Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Help - Termék kép alatti űrlap


Az űrlap kitöltésével feliratkozol Juhász Attila (Ipari Fórum, Moderator.hu) ügyfél listájára. Technikai hátterünk a MiniCRM. Ha úgy döntesz, bármikor leiratkozhatsz, vagy kérheted az adataid végleges törlését. Az adatkezelő Juhász Attila, magánszemély. Itt találod az Általános Szerződési Feltételeket: www.moderator.hu/aszf És az Adatkezelési Szabályzatunkat: www.moderator.hu/adatkezeles


Alapozó MiniCRM képzés 5. Értékesítői típusok

Értékesítői típusok

Most hogy már kirajzolódott az ügyfélminősítés, és használjuk a kvalifikációt, tudni kell, hogy alap szinten nem optimális esetben az értékesítők három csoportba sorolhatóak tevékenység szerint:

  • "kisbolti eladó" -nagyon sok energiát nem fektet az értékesítésbe, csak azzal foglalkozik, aki vásárlási céllal jelentkezik. Aki figyelmet, utánkövetést, klasszikus sales tevékenységet kíván, azt el fogja engedni, nem foglalkozik vele. Ő nem fogja behozni a vásárlókat és nem vezeti el őket az értékesítés szintjéig. 

Görgess le a folytatáshoz!

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!

  • "bálnavadász" - minden tevékenységét a VIP ügyfelekre irányítja, a nagy bevétel reményében csakis nagyhalakra vadászik. Ha egyedül tevékenykedik értékesítőként, akkor a másik oldalon sorra esnek ki azok az ügyfelek, akikből a legfőbb bevételi forrás származik. 

 

  • "szorgalmas, de eredménytelen" - nagyon lelkes, rengeteg feladatba, akcióba belekap, minden ügyfélnek a maximális figyelmet adja, de igazából eredményeket nem ér el. Nem használ prioritást az ügyfelek között, sokszor az esélytelen ügyekkel foglalkozik, ahelyett, hogy a fontos és optimális vásárlókkal kommunikálna. 

Hogyan tudjuk megoldani,hogy aki a csapatban van, az tudja, ki a fontos?

Már érthető, hogy irányzat nélkül az értékesítők hajlamosak nem optimálisan célozni az ügyfélcsoportokra, akármelyik verzió is valósul meg, baj lesz belőle. DE! Ha alkalmazzuk a lenti irányelvet, akkor egy kiegyensúlyozott tematika áll be, mely figyelembe vételével létrejön az egészséges kiáramlás:

Ha ezt a nézetet rendbe tettük, akkor már csak annyi a dolgunk, hogy az utánkövetést konzekvensen intézzük és minden csoportot a maga módján megfelelően kezelünk!

Itt pedig a videó: 

Itt a folytatás: https://moderator.hu/alapozo_minicrm_kepzes_6_miben_segit_a_minicrm

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!