magában, a kérdés az, hogy a Te céged, vállalkozásod kihasználja-e?
Több információ a témával kapcsolatban:
a havi rendszeres Workshopunkon vagy kérhetsz személyes konzultációt is ide kattintva.